1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tremurat la ralantiu / vibratie - motor diesel la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de alexsline21, 11 Ian 2009.

  1. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am inteles...daca intre timp o faci sa ne tii la curent cu schimbarile. eu ajung in bucuresti dupa 4 octombrie.
     
  2. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am scanat masina si am remarcat urmatoarele: avand in vedere ca masina porneste greu la rece, pana ajunge motorul la peste 70 de grade are niste variatii la injectoare in jurul +- 1,5, oscileaza turatia intre 890-860rpm, masina balbaie urat de tot..si cam atat! dupa ce se incalzeste, pe la 80-90 de grade, injectoarele ajung la valori normale +- 0,3 0,4 uneori si mai mici, motorul nu mai balbaie asa urat, turatia variaza mai putin gen 880-870rpm, iar masina vibreaza mai aproape de normal, dar relativ mai tare decat atunci cand am luat-o cand era perfecta, mergea snur... mentionez ca sunt incepator in ale vag com-ului, am o interfata vag 912 achizitionata de curand, si valorile mai sus mentionate le-am luat din ENGINE, MEAS. BLOCKS, group 013 (daca gresesc corectati-ma)...am incercat sa ii modific relanti-ul si cantitatea de motorina injectata dar imi apare in loc de "LOGIN 11", "CODING II 11" si nu merge clasicul cod 12233, imi da eroare...ideea e ca mai am o skoda octavia 1 si la aia e afisat normal login 11 si merge si codul 12233 daca vreau sa modific ceva, dar merge perfect, nu are nevoie de ajustari:) multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi!
     
  3. alexsline21

    alexsline21 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2008
    Locație:
    bucuresti milano
    Masina:
    a3 8p s line
    sal baieti am si eu o intrebare sub erg este o clapeta e normal sa stea tot timpul intepenita pe deschis[nu o poti misca ] cand masina e pornita la voi tot as este si mi sa aprins si martorul motor , si imi a pe tester erg sistem insufficienta flow , 2 masa air flow sensor
    aveti idei,ce ar putea fi si unde sau cum arata a mai patit cineva
     
  4. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am mai fost la un service intre timp unde mi s-a spus ca masina are filtru de particule infundat 30%, deci trebuie regenerat plus schimbat termostat, sonda temperatura apa si debitmetru...mentionez ca masina nu da nicio eroare. doar termostatul pare defect pentru ca se ridica apa greu si nu sta pe 90 de grade decat daca e foarte cald afara...cam cat costa o regenerare de filtru? are cineva idee? am si eu vag-com da mi-e sa nu dau din lac in put :D
     
    annabudala apreciază asta.
  5. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am si eu probleme cu oscilatii la relanti ale turometrului intre 890-860rpm...cateodata mai si balbaie motorul si atunci se zguduie rau masina si turometrul se misca mai mult ca de obicei, dar tot in jos, scade mai rau turatia...ceva sugestii?
     
  6. bluey 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0TDI
    Pune un VAG-COM pe ea si vezi ce da cu virgula.
    Posibil sa ai alta problema.
    Daca vrei update la softul stock , orice service Audi ar trebui sa stie despre problema.Eu am fost la midocar
     
  7. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    nu da nimic cu virgula...am vag com si n-are nicio eroare nicaieri! tu ce ai rezolvat la midocar? ai resoftat masina? se simte vreo diferenta?
     
  8. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    Si eu astept cu interes raspunsul lui @bluey referitor la vizita la midocar ;)
     
  9. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    Nu mai vine raspunsu cu vizita la midocar astept cu nerabdare ca si eu am aceasta problema.
     
  10. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Hop si eu interesat de vizita la midocar. La mine se aude un tzacanit cand e pe "N" - liber, insa nu intotdeauna. Are toane.

    Mi-a zis si mie ca e de la volanta (Tanase), insa nici macar nu s-a uitat sub capota, asa ca nu il iau in serios (chiar daca e taricel).
     
  11. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    tanase numai volante are in cap...am fost si eu la el si m-a luat direct cu volanta..cand l-am intrebat cat costa, o nimica toata: 1000 ron manopera si vreo 3000 ron volanta :) dar n-are treaba...e vorba de un mers neregulat al motorului,dat de injectoare, scapari de presiune sau cine stie ce alte dracovenii..
     
  12. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    La mine oscilatiile la relanti sant doar la cald la rece merge perfect.Posibil sa fie din soft?
     
  13. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    nu stiu, la mine e invers...sunt la rece..la cald merge ok :)
     
  14. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    daca tacane la relantii dupa ce s-a incalzit...e...volanta :) nu are la ce sa se uite se aude...
     
  15. Norules

    Norules 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 | 2.0TDI | 2005
    Am avut aceeasi problema, tremurat la relanti, plus tremurat in treapta a 3 a si a 4 a. Am fost la diversi mecanici, care imi tot spuneau, echilibratul rotilor, injectoarele, etc... Iar apoi am fost la reprezentanta si mi-au zis sa-i fac o revizie. I-am schimbat ulei si filtre. Nu mai tremura deloc.

    Late Edit: Cauza tremuratului: Filtrele negre de mizerie.
     
  16. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    la un motor 2.0 tdi bkd 140 cp

    tremura la relanti si in mers numai dupa ce se incalzeste. masina trage si cunsuma ff bine care ar putea fi cauza (volanta e schimbata, nu am zgomote la motor).

    multumesc.
     
  17. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    La suporti motor ai putea sa te uiti :)
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2011
  18. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Sunt ok suportii, dar nu cred ca ei ar fi cauza, deoarece am oscilatii si la mers constant, suportii nu mai au atunci cum sa influenteze.
     
  19. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    Tremura la relanti dupa ce trece de 60 de grade si nu stiu de ce volanta schimbata degeaba in vag injectoarele merg bine am auzit ca ar putea fi si pompa de inalta presiune se poate sa fie?am motot 1,9 axr PD
     
  20. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    ce compensare da pe injectoare cand o turezi?
     

Distribuie pagina asta