1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Trapa normala si Trapa Solara la A6 C6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 19 Apr 2010.

  1. kadima 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 4E 3.0 2006
    Mi s-a stricat trapa. Am gasit destule pe ebay, insa nu m-a lamurit nimeni de la Porsche(!!!) daca trapa de pe limuzina este identica cu cea de pe avant. Stie cineva cum stau lucrurile?
    Audi A6 4F 2005.
     
  2. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    ce anume ti s-a stricat la trapa?ca am si eu pe limuzina trapa si sa fiu atent cu ea ,pt ca imi cam place sa ma "joc" cu ea si sa stiu sa evit daca e ceva din vina noastra.si cred ca e la fel ca cea de pe avant
     
  3. kadima 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 4E 3.0 2006
    S-au stricat niste parghii, aparent fara motiv. Se pare ca se mai intampla. Sfatul de baza este sa o ungi cu o vaselina speciala care sa nu prinda praf si sa nu se transforme combinatia asta in ceva aiurea care poate gripa parghiile. Sa nu o ungi cu orice fel de lubrifiant, ca nu-i bine.
     
  4. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    ok,dar unde trebuie unsa si ce vaselina sa folosesc?
     
  5. tiberius_roman

    tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi
    Pentru toti cei care nu au gasit raspunsul: Trapele sunt identice! Atat si comenzile de actionare!
     
  6. Vhamanoo

    Vhamanoo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    2,7 tdi
    Zgomot Trapa Electrica

    Dupa iarna asta, am observat, atunci cand masina este in sarcina, viteza 1 sau 2, ca am o vibratie generala in masina.

    Dupa mai multe teste am observat faptul ca, daca trag manual trapa, aia din panza, in pozitia deschis, nu mai vibreaza...

    Ceva idei ? ma enerveaza tare...
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2015
  7. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
  8. Vhamanoo

    Vhamanoo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    2,7 tdi
    ok, mersi mult, dar la mine cred ca este altceva... ca si cum si-ar fi facut putin joc, de la uzura, gropi, etc, la mine cred ca ar trebui "pus ceva" fortat in ghidajul trapei, nu aia de sticla ci aia din panza de dedesubt. in felul asta nu ar mai vibra, pentru ca atunci cand trag cu mana trapa de panza in pozitia deschis, nu mai vibreaza. in fine, nu as vrea sa dau jos tot capitonajul masinii jos, poate a mai avut cineva exact problema asta si ma ajuta. Multumesc.
     
  9. Merlin

    Merlin 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi quattro , 4f bmk
    Demontare trapa a6

    Salutare. Am reusit putin sa blochez trapa... dupa aia am tras de panoul care culiseaza sub trapa cam tare si a sarit din stanga de pe culisante... intrebarea este cum pot avea acces acolo .. trebuie sa dau jos tot capitonajul de la cupola sau se poate demonta trapa din sticla mai usor... si daca da cum?

    Ms anticipat
     
  10. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Trebuie sa dai tot plafonul jos sa ai acces acolo
     
  11. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Vezi in topicul meu a6 4f la postul 256 pag. 26 poate te ajuta informatia de acolo.In principiu nu trebuie sa dai capitonajul jos sa pozitionezi trapa pe sine.
     
  12. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut!
    Ce ai blocat pana la urma?
    Trapa in sine sau panoul din textil ?

    Daca e panoul, trebuie date jos toate capitonajele de la jumatatea stalpilor in sus ca sa poti avea acces la trapa.
    Cand ajungi sa vezi mecanismul de culisare al trapei, demontezi surubele de prindere ale sinelor in partea din spate.
    Trapa se va lasa putin in jos in dreptul acelor sine.
    In momentul acela vei putea scoate capacelele de plastic de la capetele din spate ale sinelor. Sunt acele capace in care sunt cuplate furtunele de evacuare a apei spre stalpi.
    Dupa ce scoti acele capace, poti trage panoul de pe sine si sa-i analizezi cele 4 patine pe care culiseaza.
    Trebuie vazute obligatoriu pentru ca sunt extrem de fragile. La cea mai mica fortare, se rup.
    Daca sunt rupte, le inlocuiesti (dezmembrari) si abia apoi bagi panoul inapoi pe sine. Cu mare grija pana intra cum trebuie, altfel le rupi iar la montaj.

