1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din ELSA.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cele cu distanta prinderii bratelor superioare sunt din Atris Stahlgruber.
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In cazul bratelor superioare,odata demontat tot ansamblul bratele sunt simetrice unul fata de altul,nu ai cum gresi nu este nevoie sa fie strans cu masina pe roti,se strange cu orice tip de cheie dinamometrica.

    Problema apare in cazul bratelor inferioare si cum spuneam nu intra orice cheie dinamometrica acolo,majoritatea serviceurilor nu il strang cu cheia dinamometrica ptr ca se pierde timp si scula nu este in dotare.
     
    Ultima editare: 10 Dec 2014
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, dar atunci cand mecanicul da jos ambele brate superioare...le pune el "la ochi" si atunci e problema, se rupe bucsa, nu le potriveste exact pe pozitie.
    Parerea mea este ca e ideal sa se foloseasca cheie dinamometrica la strangerea in partea cu bucse, insa majoritatea nu o folosesc, dar daca sunt fixate pe pozitie , strangerea nu afecteaza cauciucul bucselor, deoarece se face numai pe metal, cauciucul este mai in interior cu aprox 1-2 mm si nu cred ca afecteaza durata de viata acesteia un nm in plus sau in minus. Iar la pivoti, acolo se poate strange cu cheia dinamometrica, este loc suficient.
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Da ai dreptate daca le demonteaza pe amandoua deodata pot fi puse pe un unghi/pozitie diferit/a.

    La pivotii superiori este loc pentru cheie dinamometrica,la pivotii inferiori nu este loc si nici pentru bucsa,cine a demontat cel inferior-spate stie cum iese surubul de la bucsa direct in caroserie,cel putin cu cheie 1/2 clicket nu merge.
    Solutia este o cheie dinamometrica tip furca,cu asta ai acces usor la toate suruburile indiferent de pozitie.
     
    Ultima editare: 31 Dec 2014
  6. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Despre MOOG ce parere aveti, a folosit cineva aceasta marca?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O mizerie ieftina ca si QWP si mai stiu ce alte petarde. Tot nu v-ati invatat ca in afara de TRW, Lemforder si poate Mayle HD, restul nu trebuie sa le cumparati ?
     
  8. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Am mers 60000de km cu capete de bara moog pe un opel astra pe care l-am vandut cu ele pe masina
     
  9. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Ultima editare de un moderator: 14 Iun 2015
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    madalin91 ia cauta tu acelasi kit dar pe Lemforder. Cred ca tu confunzi lucrurile. Niciodata, dar nicodata Lemforder si TRW nu o sa coste cat Moog, QWP si alte mizerii. Intelegi asta ? A, daca tu nu ai bani decat pentru asta nu este nici o problema. Mai bine ceva nou montat pe masina decat sa mergi cu ceva defect. Bafta.
     
  11. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Un baiat care lucreaza la un magazin de piese mi-a zis ca suruburile la toate bratele se strang de tot abia dupa ce masina este coborata de pe elevator, ca altfel rotile nu sunt aliniate si uzeaza eronat cauciucurile...
    E adevarat? Dupa cunostintele mele, ar fi un gram de adevar aici...
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai cric/lift special care se pune sub fuzeta/bascula/brate nu mai ai nevoie sa cobori masina. Dar este indicat sa strangi anumite suruburi de la directie cu masina pe sol daca nu ai acel cric/lift. Despre asta s-a mai discutat pe forum de cateva ori pana acum chiar si in aria tipului tau de masina si daca nu ma insel chiar si in acest topic la pagina 6. Oricum discutia asta nu face obiectul acestui topic si va fi mutata. Bafta.
     
    Ultima editare: 8 Sep 2015
  13. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Azi am montat pe masina tot kit-ul de brate si am ales marca Febi.Am schimbat, mai putin capetele de bara(cel pe stanga e original al masinii si nu avea joc si cel de pe dreapta l-am schimbat acum 2 ani) .
    Sa vad cat vor tine...
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde cat si pe unde mergi cu masina.
    De curiozitate, cat era diferenta de pret intre Febi si Lemforder ?

    Si ca o paranteza, observ ca tot ce inseamna brate Lemforder inca scrie Made in Germany, in schimb bucsele sunt Made in China (de la acelasi furnizor).
     
  15. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    1378 lei am dat pe Febi, initial vroiam sa iau SWAG dar nu mai erau pe stoc la depozit . Mi-a placut ca pe toate bratele scria made in Germany.
    La un magazin de piese imi aducea Lemforder la 4100 de lei dupa la alt magazin imi aducea tot Lemforder la 2300 de lei sau ceva pe acolo ... Avand in vedere ce zice lumea de Lemforder, cred ca cele la 4100 de lei is cele originale :yum:
     
  16. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Intradevar bratele trebuiesc stranse dupa ce masina este coborata de pe elevator pentru a fi pe pozitia de lucru, altfel se vor uza mult mai repede.
    Legat de bratele de jos cine nu are bani sau nu doreste o investitie serioasa in ele poate schimba doar bucsile din brate la un service care are o presa buna si costa foarte puutin circa 50 lei fiecare bucsa, deci se salveaza multi bani. Pe mine m-au costat 110 lei x 2 bratele de sus, 50 lei bieleta antiruliu si 150 lei toate bucsile de jos. Practic au mai ramas cap de bara si pivot care erau in stare buna, ideea e ca se poate si cu bani putini :sm4:
    Parerea mea e ca indiferent de marca toate articulatiile tin cam la fel.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2015
    Kevinct și midsummer apreciază asta.
  17. andy69 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Viena
    Masina:
    a4 avant, 2.0, 120 CP, diesel, 2012
    Buna seara. Observ ca nu s-a mai scris demult aici asa ca deranjez si eu cu o intrebare. Despre kit brate facut sau revandut sau cum o fi, de la Maxgear ce parere aveti? Fiabilitate, ceva? stie cineva?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu personal inca nu am auzit de astia :uhm:
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sunt polonezi. Nu as putea sa raspund la intrebarea unde se fabrica, in China si apoi rebrand sau chiar in Polonia.
    Site-ul lor este recent, nu precizeaza unde au fabrica. Au un centru de distributie central in Polonia, vand multe componente auto si diferite iar de aici trag concluzia ca rebranduiesc de undeva piesele. :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A folosit cineva de curand TRW ? Vad ca sunt cu aproape 50% mai ieftine decat Lemforder.
    De exemplu la mine, un brat superior costa 100€ pe Lemforder, in schimb TRW-ul este 60€.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta