1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alex ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara alte explicatii te rog ca de urgenta sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Brate inferioare fata Noname 30 e bucata au tinut 100-110 mii de km,bratele TRW inferioare-spate inca tineau inlocuite de mine preventiv 80 de e bucata,pivotii ok un usor joc in ghidajul de plastic de la bucsa.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    In cat timp ai facut acei km? Cred ca conteaza si asta.. in timp nu cred ca sunt mai durabile ca cele mai scumpe trw .. lemforder.

    Utilitate/pret ai iesit excelent. :)
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Noname montate in 2011-2012 insa atentie doar bratele inferioar-fata pe care sta amortizorul=5-6 ani.(pivoti scursi nu faceau inca zgomot)
    TRW-montate 2010-2011 bratele inferioare-spate posibil 10-20 de mii de km in plus=--7 ani.(inca ok )

    Bratele inferiore spate trebuie sa fie de foarte buna calitate,ele suporta presiunile cele mai mari pe viraje singura alegere optima este :TRW sau Lemfoerder.
    De mentionat ca amortizoare noi am montat in aceasi perioada.

    Recomandare: cand bate ceva orientati-va spre bratele inferioare cele superioare pot astepta o perioada,
    +puneti si amortizoare noi.
     
    AlexPTB și TalosCosmin apreciază asta.
  5. gruvnoise

    gruvnoise 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2014
    Locație:
    Matera - Italia / Pașcani - Romania
    Masina:
    Audi a4 avant 1,9 tdi 2002 awx 131 hp
    Am avut si eu lemforder, sunt multumit de ei am facut înjur de o suta de mii (3 ani)
    Mi-am comandat tot lemforder 700 de euro numai fata.
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  6. cablos 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2015
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    a4, 1896 tdi, 2001
    Salut Colegi.
    A cumparat cineva kitt brate de pe .kitbrate.ro?
    Am gasit un kitt TRW la pretul de 1770 lei si nu stiu daca sunt originale. Au si politica de retur in 14 zile. Le-as comanda, as verifica originalitatea, iar in cazul in care nu sunt ok le-as retura. Cum imi dau seama daca piesele sunt sau nu originale si de buna calitate?
    Kitul de brate este pentru un Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 131 cp
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    cablos am mai scris in topicul dedicat masinii care o ai dar daca nu cititi nici nu o sa stiti.

    Citez:

    Acelasi lucru s-a mai intrebat si discutat aici: http://www.clubaudi.ro/threads/kit-...duri-si-recomandari.17602/page-12#post-779023 in ultimele 2 mesaje.

    Deoarece exista topic dedicat in fiecare arie despre brate la modelele noastre de Audi acest topic va fi inchis dar va ramane vizibil si pe prima pagina.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta