Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

  1. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    Am un A4 B8 2013 multitronic. Am schimbat acum o luna buscile de la bratele superioare cu unele marca Lemforder, si cand sa ma uit azi la ele, par a fi rupte. Nu imi dau seama daca e ok sa arate asa sau nu, cand sunt rotite rotile maxim stanga sau dreapta.

    203602.jpg
    203745.jpg
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu sunt rupte,au inceput sa se crape foarte usor in exterior pe moment sunt ok.
    Cand este stransa mai tare decat trebuie cu cheia normala incep sa crape astfel la viraj maxim incepe sa se fisureze mai este mult pana sa se rupa.

    Pentru linistea ta cauta cineva cu cheie dinamometrica,cauta cuplurile de strangere in ETKA desurubezi si strangi la cuplul indicat,asta este tot.
     
  3. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    multumesc mult pt raspuns Iulian !
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B6 1.9TDI AVF quattro
    Samsung, le-ai pus tu sau la un service? Cred ca nu au fost strânse cu ele în poziția de lucru și când ai pus mașina pe roti, ele au devenit tensionate și apoi s-au crăpat. Cred ca e singura explicație pentru ce se vede.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  5. szrobik

    szrobik 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    cluj/sighet
    Masina:
    audi a4 b6 1.8T & golf2 g60-T ex. golf3 1.8GT
    arazvan2002 +1
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ca sa intelegeti ce se intampla de fapt acolo demontati tot ansamblu.

    Fara sa modificati ''pozitia de lucru" mai exact fara sa modificati pozitia bratelor superioare.
    1.destrangeti un brat superior care doriti si strangeti-l la "mana" apoi miscati de brat sus-jus,fata-spate
    2.apoi strangeti-l cu o cheie dinamometrica la cuplu specificat de manual si repetati miscarile
    O sa observati ca opun o rezistenta diferita asta se intampla si cand sunt ele efectiv pe masina.

    Un arc uzat 50% va da o "pozitie de lucru",un arc uzat 30% alta pozitie,un arc nou va da alta pozitie,
    Sfatul meu este sa pastrati unghiul bratelor care este din fabrica,ok sa spunem ca il pierdeti ,ETKA precizeaza exact unghiul bratelor superioare fata de orizontala pentru fiecare motorizare.
    Conditia pentru repozitionare: sa demontezi tot ansamblul :)

    In cazul ca le strangeti in "pozitie de lucru" adica cu rotile pe asfalt este un compromis,hai sa spunem direct timpul costa bani si a fost montat bratul fara sa fie demontat tot ansamblul.
    In condtitiile in care nu ai cheie dinamometrica si nu stii exact cuplul de strangere il strangi in "pozitia de lucru".
    Concluzia nici cu masina pe roti nu este corect,dar mai bine decat cu rotile suspendate.
    Ok este sa pastrezi unghiul din fabrica demontand tot ansamblul arc-amortizor-brate superioare.
     
    Ultima editare: 28 Oct 2016
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    E timpul sa scriu si eu cateva impresii despre anumite marci:
    TRW am avut masina din semnatura din fabrica(260000km).
    Cand le-am dat jos ,le-am inlocuit cu unele Lemförder luate de pe ebay cu 550€....plus amortizoare Sachs Super Touring. La aproape 30000km facuti cu ele om De a inceput circul sub masina mea, practic orice pietricica o simteam in coloana...deci sigur a fost o facatura( mi-am recuperat banii in urma amenintarii cu proces).
    Acum am Meyle Hd , circa 40000km facuti, suspensia se comporta foarte bine (desi e mult mai dura ca ce aveam original pe masina) si ma cam enerveaza cand parcurg distante lungi.Pret de achizitie 515€.
    Cum in viitorul apropiat urmeaza o schimbare majora pe partea de suspensie a masinii mele, o sa aleg Lemförder sau Trw, dar direct din magazin (nemtesc).
    Acum....cunosc Passat B5 cu un kit de brate Mapco, montate de mine acum 1an si.... pretul a fost derizoriu( sub 250€) care s-a tinut bine pe brate circa 90000km , asta in De (echivalentul a 30000-40000 in Ro).
    Firme precum Optimus,NK,Atec,Febi si altele intalnite sunt de rahat, chiar daca sunt Made in Germany si au TUV....TUV atesta doar ca dinensiunile sunt corespunzatoare si ca se pot monta pe masina (ca de exemplu placutele de frana, de la alea mai ieftine la alea mai scumpe,toate-s certificate,dar putine sunt ok). nu atesta calitatea materialelor cum credeti unii din voi. Asadar pret de rahat,piesa de rahat,bani irositi.
     
  8. AlexAxel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Resita
    Masina:
    1.8T AWT
    Salut,observ ca nu s-a mai scris de ceva timp pe aici. Am rugamintea la voi,sa imi spuneti daca bratele pe care le voi achizitiona in curand,sunt originale sau nu. Am tot citit pe diferite forumuri,ca daca au bufnita in triunghi si scrie LMO,iar langa LMO este polizata nush ce serie,ar putea fi chiar originale. Da,despre Lemföder vorbesc... atasez 2 poze. Ms
     

    Fișiere atașate:

  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Sunt originale, se vede clar sigla OOOO polizata.
     
  10. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alex ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara alte explicatii te rog ca de urgenta sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta