1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tremurat la ralantiu / vibratie - motor diesel la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de alexsline21, 11 Ian 2009.

  1. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Salut dragi colegi!

    Da, imi consuma antigel, dar nu grav, gen la 500 de Km vreo 100 ml.
    Avansul -2.5 sau -2.9 parca. Am incercat sa ma joc cu el,dar nici o modificare.
    Eu tind sa cred ca e ceva electric care nu face contact cum trebuie, pentru ca in momentul cand afara e umiditate mare, sau ploua nu am acele oscilatii.

    Razvan
     
  2. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Salut,
    La mine dupa 5-10 minute de la pornire incep oscilatiile si nu tot timpul. Cand a fost foarte frig cateodata nu oscila deloc. Am testat-o de zeci de ori, am reglat si injectoarele am curatat si cablurile de la injectoare.
    Deja ma doare capul ca nu gasesc problema.
    Mai citisem undeva ca poate sa fie problema si de la alternator sau baterie ca nu incarca destul.
    Ce zici? Ai verificat si partea asta?
     
  3. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Da, la fel face si a mea.
    Partea cu alternatorul nu am verificat.
     
  4. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Eduard B, multumesc de idee, am verificat incarcarea alternatorului si nu era una tocmai buna varia in jurul la 13V. La service au schimbat puntea sau ceva releu de pe alternator (acum am 14,3V pe alternator) si ca prima observare motorul merge mai rotund si nu mai virbreaza, dar acul de la turatii la fel oscileaza. Cei de la service au spus ca e posibil sa fie din ceasuri, pentru ca pe interfata de diagnoza turatia nu oscileaza. Acum am sa mai urmaresc si eu cum merge.

    Multumesc inca o data am sa va tin la curent!
     
  5. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Salut Razvan,
    Ma bucur ca merge mai bine acum. Cam cat te-a costat toata operatiunea?
    La mine oscileaza si pe tester din pacate.
     
  6. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    350 ron. Trebuie sa verific si eu cu testerul, cei de la service au spus ca nu oscileaza pe tester.
     
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salut. La a3-ul meu imi vibra masina de fiecare data cand mergeam de la 15 km/h in jos, pana cand ma opream la semafor sau ceva de genul. Se oprea din vibrat cand apasam ambreiajul. Dupa nu mai facea. Vibra un pic si dupa ce porneam motorul. Am crezut ca este de la ambreiaj ceva, dar nu aveam nicio problema cu el. Am fost la reprezentanta VW si le-am spus problema. Au cautat pe server in Germania si au gasit ca au fost mai multe rechemari in service acolo pentru asta. A trebuit sa imi faca o actualizare la softul motorului care a durat cam 15 minute si m-a costat 100 de lei. De atunci nu am mai avut nicio problema cu vibratiile. Au trecut 5 luni de atunci, apropo. Sper ca v-am fost de ajutor si chiar este indicat sa treceti pe la reprezentante in astfel de cazuri. ;)
     
  8. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Salut. La mine nu se schimba nimic daca apas ambreiajul(este nou si ambreiajul si volanta) si la mine face doar la relanti.Masina este si chipuita in Germania din cate am inteles si nu stiu daca se baga astia de la reprezentanta sa o faca sau daca ar fi acelasi costuri ca si la tine.
    Inca caut variante sa vad de la ce ar fi.
     
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Cand am fost cei de la reprezentanta m-au intrebat daca a fost umblat la calculatorul masinii. Si mi-au spus ca imi fac updateul de soft pe raspunderea mea. Daca se arde sau ceva nu sunt ei de vina.
     
  10. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Un mic update cu tremuratul la relanti: daca dau drumul la aer conditionat nu mai trepideaza si nici nu mai oscileaza acul turometrului.
    Aveti idee de la ce ar putea fi?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Posibil sa fie avansul prea mic, in acest caz ai turatia motorului prea mica. Pornind clima, urca ceva rotatii, suficiente cat sa mentina echilibriu. Sau nu este exclus ca suportul(ii) motor sa fie defect(i).
     