    Poate te ajuta putin si pozele atasate.
    In prima vezi capacelul alb care trebuie scos (piesa nr. 3); are niste surube mici deasupra.
    In urmatoarele doua se vad patinele care sar de pe sine si/sau se si rup.

    Primele trei imagini sunt de pe un A6 C5.
    In poza 4 ai panoul cu prinderile aferente de pe un A6 C6.
    Toate trapele de A6 4F vad pe net ca sunt fara panou atasat de ele. Poate ai norocul ca la tine sa culiseze panoul pe alte sine, pe sub trapa, caz in care il scoti/reasezi mai usor.
     
    Ultima editare: 15 Iul 2015
  13. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Asa cum am spus, daca intereseaza pe cineva, am demontat si montat trapa si panoul la 4f fara sa demontez nici un capitonaj. Trebuie doar putin efort sa cititi informatia postata.
     
  14. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Trapa solara

    De curand sunt posesorul unui A6 Avant 2008, 3.0 TDI si printre dotarile existente este si '' trapa solara '' :wtf:
    Rog, de la posesori in mod special, mai multe informatii si detalii, cum functineaza, ce face mai bine spus, ventileaza sau si raceste prin sitemul AC, orice informatie este binevenita.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    "Elementele fotovoltaice incorporate in sticla trapei produc curent electric chiar si la cele mai mici nivele de radiatie solara, astfel asigurand putere pentru ventilatorul vehiculului. Chiar si atunci cand motorul este oprit, interiorul este aprovizionat constant cu aer curat, iar temperatura din automobil poate fi redusa cu pana la 50% cu ajutorul aerului din exterior - din care sunt extrase praful si polenul. Racirea preliminara permite sistemului de aer conditionat sa reduca mai rapid temperatura interioara la nivelul necesar, cu un consum mic de energie si utilizare redusa a ventilatorului. Bateria vehiculului nu este consumata prin acest mod de ventilatie - economisind carburant."

    www.audi.ro

    Practic, energia preluata de trapa iti porneste electroventilatorul si iti "aprovizoneaza" interiorul cu aer. :)
     
    Ultima editare: 16 Oct 2015
    Claudiu antoniu orban apreciază asta.
  16. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Salut
    Îmi spune-ți și mie cum se fac setările pentru ventilația prin intermediul panoului solar de pe trapă ?
    Pornește automat sau trebuie acționat manual ?
    Am înțeles foarte bine modul de funcționare dar vreau sa știu cum se pornește. Mi-ar fi fost de folos un manual în limba română.
    Mulțumesc
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Apesi Setup pe consola climatronicului, urmaresti ecranul MMI-ului, apoi selectezi Solar Oper. si alegi ON. De aici inainte va functiona in modul automat.
     
  18. Cozaciuccs 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 ,motor 2 l,an fabricație 2009,putere 170 cp
    Cand actionez trapa, se deschide totul normal cum trebuie la maxim, problema e ca dupa ce inchid trapa rămâne deschis un pic panoul textil, ar trebui sa il ajut manual sau cum ar trebui sa procedez ? Nu as vrea sa fortez ceva pe acolo si sa rup ceva. Mentionez ca anul de fabricație e din 2009 daca contează asta. Va mulțumesc.
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Am început sa ma gândesc ca vreau sa îmi pun trapa cu panouri fotovoltaice.
    La noi pe forum nu am găsit nimic legat de asta.
    Are cineva idee cam ce implica în afară de trapa?
    Ma gândesc ca trebuie făcut cablaj dar pana unde?
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    gabitza121, nu-i rea ideea! Din cate vad pe schema, trebuie sa duci firul de plus pana la modulul care controleaza ventilatorul si minusul la masa masinii prin conexiunile marcate cu cerc. Apoi, codarile...
     

Distribuie pagina asta