1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - brate - capete de bara - suspensie sau rulmenti la Audi A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de wolfenstein, 6 Noi 2011.

  1. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Nu ar trebui să dea eroare pe vcds ,am eroarea 1130 semnal neplauzibil 08.
     
  2. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Si daca ar fi dus rulmentul se aprind cele 3 becuri sau nu ?
    E verificat.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Tu ai alta problema acolo , din fata unui ecran nu iti putem arata cu degetul ce probleme ai la masina , dar un rulment uzat face zgomot , mi-e greu sa cred ca nu ai un mecanic care sa-l auda, sau n-ai fost deloc pe la el? :p
     
  4. Dunn 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    none
    Va salut,
    Am o problema cu al meu audi a3 8p, 1.6 benzina.
    La viteze mici(pana in 60-70km/h) uneori tot timpul alteori deloc sau la plecarea de pe loc uneori (tot asa nu tot timpul) se aude un sunet ascutit de undeva din fata si nu imi dau seama de la ce ar putea fi - atasez un filmulet cu sunetul.
    Discurile si placutele sunt schimbate de 1000 km, iar dupa schimb nu s-a auzit nimic o perioada buna deci ma gandesc ca au fost puse corect. Las un scurt clip cu sunetul:

     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ? Incepe prin a verifica, curea, role, intinzator, fulii, etc.
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare colegi.
    Am si eu o bataie la a3-ul meu si nu imi dau seama de la ce sa fie...

    Inainte cu 2ani am schimbat suspensia stock cu una sport, pana acum nema problema...,
    bataia apare cand dau de o denivelare (o adancitura in asfalt), mai apare si pe drum rau.

    Ca idee cand merg la lucru pe partea de carosabil nu am denivelarea aceea, cand ma intorc acasa exista o denivelare pe drum si cand ajung acolo coboara roata in adancitura iar la urcarea rotii apare un bubuit gen cum ai lua o groapa maaare la viteza.

    Initial credeam ca e de la bieletele antiruliu (de cand am masina nu am avut probleme, 6...7ani), am dat jos bieletele si nu sunt defecte, am trecut cu ideea la bucsiile de la bara stabilizatoare, nici alea.

    De la ce sa fie bubuitura aia? Am verificat asa...bieletele, bucsi bara stabilizatoare, capeti bara, bucsi trapezi, rulmenti roata.

    Pivotii nu i-am mai dat jos pt ca acum 6 luni i-am schimbat ambii (nu erau stricati nici ai mei) am pus de la lemforder, am considerat ca nu ar putea ceda asa usor...

    Flansele si rulmentii de presiune erau ok cand am schimbat suspensia. Totusi la rulmenti am vrut sa fac un test care e mai bun dintre SKF si FAG iar pentru asta am montat unul SKF si celalalt FAG deci rulmentii au fost schimbati. Sa fi cedat oare flansele ?
     
  7. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Confirm ca la 8PA nu ai ce reglaje sa faci in partea inferioara a amortizorului ci doar din flanse. Dar 99.99% din service-urile care fac geometrie roti au spus ca nu se complica cu acele reglaje.
    Eu m-am lovit de situatia in care pe puntea spate sa nu mai pot face reglajul geometriei, astfel, am fost nevoit sa schimb cateva brate complete. Din proprie initiativa, am schimbat toate bratele de pe puntea spate cu echivalentele Meyle ( OE sau HD ) ale codurilor originale

    Puntea fata pentru toti mecanicii era tipla, nici un joc pe nicaieri dar totusi aveam o vibratie in volan, transmisa de trenul de rulare in functie de suprafata asfaltului. Am schimbat capetele de bara si bieletele de directie ( fiind din fabrica, cu toate ca toti mecanicii la care am fost au zis ca sunt tipla ) si poftim surpriza, capetele de bara date jos prezentau uzura destul de importanta, deci cu articuatiile in tensiune, n-am avut prea multe lucruri de verificat. Vibratiile transmise in volan au disparut in procent de 80-90% ceea ce pentru mine a fost un motiv de bucurie.

    Totusi, in anumite conditii care pun tensiune pe bara stabilizatoare, aud niste batai fine iar daca drumul are imprfectiuni pe suprafata sa, tot obtin anumite vibratii in volan, de la 100 km pe ora extrem de mici spre 110-120 cand au apogeul urmand ca de la 130 km/h in sus sa dispara de tot. Geometria perfecta, nici un joc pe nicaieri, doar niste bucsi de bara stabilizatoare care sunt imbatranite.

    Acum am luat si pentru puntea fata, cele doua brate noi cu bucsile si pivotul puse pe ele din fabrica, tot Meyle, plus bara stabilizatoare ( pentru ca bucsile nu vin separat ). Bara stabilizatoare de la Meyle vine la pachet cu bieletele antiruliu, toate cele 3 elemente avand emblema HD.

    Nu am precizat mai sus ca am facut trecerea spre Eibach Pro Kit, asta dupa ce am mers cu un A3 8V cu arcuri H&R pe viraje si am ramas socat cat de bine se poate simti un A3 mai sport pe viraje. Am combinatia Bilstein B4 ( luate acum 2 ani ) cu Eibach pro kit cu care pot spune ca masina sta super bine pe viraje iar confortul a ramas super super ok.
    Miercuri montez si noile brate pentru puntea fata + bara stabilizatoare si bieletele antiruliu.

    Practic am reconditionat intregul sistem de brate, schimband orice element de cauciuc existent pentru suspensie.
    Nu stiu daca pot spune ca sunt nebun cu o astfel de investitie, dar din punctul meu de vedere cand reparatia se face pe bucati, elementele uzate pot produce uzura prematura a celor noi. Piesele sunt luate de pe Autodoc, pentru ca Meyle pe autodoc au pret mult mult mult mai mic decat in Romania.
    In plus planul meu, pentru A3 este sa il mai tin cel putin 5 ani de acum, deci o astfel de investitie pentru mine renteaza in sensul ca ma bucur de o masina " noua " din punct de vedere al articulatiilor (pe langa motorul refacut).
     
  8. Olcean Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2023
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3/Sline 2000 tdi170hp 2004
    Ai descoperit de ce îți fugea spatele ? Am și eu aceeași problema.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu de ce crezi ca era instabila ?

    Pe fata amortizoare sport cu arcuri normale si pe spate nu se stie ce tip de amortizoare cu arcuri de pe A6, el avand A3.

    Strutzo-camila e putin spus.
     
  10. Olcean Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2023
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3/Sline 2000 tdi170hp 2004
    Ok. Fac și eu o verificare. Eu asa am luat-o și nu am avut niciodata asa mașina, mai sport dar efectiv nesigura. Pe autostrada e ok dar în oraș te sperii.
     

Distribuie pagina asta