1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tremurat la ralantiu / vibratie - motor diesel la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de alexsline21, 11 Ian 2009.

  1. Vlad A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2012
    Locație:
    Italy
    Masina:
    A3 1.9 2004
    Multumesc mult.In 2 saptamani am programare la mecanic pentru a schimba un cilidru de la ambreiaj si tot atunci voi face si o diagnoza.
    Ii voi spune sa verifice si distributia+ celelalte accesorii.
    Daca fostul proprietar nu m-a mintit..distributia a fost schimbata acu' 15.000 km cu tot cu pompa de apa.Dar na' ce nu spune omul ca sa scape de "belea".
    Inca odata multumesc in avans celor care mai au si alte solutii+ moderatorului care a mutat topicul unde ii era locul.
     
  2. Vlad A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2012
    Locație:
    Italy
    Masina:
    A3 1.9 2004
    Imi cer scuze ca am intarziat(fie si numai cateva luni...) insa abia acum am reusit sa-i dau de cap.Partial ce-i drept dar este un progres.
    Mecanicul meu a observat o usoara umezela la pompa tandem si a insistat sa schimb garnitura.Fiind ieftina am decis sa incerc.
    Dupa ce am schimbat garnitura masina nu a mai tremurat nici la pornire..nici la oprire si nici la relanti.Plus ca trage mult mai bine.Nu este placebo chiar se simte diferenta in orice treapta.
    Dar in mers se simt in continuare niste vibratii.
    A verificat distributia despre care ziceam intru-n post anterior ca este schimbata de fostul proprietar si!!! Surpriza! A fost schimbata taraneste(la ochi) si nu este pusa la punct.
    Se pare ca pentru schimbarea distributiei este nevoie de niste...scule speciale care blocheaza nu stiu ce pe acolo cand se schimba distributia.
    In 2-3 saptamani merg sa schimb distributia...pompa de apa si tot ce mai presupune asta.
    Daca mecanicul meu are dreptate motorul va merge rotund si orice vibratie va disparea.

    Indiferent de rezultat voi reveni cu amanunte.

    Pana atunci nu uitati sa verificati si amarata aia de garnitura de la pompa tandem daca masina tremura.Costa o nimica toata si se schimba in maxim un sfert de ora.
     
  3. Vlad A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2012
    Locație:
    Italy
    Masina:
    A3 1.9 2004
    Am schimbat distributia si termostatul care era defect.Nu-mi ajungea apa la 90 grade decat daca stateam pe loc la relanti.
    Odata schimbata distributia care asa cum am spus nu era montata bine de fostul proprietar sunetul motorului s-a schimbat.
    Acum toarce ca un motan.
    Am schimbat si bieletele de la bara stabilizatoare+ pistonasul de la ambreiaj(aveau burdufurile rupte)

    Problema este ca in continuare apar niste vibratii in mers.Acestea se simt atat in pedala de acceleratie cat si in volan.
    Curios este ca nu sunt constante.Masina are momente in care pluteste pe sosea.Apoi din senin incepe iar sa vibreze.
    Am testat injectoarele cu farurile si clima deschisa si rezultatele sunt cam asa:

    Inj1 1.10
    Inj2 -0.20
    Inj3 0.25
    inj4 -1.05

    Este suficient pentru a creea acele vibratii in mers?Si daca da! De ce nu sunt constante acele vibratii?

    Multumesc anticipat celor care imi pot raspunde la intrebarea adresata mai sus.
     
  4. cipro

    cipro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    salaj
    Masina:
    A 3 ,1,9 TDI .2006
    a3 diesel

    si la mine trepideaza un pic asa la 2 secunde ,injectorul trei baga peste 1 ...restul sub 1....:sob:
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    ok acele valori sunt doar niste corectii ...
    totul este ok stati fara griji
     
  6. AliNOS 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    Munchen
    Masina:
    Audi A3 09/2009 2.0T quattro S-tronic
    Vibratie volan stanga-dreapta

    Salut,

    Am un A3 sportback din 2009, 2.0 TFSI quattro si de cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am o problema pe care se pare ca nu pot sa o rezolv inca asa ca va cer si voua o parere. Problema e urmatoarea:
    1. am schimbat cauciucurile de vara pe roti originale audi de 18 inch. Am pus cauciucuri noi, echilibrat rotile iar apoi plecat la drum. Am constatat ca dupa 130km/h volanul batea stanga-dreapta ca si cum rotile nu erau echilibrate.
    2. Am re-echilibrat rotile de 4 ori si am schimbat si cauciucurile cu o alta marca mai scumpa la acelasi service (ATU in München) si problema persista.
    3. De asemenea am schimbat si rotile fata cu cele spate si nu am vazut nici o ameliorare.
    4. Am fost la alt service care mi-a verificat toata partea din fata de jocuri si mi-a spus ca masina nu are nici un joc. Au re-echilibrat rotile, verificat vizual jantele si cauciucurile sa nu fie deformate si mi-au spus ca mai mult nu au ce sa faca.
    5. Am citit de inele de centrare, am si comandat o pereche care nu se potriveste deoarece diametrul jentii este acelasi cu cel al butucului, si anume 57,1mm.

    Mentionez ca folosind vechiile cauciucuri de vara am mers si cu 200km/h fara sa simt vreo vibratie in volan.
    De asemenea, vibratia apare dupa 130km/h si nu se reduce daca accelerez pana la 170. Nu se accentueaza cand franez si nici cand accelerez.
    Am mai constatat ca pe drumuri care sunt putin inclinate, vibratia tinde sa dispara.
    In prezent am rulat aprox 1000km cu ultimele cauciucuri schimbate si nu am constatat inca o uzura neuniforma la vreun cauciuc. Deci tind sa cred ca nu este o problema de geometrie.

