1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Trapa electrica si/sau Solara la A8 D3 - intretinere - probleme diverse

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de FelixSima, 1 Oct 2011.

  1. FelixSima 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 3.0 TDI , 2008
    Salut baieti!
    Am si eu o problema la trapa electrica. Nu se rabateaza destul. Adica am vazut la A8 cum sta trapa. La mine abia se cunoaste cand se ridica. Ce ar putea fi ?

    Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2011
  2. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Poate ne dai mai multe detali eventual poze ceva. Scuza-ma eu sincer nu imi dau seama ce problema ai.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2011
  3. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    FelixSima S-au dereglat cablurile si scripetii. Fugi la un meserias. La reprezentanta este posibil sa-ti schimbe tot sistemul.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Oct 2011
  4. mariusripa 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2013
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A8, V6, 3L, TDI, 2005 QUATRO
    Cheder trapa

    Dupa ploile astea din ultima vreme am gasit apa in masina. Cand am deschis trapa, am gsit apa intrata acolo, de unde se prelingea pe capitonaj. Se poate schimba garnitura de la geam, sau stie cineva o alta rezolvare?
     
  5. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Salut ,
    Nu ai nevoie da schimbi garnitura la geam sau altceva de genu asta ..
    Ca si motorul trapa are un regim de revizie sa zic asa ..
    Tot ce trebuie sa faci este sa desfunZi furtunasele de scurgere a trapei
    Ai 4 pe fiecare stâlp al mașinii ai câte unu
    De recomandat suflarea cu presiune pe gaura din calnalul de scurgere cel de plastic
    Este normal sa se strângă apa acolo normal nu este da rămână
     
  6. mariusripa 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2013
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A8, V6, 3L, TDI, 2005 QUATRO
    Stii pe cineva care se pricepe la astfel de revizii? De desfundat duzele as face-o eu insa nu gasesc locurile pe stalpi. Ai ceva poze? Am gasit poze pe net doar de la pasat :)
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca erai in Bucuresti te ajutam eu .. Asa pot sa te direcționeze către reprezentant sau sa încerci singur sa faci acest lucru nu este nimic complex..
    Deschizi trapa si in canalul de plastic in partea stânga si dreapta pe colturi ai câte o gaurica spre stâlpii .. De obicei se înfundat doar stâlpii din fata ...
    După ce suflii in gurele ajutat de un compresor ceva de genul testezi cu o sticla de apa turnanta apa in canal si daca apa nu rămâne in canal si se scurge pe acele Gaurele înseamnă ca ti ai făcut bine treaba ..vei vedea apa scursa ca va începe sa picure la roata jos Am sa încerc sa îți fac o poza după mașina mea sa vezi mai exact despre ce este vorba
     
    Ultima editare: 17 Mai 2014
  8. mariusripa 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2013
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A8, V6, 3L, TDI, 2005 QUATRO
    Ok. Ms mult vali!
     
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Salut, cand deschid trapa pe la jumatate se vede ca incepe sa traga mai greu si se aude un carait deranjant. La reprezentanta mi-au spus ca trebuie curatat mecanismul mai intai si dupa aceea posibil inlocuit motorasul. La curatare cred ca o sa bage destul de multe ore de manopera ca trebuie sa desfaca toata trapa capitonaj etc, prietenii m-au sfatuit sa deschid trapa, sa curat tot ce pot si sa dau cu spray cu vaselina si o sa dispara problema, voi ce ziceti?
     
  10. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca si la tine s au înfundat scurgerile trebuie sa procedezi la fel cum am explicat mai sus.
    Acum dacă Senzația de deschidere a trapei pare greoaie poate fi doar o senzației sau chiar sa fie obosit motorasul care împinge trapa pe închis si deschis
    Zgomotul de care vorbesti provine de la motorasul de la paravant, se întâmpla asa din cauza acumularii apei peste limita normala in canalul de scurgere si surplusul de apa da exact in el apa si il cam distruge.
    Soluția fiind după cutătarea trapei desfacere motorasului si uns cu vasilina sau ceva asemanator. Atenție acest motoras este capsulat iar după desfacere trebuie găsită o soluție de închidere adica o carcasa improvizata.
    Motorasul care acționată paravanul este fixat pe centru undeva in zona oglinzi retrovizoare sau mai corect spus sub plafoniera.
    Nu este chiar simplu de desfăcut asa ca ca si recomandare ori reprezentanta ori cineva care a mai făcut asta si știe despre ce este vorba. Drept urmate daca nu ai nici o treaba cu mașinile nu te baga ca mai rău strici, tot aici atenție ca toți zic da domne știu eu fac eu si in final si in realitate ajungi sa il strângi de gât după ce vezi ce minuni in plus îți face.
    Motorasul acesta de la paravant la reprezentanta costa in jur de 10 milioane si părerea mea este ca nu merita. Sau merita după ce încerci sa il repari si nu reusesti. Reparația consta in diminuarea sunetului căci el funcționează doar ca trebuie uns in interior.

