1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Nucule m-am lamurit eu si cu Lemforder am schimbat bielete antiruliu acum o luna, si de o saptamana nu stiam ce tot pocneste cand virez. Surpriza la bieleta de pe dreapta i se rupsese deja bucsa. Asa ca ajungi la concluzia ca iti trebuie noroc cand cumperi piese indiferent de producator.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca si pe astea Lemforder le-au "chinezarit" atunci nu mai poti fi sigur de nimic. Abia astept sa inceapa sa troncane ceva si la mine, sa am motiv sa le schimb pe cele care le am montate acum:), am set complet pe original, toate stantate OOOO luate la bucata sau pachet de cate 2-3 de pe ebay. Intr-un an le-am luat toate, am asteptat cand mi-a convenit pretul. Am ajuns cu tot chitul (inclusiv capete de bara) undeva la 230 de euro. Sint curios cum o sa se comporte. Revin cu feed-back cand o sa fie cazul.
     
  3. ReLLaXX 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1,8T
    A4 B5 Avant, 1.8T AEB, tractiune fata.

    Am luat "la risc" un kit Atec (700 RON, de la Suceava), mai ales fiindca incepusem sa lucrez la masina (proaspat achizitionata atunci) si aveam brate din care cadeau efectiv pivotii. I-am dat 10.000 Km pana la primul defect. Am zis ca daca tin atat, si-au facut banii.

    La vremea aia pe masina exista un kit de suspensie Koni (fixe, arc verde + amortizor galben, ambele Koni), suficient de rigide incat sa chinuie, aparent, articulatia. Am facut cu setupul ala ceva mai bine de 15.000 Km, cu grija moderata. Conduc o masina, nu un bibelou. ;) Si nici Bucuresti-ul nu e tocmai prietenos la capitolul gropi si linii de tramvai.

    Dupa Koni a venit un set de KW V1, setate ceva mai jos decat Koni-urile. Se simte masiv diferenta de calitate a amortizoarelor, dar articulatia aia ieftina inca tine, si se indreapta spre 20.000 Km, 80% facuti in Bucuresti.

    Acum doua zile am verificat directia (ca era nevoie de ceva fineturi dupa reglajul final a KW-urilor) si am verificat si articulatia. Totul ok. Fara jocuri, fara rupturi, fara crapaturi.

    Astept sa cada astea si urmatorul pas e un kit de la 034 Motorsport. Dar pentru cei 700 de lei nu am nimic de reprosat. Sa fie cu noroc, probabil.

    PS: Aprox 5000 Km cu jante pe 15, restul cu 225/45/17.
     
  4. zaudi

    zaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    a4 b6
    Ce parere aveti despre kitul de brate DELPHI ? Mi-am si eu un kit complet desi nu am probleme cu cele originale, dar de plictiseala si siguranta am zis ca ma dotez din timp, m-a costat in jur de 1500 ron, nu cred ca e asa mult din moment ce alea originale sunt enorm. Indiferent, cand a auzit un prieten cat am dat pe ele o zis ca is cam jafuri, lemforder le da clasa oricand. Deci pareri ?
     
  5. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    delphi sunt foarte slabe, am avut probleme cu ele in mai putin de 5000 de km (e drept cu suspensie sport). In momentul de fata cel mai bun raport/calitate pret e moog si bineinteles cele mai bune si fiabile (daca banii nu sunt o problema) sunt lemforder.
     
  6. ReLLaXX 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1,8T
    Revin cu o completare pentru kit-ul Atec. Pana in 25.000 pivotii au fost in continuare ok dar bucsile de la bratele mari de jos au cedat. La modul ca s-au rupt bucati din ele.

    Deci, cu ceva noroc kit-ul ala e safe in jur de 20-22.000 Km. Pentru cineva care sta sa-si piarda rotile si nu dispune de buget, e o varianta ok.

    Pentru cei cu suspensii sport, roate pe 17 sau un stil mai agresiv de condus tind sa cred ca nici Lemforder nu e o solutie de durata, mai ales luand in calcul drumurile de la noi. E nevoie de ceva cu duritate mai mare, pentru ca socurile sa ajunga totusi in arc/amortizor.
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Dupa cum observi amortizoarele ok,dubleaza durata de viata a bratelor.
    Bratele inferioare spate cautati ceva foarte bun acelea sunt foarte solicitate,cele superioare de asemenea desi nu sunt foarte solicitate,se simt la corectia fina a directiei.