    Credeti ca vibratia respectiva ar putea veni de la o planetara? Daca da, aveti idee cum se poate verifica empiric (deoarece in service-urile de aici nu mai am incredere)?
     
  7. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    discurile de frana si placutele arata ok? nu sunt ovalizate sau recent schimbate?
     
  8. LoverBoy

    LoverBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI Quattro 2007(BMM)
    Salut. Am si eu o problema cu masina mea un A3 2.0 TDI Quattro(2007) si anume un tremurat pret de o secunda ,doua, in momentul cand opresc la stop sau in coloana.. Vibratia se produce cand acul vitezometrului scade intre 10 si 0 Km /h. A mai patit cineva ? Multumesc !
     
  9. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    automata sau manuala? daca e manuala este volanta
     
  10. LoverBoy

    LoverBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI Quattro 2007(BMM)
    Manuala. Mecanicul mi -a spus ca toate motoarele de 2.0 au vibratia asta din cand in cand si ca ar fi din cauza injectoarelor acestea neputand fi calibrate perfect.... si sa nu imi fac probleme Sa schimb mecanicul ? :)
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba mecanicul. Esti in Bucuresti ? Daca da, poate ne intalnim sa vad si ce iti vibreaza. Trece/Adauga si codul de motor in profil. Bafta
     
  12. LoverBoy

    LoverBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI Quattro 2007(BMM)
    Din Bucuresti. O sa ma uit maine si il trec.
     
  13. aurelrusu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi | A3 Sportback | BLS | 1.9 TDI | 2007
    zdruncinatura la pornire

    Salut colegi,

    Saptamana aceasta luni 04-aug-2015 am schimbat kitul ambreiaj la masina din semnatura (Audi A3 1.9 TDI BLS - 2007). Am ales kit SACHS.

    Descriu mai jos simptomele masinii, dupa ce am schimbat kitul. Precizez ca aceste lucruri nu s-au intamplat inainte.

    - masina se zguduie cand porneste;
    - masina are un delay la pornire (cam cu o secunda mai mult decat inainte);
    - motorul s-a oprit in mers, de doua ori (odata in parcare si odata cand luam curba) - viteza a doua ambele;
    - la relanti, masina tremura neregulat;
    - cand opresc, uneori se scutura usor.

    Urmatoarele doua simptome nu erau prezente imediat dupa schimbul ambreiajului (luni), dar sunt prezente acum:
    - la relanti, cand ambalez motorul si revine la 900 turatii, masina tremura;
    - la relanti sau in mers - pedala de ambreiaj trepideaza / bate - se simte la picior.

    Am fost ieri cu ea la mecanicul care a realizat schimbul kitului, am pornit-oprit motorul cam vreo juma de ora, nu am gasit nimic concludent.
    La un moment dat a conectat un redresor la bateria mea (fara sa o dea jos pe a mea) si parca a fost o idee mai bine.
    Pornirea imediat urmatoare, doar cu bateria mea, a fost insotita de un piuit dar nu a a fisat nici o eroare in bord.

    Voi ce parere aveti? Care este cauza pornirii cu zdruncinaturi?

    Multumesc anticipat pentru raspuns,

    Aurel
     
    Ultima editare: 7 Aug 2015
  14. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salut. Eu am un audi a3 2.0 tdi cod motor BMM. Cateodata, cand decelerez, cand ajunge de la 15 km/h in jos tremura masina si motorul parca vrea sa moara (dar nu s-a oprit niciodata motorul). Face asa pana cand se opreste de tot masina dupa care nu mai face. De asemenea cand pornesc motorul este urmat de aceleasi vibratii vreo 2-3 secunde, dar nu intotdeauna. Daca apas ambreiajul in timp ce decelerez. vibratiile dispar. In rest nu am nicio problema cu ambreiajul sau motorul, trage bn. Am pus VCDS pe injectoare si arata 0.43, 0.14, 0.38, 0.18, dar aceste valori mai scad... Aveti cumva vreo idee ce ar putea sa fie??
     
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salut. Am rezolvat problema. Am fost la reprezentanta VW si mi-au facut update la softul ECU si s-a rezolvat problema. A costat 91 lei. ;)
     
  16. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Salutare,
    Si eu am aceeasi problema ca si razvan87, la cateva minute dupa ce pornesc masina oscileaza relantiul si se simte o usoara vibratie.
    Mentionez ca am schimbat kit ambreiaj+volanta,senzorul de temperatura si suporturile acelea doua de sub motor. Masina a fost pusa pe tester de cateva ori dar nu are erori
    Apreciez daca m-ati putea ajuta cu un sfat.
    Multumesc
     
  17. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Inca nu am rezolvat problema. Cu ce mecanici am mai vorbit au spus ca s-ar putea sa trebuiasca schimbata chiulasa.
     
  18. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Pai daca ar fi chiuloasa nu ar trebui sa consume antigel?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Razvan, le-ai explicat mecanicilor ca problema ta este veche de 4 ani ?
    Nu s-a agravat ? Daca era chiuloasa, in 4 ani trebuie sa fie praf si pulbere.
     
  20. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Razvan87 avansul cum il ai setat?
     

Distribuie pagina asta