    Deci dragi colegi atenție daca nu curatati scurgerile trapei cel putin o data la 6 luni costurile Reparatiilor pot fi mari. Daca acordati putina atenție din când in când mașinii, nu o sa aveți probleme pe nici un plan.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mai 2014
  11. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ms mult isvaly pentru sfaturi, tind totusi sa cred ca nu e motorasul defect pentru ca am deschis trapa doar pana la jumatate (2 click-uri) si deschide si inchide perfect. Problema este daca incerc mai mult de atat la jumatate se vede/aude ca merge greoi si incep niste zgomote ciudate (ca si cum ar sari peste pinion) si dupa aceea pana la capat nu se mai aude. La fel si la inchidere, am incercat sa o inchid cu motorul oprit din cheie doar si a ajuns la jumatate, a dat de greu si s-a deschis la loc. Dupa ce am pornit motorul si i-am dat comanda de la plafon s-a inchis dar tot asa cu greutati si zgomote. De aceea tind sa cred ca are prea multa mizerie undeva pe la jumatate, sau mai rau e ceva pinion stricat.

    Daca era motorasul nu ar fii trebuit sa faca probleme tot timpul?

    O sa merg si la reprezentanta in ct sa vad ce imi spun, la bucuresti mi-au dat pret 1100ron motor deflector de aer.

    edit: daca cumva fac vreo prostie si nu se mai inchide electric are cumva vreo manivela la plafoniera sa nu raman cu trapa deschisa? :)
     
    Ultima editare: 26 Mai 2014
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca trapa se inchide si se deschide totul este ok ..
    Problema ta pleaca de la motorasul care actioneaza paravantul , el face acest zgomot si tot din cauza lui trapa se chinuie la inchidere-deschire
    Modul de functionare a acestui motoras paravant :
    Cand deschizi trapa mai mult de jumatatate paravantul se ridica electric ajutat de acest motoras si de aceea sunetul incepe sa apara dupa deschiderea mai mult de jumatate a trapei . Paravantul se ridica in mers in functie de viteza cu care mergi ca aerul care se propaga in paravant sa efectueze o aerodinamica de asa natura incat vantul sa nu iti intre in masina , drept urmare ele functioneaza mai mereu .. se ridica coboara in functie de viteza .. pe loc el actioneaza doar la deschidere sau la inchidere caci trebuie sa coboare cand trapa da sa se inchida .

    Concluzie ori desfaci motorajul si il ungi cu vasilina sau ceva asemanator cum am spus in posturile anterioare ori efectiv il schimbi... Dar merita incercat sa il repari inainte de a da o groaza de banii pe el .

    Referitor la intrebarea ta in cazul in care nu se mai inchide teapa daca exista vre o solutie de inchidere macanica ... Nu stiu ce sa zic din cate cunosc nu se poate inchide mecanic .. (daca ajungi la probleme de genul acesta treaba devinde putin mai complicata pentru ca trebuie dat plafonul jos si nu este chiar usor aici necesita un om priceput care a mai facut acest lucru de multe ori ca dupa remontare sa nu ai surprize sa iti cada plafonul in cap sau sa ai zgomote in plus fata de ce se aude in dizfuzoare :P As vrea sa ma repet A8-ul nu este o masina pentru oricine si nu oricine este capabil sa repare diferite probleme care apar la ea fara sa distruga ceva Asa ca mare atentie pe mana cui va dati ,,Un pret mic nu intotdeauna reprezinta un avantaj ! s-ar putea ca la final pretul mic sa fie mai mare decat cel considerat scump )dar in mod normal din ceea ce spui tu nu vad sa ai probleme de inchidere a sa .. problema ta este la paravant .. drept urmare poti sta linistit in aceasta privinta ..
    Daca ai drum la Bucuresti pana sa te apuci de minuni .. te pot ajuta eu .
     
    Ultima editare: 27 Mai 2014
  13. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salut baieti!

    Am si eu o porblema cu trapa mea. Cand e deschisa stiti ca pe masura ce accelerezi iese un eleron in fata ei actionat electric care caraie enervant? E util doar pt ca pe masura ce accelerezi sa nu te bata vantul in masina.Doar ala e singurul lucru care e deranjant in rest totul e ok. Ce sfaturi imi dati.
    Multumesc anticipat !