  12. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Turatia nu creste, doar nu mai fluctueaza. Suportul motor (cel de jos) este inlocuit iarna trecuta (lemforder) deci pe ala il scot din ecuatie
     
  13. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    La mine oscilatia inca exista :(
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Esti sigur ca nu poate fi din injectoare ? Intra cu vcds si vezi ce valori iti arata cu motorul la 90*.
     
  15. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Sunt in parametri valorile injectoarelor. Ma gandesc sa nu am vreo scapare de presiune pe undeva.
     
  16. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Eu cred totusi ca e de la injectoare. O sa incerc luna viitoare sa schimb oringurile+suruburile si sa vedem cum se comporta.
     
  17. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Salut.

    Tocmai ce m-am întors de la mecanic. Acesta a schimbat Oringurile de la injectoare, șuruburi si a refăcut reglajul. A reglat si distribuția si masina tot asa face, adică vibrează la cald. Daca ii cresc turația motorului cu 50-100 de ture nu mai vibrează. Asa ca o sa ma reîntorc la el ca sa fac ai lucrul asta, din păcate nu a avut acces code-ul si nu a putut sa-l modifice.

    Am început sa ma obosească problema asta, am schimbat mai multe piese, inclusiv suporții motorului dar tot se manifesta. Nici la bătrâna Dacie nu imi vibra motorul asa. In schimb motorul trage de rupe, este mult mai rafinat in mers de cand am schimbat cele de mai sus, dar tot ramân cu problema asta cu vibratul.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum anume a reglat distributia ? Eu am impresia ca problema ta e din avans.
     
  19. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    A umblat mai intai la partea de evacuare si dupa la admisie. Am plecat de la un avans de -2.5 si am ajuns la -0,6, unde motorul mergea cel mai bine.

    Am fost si la Midocar Vitan, le-am explicat problema dar nu am primit niciun raspuns util. Injectoarele stau la 0,2; 0,1; 0,3, 0,1. Timpii de corectie sunt foarte mici. Oringurile sunt noi, suruburile sunt noi, reglaj facut ca la carte. Erori pe tester: 0. Deci de unde este problema?

    Dupa toate aceste interventii motorul merge mai rotund, reactioneaza ferm la orice apasare a pedalei de acceleratie in orice treapta de viteza. Cosum de 7,5% in Bucuresti. Mecanicul a fost placut impresionat de cum trage motorul, el crede ca softul nu este original si masina ar avea in jur de 170 de CP (?). A facut comparatie cu masinile cu care a mai mers. Sigura problema ramane cu trepidatiile si cu un consum de lichid de racire (200 ml/luna mers in oras).

    Ce si cum sa procedez mai departe? Eu am decis sa ii maresc rpm ale motorului cu 50-100 de ture. Sper ca asa sa se mai diminueze sau sa dispara trepidatiile.

    Sa fie softul?
     
  20. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Adrian, si eu sunt oarecum in situatia ta. Tot BKD, tot resoftata, tot trepidat, dar numai si numai atunci cand ajunge temperatura la 90*C, si in schimb fara pierdere de antigel.
    Am inteles ca e o problema din soft, si merge remediata la reprezentanta. Sincer, nu mi-am batut capul, dupa ce am citit pe internet si am vazut ca toate fac asa. Depinde acum, nu stiu la tine cat de tare te scutura in masina. Eu imi dau seama doar atunci cand opresc in coloana sau la semafor. Nu este deranjant tare, dpmdv.
    Daca vrei sa facem o comparatie, sa vezi cum trepideaza si in alta masina decat a ta, poti veni Vineri la intalnire in parcare la KFC Baneasa DriveThru. Ne strangem multi de aici de pe forum. :)
    Bafta!
     

Distribuie pagina asta