Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

  1. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alex ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara alte explicatii te rog ca de urgenta sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Brate inferioare fata Noname 30 e bucata au tinut 100-110 mii de km,bratele TRW inferioare-spate inca tineau inlocuite de mine preventiv 80 de e bucata,pivotii ok un usor joc in ghidajul de plastic de la bucsa.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Silver Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    In cat timp ai facut acei km? Cred ca conteaza si asta.. in timp nu cred ca sunt mai durabile ca cele mai scumpe trw .. lemforder.

    Utilitate/pret ai iesit excelent. :)
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Noname montate in 2011-2012 insa atentie doar bratele inferioar-fata pe care sta amortizorul=5-6 ani.(pivoti scursi nu faceau inca zgomot)
    TRW-montate 2010-2011 bratele inferioare-spate posibil 10-20 de mii de km in plus=--7 ani.(inca ok )

    Bratele inferiore spate trebuie sa fie de foarte buna calitate,ele suporta presiunile cele mai mari pe viraje singura alegere optima este :TRW sau Lemfoerder.
    De mentionat ca amortizoare noi am montat in aceasi perioada.

    Recomandare: cand bate ceva orientati-va spre bratele inferioare cele superioare pot astepta o perioada,
    +puneti si amortizoare noi.
     
    hightechaddict și TalosCosmin apreciază asta.
  5. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj/Gura Humorului
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9 TDI PD/AJM 2000
    Kit complet Ruville (1100 lei in 2011) + Amortizoare Sachs(cam 500 lei in 2011) au acum 60.000km facuti, bratele mari au inceput sa aiba joc deci as putea spune ca atat a tinut kitul :).

    Ma uitam acum spre TRW sau Lemforder si din curiozitate am cautat iarasi Ruville (in 2011 aveau site-ul lor) acum vad ca fac parte din Schaeffler care detin FAG, INA si LuK.

    As avea nevoie de niste pareri

    1. Referitor la investitie, data trecuta am schimbat tot kitul desi doar niste brate bateau, acum ma intrebam daca nu arunc bani aiurea sa schimb tot kitul daca numai bratele de jos au probleme. Daca ma apuc de schimbat brate as pune si amortizoare.

    2. Cum verifici eficient ce brate au joc/uzura cu verificare pe masina?
    Intreb pt ca la ITP nu au zis nimic, la geometrie mi-au zis ca am joc.
    Am verificat si eu la mana dar nu se misca nimic la fortele alea :). Data trecuta bratele de sus aveau joc foarte mare si era foarte simplu de reprodus doar cu impins/tras de mana, pe cric.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Le demontezi sa verifici jocul in pivot. Altfel, iti poti doar face o idee cu o ranga.
    La 9.000 km /an, ma mir ca te-au tinut doar atat. :))
     

Distribuie pagina asta