    Audi A8 3.0 TDI 2005
     
  14. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    Salutare
    Confirm sfaturile oferite de Isvaly. Am patit toate chestiile enuntate de colegi : scurgerile infundate (efect : ditamai lacul in spatele scaunului din dreapta), zgomot (carait) produs de obositul motoras pt paravant (care-a stat sub apa nepermis de mult), deschiderea greoaie a trapei si inchiderea doar pana la jumatate dupa care se deschidea complet singura, desi maneta de actionare electrica era pe inchis (asta au rezolvat cei de la Audi - ASA Gruppe Halle, Germania, care mi-au spus ca trapa trebuia sa "reinvete" (au resetat-o ei) unde-i punctul zero pentru deschidere si inchidere, ea "crezand" ca la jumatatea cursei spre inchidere ar fi fost deja inchisa), etc
    Cat despre actionarea manuala, am gasit pe CD-ul masinii solutia (atasez poza, poate va fi de ajutor pe viitor colegilor de pe forum).
    Bafta tuturor
     
  15. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Asa cum am mai spus o data faci revizia cel putin o data la 6 luni si nu ai de ce sa intampini probleme de genul asta. sputnik ai postat o imagine foarte buna pentru colegi care au probleme serioase.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Ian 2015
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare !

    Astazi m-a plouat !
    Dimineata, dupa ploia de ieri si dupa ce am spalat-o alarteieri la omv carwash, apa ca la balamuc pe plafon. Am deschis trapa, am sters apa si am gasit 2 drene in fata st si dr prin prin care nu curgea nimic. In afara de cele 2 drene care duc prin stalpii fata ai masinii, mai sunt altele prin plafon?
    Am gasit pe youtube asta :http://youtu.be/IFJXX0s6PfU

    Altceva ce as putea sa fac? Vreun sfat? Am cautat pe forum pe aici, dar nu prea am gasit.As vrea sa curat si la motor in spatele lui la filtrul de polen ca si acolo e mizerie mare, vreo idee de pozitionare a scurgerilor?

    Multumesc anticipat.
     
    Drive Set apreciază asta.
  17. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    salut.
    Am avut si eu inundatii (am mai postat aici pe forum), atat de la trapa (filmul de pe youtube e mai mult decat explicit, desi nu spune nimic de celelalte doua scurgeri aflate in stalpii din spate) cat si din cauza infundarii scurgerilor pentru apa pluviala (sub capota, pentru apa de pe parbriz). Aici e mai greu de ajuns, la mine sunt doua, in stanga si-n dreapta filtrului de polen, iar cei de la service au avut nevoie de o tija subtire si lunga de vreo 40 cm plus lanterna cu led-uri, tutun si rabdare... Nu ajungi cu mana la ele decat foarte greu, ei s-au chinuit vreo 10 - 15 minute, se uitau cu lanterna, si tot bajbaiau cu tija aia. Intr-un tarziu au scos dintr-o scurgere niste frunze, niste bucati banda izoler veche si un surub mic .... care obturasera scurgerea. A doua era curata, dar nu comunica intre ele decat undeva mai sus (fatza de punctul de scurgere).
    Bafta
     
  18. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Am explicat cum se procedeaza pacat ca nu aveti rabdare sa cititi..
    Scurgerile nu sunt la fel ca in clipul de pe youtube ci se duc jos la roata direct.
     
  19. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare!
    De citit, am citit:
    "Salut ,
    Nu ai nevoie da schimbi garnitura la geam sau altceva de genu asta ..
    Ca si motorul trapa are un regim de revizie sa zic asa ..
    Tot ce trebuie sa faci este sa desfunZi furtunasele de scurgere a trapei
    Ai 4 pe fiecare stâlp al mașinii ai câte unu
    De recomandat suflarea cu presiune pe gaura din calnalul de scurgere cel de plastic
    Este normal sa se strângă apa acolo normal nu este da rămână"

    Intrebarea mea era ca am gasit gaurile care merg pe stalpii din fata ai maisinii, dar nu le gasesc pe cele doua care merg pe stalpii laterali?
    Am si un sarpe din acela de electrician, din acela fin de diametru 4 mm care merge ff bine, dar vreau sa le desfund si pe cele din lateral. Vreo idee cum dau de ele?
    Multumesc anticipat.
     
  20. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Nu poti ajunge usor la cele din spate decat prin demontare .
    Dar nu este nevoie sa ajungi la cele din spate pentru ca masina sta inclinata catre cele din fata de aceea este in fata canalul acela de acumulare apa .
    Daca le desfunzi pe cele din fata apa nu ajunge in spate oricum in spate nu se afla un canal de apa ca cel din fata .este o sina mica pentru eventuale surplusuri .De obicei se infunda cele din fata pentru ca se acumuleaza in canal fel si fel de pamant nispip etc.
    Daca reusesti sa cureti cat de cat in fata totul va fi bine cel putin 4 luni .
     

Distribuie pagina asta