    In momentul de fata am 50 de mii de km nu bate nimic-Trw 80% cu exceptia bratelor inferioare fata care au un pret incorect dupa parerea mea, cautati alte surse.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2014
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Atasez o imagine si linkul sursei despre ce se poate intampla cu bratele din chiturile multilink.
     
    tox apreciază asta.
  9. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    Legat de subiectul discutat din ce imi aduc aminte, la un kit de brate Delphi pentru A4 B5, bieletele de la bara stabilizatoare au cedat la montaj (modelul cu bucsi, nu cu pivot).
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2014
  10. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    pacat si ciudat dar............asta este si eu tot kit complet suspensie fata (brate,pivoti,bucsi,bielete,etc) marca Lemforder am pus si...........surpriza exact 23.000 km atit a tinut marea firma. am mers pe firul apei si uite asa am aflat ca cei mai cei de la Lemforder si-au facut frumusel fabrica drept in Turcia asa ca...........atentia mare la orice cumparati marca Lemforder. si uite asa ce sa va mai spun despre aceste piese si despre acesti producatori !!! nici nu mai stiu ce sa cumpar si ce sa mai zic........ succes. de pret nu mai vreau sa va spun ca doar ieftine nu sunt deloc nu ? precizez ca toate piesele au fost NOI si schimbate la service cu garantie de 12 luni dar ce chestie sau distrus in 14 - 16 luni atit numai !!!!! ha :banghead::shutup2:
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2015
  11. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    :(:(:( chiar NU stiu ce sa mai spun. am 26.000 km cu set/kit brate inferioare, superioare, bielete bara stablilizatoare fata si spate. foarte frumos :no:. am fost si am schimbat uleiul astazi si am avut o deosebita si placuta supriza. adica din: 4 brate superioare; 4 brate inferioare; 2 bilete fata si 2 bielete spate toate FEBI trebuie schimbat totul, mai putin 2 brate superioare. NU stiu ce as mai avea de zis sau de facut. singurul meu noroc este ca sunt in garantie inca pina in luna februarie 2015 altfel.............:faint::bye: asta este o sa vad incet, incet de unde o sa iau pe rind piese originale si sa vad daca mai este si alta diferenta decat restul........................:bye:
     
    adu2 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici Lemforder si TRW nu mai sunt ce au fost odata. Ce pretentii sa mai ai la FEBI ?
    Vezi sa nu caute motive la garantie, de obicei cu produsele de directie asa se intampla.
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    legat de bratele astea de suspensie, o mare problema cred ca vine din partea mecanicilor care le monteaza, pentru ca ei le strang la cuplu cu masina suspendata ori conform specificatiilor, ele trebuie stranse cu suspensia "incarcata" adica masina sa fie sub propria-i masa, altfel durata lor de viata va fi mai scurta, mult mai scurta. Eu am folosit Meyle HD si au fost ok.

    Probabil la garantie vor intreba unde au fost montate si daca au respectat ceea am spus mai sus.

    Dar daca bratele sunt ok, adica pivotii, ia doar bucsele, nu are rost sa dai banii din nou pe un set de brate, iesi mult mai ieftin.
     
  14. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    foarte corect ceea ce spui, stiu ca am citit pe undeva de asta si eu cand mi`am schimbat bratele inferioare, le`am strans cu masina pe roti.. dar pentru asta ai nevoie de canal/groapa. La elevator e mai dificil, poate numai la strangere sa ridice bratul cu cricul inalt pana la pozitia de referinta.. dar cum marea majoritatea a mecanicilor sunt tamplari.. nu ai ce sa le ceri..
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e bine sa fie stranse bratele in pozitie de drum , dar nu intotdeauna se poate face asta. Bratele inferioare au semne, deci se pot strange pe pozitie chiar si cu masina pe elevator, iar pentru cele superioare atasez o imagine cu distanta la care se pot strange si acestea pe pozitie, tot cu masina ridicata.
     
  16. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Eu cand am schimbat piese la suspensie am pus piulitele , dar nu le am strans cu rotile suspendate. Am lasat masina pe roti si apoi le am strans. E mai mult de munca, dar asa e corect si am facut opreratiunea fara rampa.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau folositi lift de ridicat/coborat pentru motor/cutiile de viteze, lift care se pune sub suspensie si se strange roata ca si cum ar fi pe sol (masina lasata pe pamant). Bine, eu vorbesc deja de ateliere cu adevarat dotate cu scule bune si diverse pentru reparatii. Multi sunt "mecanici" in ziua de azi dar cand ii cauti/intrebi ce scule folosesc sau daca au tot ce le trebuie nici ei nu stiu sau ridica din umeri sau si mai grav, nici nu au auzit de sculele si dispozitivele de care ii intrebi. Bafta
     
  18. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Excelenta imaginea pusa de nucugheri, iti da mura in gura si faci lucru la precizie de fabrica. LIKE !!
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Trebuie un elevator gen ca cel care se regleaza paralelismul sau o groapa.
    Cu ceva efort se poate si fara,mult mai dificil sa ai o cheie dinamometrica pentru bratele inferioare,trebuie tip furca tubulara 1/2 nu intra :)
    Nu am vazut in multe serviceuri asa ceva.
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Multumim nucugheri! de unde sunt indicatiile?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta