1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - directie - suspensie - bucse sau rulmenti - audi 80 - 90 - 100 (B3 B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de johngotty, 25 Mai 2008.

  1. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Atunci , daca ti se pare mult , nu le lua ..
     
  2. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Revin inca odata la problema prezentata anterior.

    In momentul de fata situatia e urmatoarea:
    - Schimbat bucsi jug
    - verificat toate bucsile pe fata, nu are nici un joc
    - verificat capete de bara, nu are joc
    - verificat bucsi brate, nu are joc
    - schimbat flansa amortizor, ambele bucati

    !!! Nu am schimbat bieletele antirului.

    Reglat directia, merge pe toate cararile, la fel ca inainte.
    Indiferent cat de tare franez masina isi mentine directia, nu trage in parti diferite.
    La acceleratie nu am observat sa traga.

    Ce am obs. la verificarea pentru reglajul directiei ( verificat jocuri etc), bucsi spate sunt cam slabute. In rest nu a obiectat nimeni nimic de la service.
    Am un usor trancanit de pe partea din fata, oare sa aiba legatura cu bieletele antirului?
    Amortizoarele, cel putin asta e impresia pe care o am eu, daca ma apas pe masina, e ca o pot apasa in jos surprinzator de usor, asta la partea din fata, dar cu toate acestea nu se balanseaza in momentul in care revine sus.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2017
  3. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Am schimbat rulmentii fata la un B4 tdi si la o roata nu stiu de ce, cum a montat, dar in cativa km discul e frecat pe jumatate de latime, placutele de pe exterior stau mult mai aproape fata de cele din interior si șurubul de la planetara era usor liber. La strangere se blochează roata. Ce ar putea fi ?
    Cica asa arata rulmentul nou dupa un drum de .. 5-10 kilometri.

    [​IMG][​IMG]
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problemele tale nu au legatura cu acest topic ci cu sistemul de franare. Demonteza tot ce s-a facut acolo si monteaza totul la loc asa cum trebuie. A lucrat un cioban care nu stie meserie. Trebuia totul spalat, curatat dat la perie asa cum trebuie. La tine arata de parca s-a lucrat in bataie de joc, cu totul ruginit pe acolo.
    Pentru asemenea probleme nu intrebam aiurea pe forum ci mergem la mecanic si rezovam problema. Tu nu l-ai nimerit pe ala care trebuie.
     
  5. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Am intrebat la mecanic stai linistit. As aprecia daca n-ai fi asa zeflemitor de fiecare data. S-a umblat la trenul de rulare nu la sistemul de franare, de aici si ideea ca asta a cauzat problema, avand in vedere ca si roata se blocheaza cand surubul planetarei e strans.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand ai probleme si mentionezi ceva/orice legat de sistemul de franare scrii in topic dedicat nu aici. Nu faceti o varza din topicuri pentru ca vreti voi.

    Nu ati facut nimic bine acolo. Sunt si scriu cum vreau cand vad ce prostii se fac pe la masina si nu respectati ceea ce trebuie facut. Nu a montat bine la loc ceva acolo sau rulmentul nu este ce trebuie. Oricum s-a lucrat cu "picioarele" nu cu capul si cine ti-a facut lucrarea aia nu se numeste mecanic.
    Etrierii si port etrierii nu sunt curatati de rugina, butucul este necuratat de rugina si asa mai departe. Placutele alea vechi trebuiau verificate inainte de a fi montate inapoi pe vechile discuri si trebuia sa verifici/rectifici si discul ala in plus trebuia curatat "sticla/luna" pe acolo nu trebuia sa ramana nici un pic de rugina.
    In loc sa spui multumesc si atat mai esti si recalcitrant.

    Daca mai vrei sfaturi nu mai te contra cu mine pentru ca tu nu ai habar despre ce vorbesti si asculta bine ce iti spun eu.

    Hai sa iti arat, cu toate ca nu ai fi meritat pentru felul cum ai scris mesajul anterior, cum trebuia voi sa lucrati. Ce vezi in poze sunt discurile vechi la o masina de teren (alta nu Audi dar nu are asta importanta) la care s-a facut exact ce ati facut voi mai sus adica am schimbat si rulmentul si ulterior s-au montat discurile vechi inapoi obligatoriu rectificate (voi asta nu ati facut). Dar eu am curatat si rectificat absolut tot (munca de 2- 3 zile la fiecare roata) nu munca de 2-3 ore cum fac toate panaramele de mecanici cofetari.
    La montarea discului inapoi pe masina s-a impartit discul in 2 planuri si s-a masurat, cu ceas comparator, in ambele planuri abaterile axiale pentru a se stabili exact pozitia de montaj pentru ca sa nu existe ulterior batai in roata. Ti se pare ca ce vezi in pozele atasate mai jos seamana cu rugina din pozele atasate de tine ?
    Asa se face treaba, dar asta mai aveti de invatat. Nu este nevoie sa scrii niciun raspuns doar sa inveti si sa bagi la cap ce iti spun pentru ca, pentru ce iti spun eu, din alta parte nu o sa obtii raspunsurile astea sau va trebui sa platesti bani multi pentru asta. V-am mai spus, cand va cumparati o masina, o anumita marca, ganditi-va si unde mergeti sa o reparati si daca aveti un profesionist pe langa voi pentru reparatii de calitate si care stie bine sa repare acea marca auto.

    IMG_20180119_132541.jpg IMG_20180119_132931.jpg IMG_20180119_132932.jpg
     
  7. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Ma deranjeaza ca ma bagi in aceeasi oala cu acest "mecanic". De 13 ani fac mentenanta singur cu tatal meu la masina asta si niciodata n-am facut treaba de mantuiala si am fost cat de riguros am putut, in limita resurselor (timp+bani). Acum, datorita frigului nu am mai putut lucra pentru ca nu am un garaj/un loc acoperit asa ca am apelat la cineva.

    Evident ca e o treaba de 2 lei, dar eram curios ce anume nu s-a facut corect la montatul rulmentului de s-a ajuns la situatia asta.

    Chiar fara nici o ironie, multumesc pentru raspuns ! :)

    P.S : Ti-am apreciat mereu exigenta pe forum, asta il si mentine de calitate, dar...


    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In momentul cand voi nu scrieti in mesaje tot ce trebuie si nu mentionati cine a facut reparatia noi nu putem decat sa ghicim. De asta se ajunge sa scriem mesaje interminabile pentru ca voi nu stiti sa va exprimati scurt si la obiect si sa dati toate detaliile fara sa intrebam noi.

    La fel, nu am eu sau altcineva stii ce anume ati facut gresit pe acolo. Nu putem ghici. Rulmentii se pun la loc doar cu presa. Nu ai presa, nu montezi rulmenti. Mergi la cineva cu presa si cale speciale pentru montat rulmenti pentru ca iti trebuie cale pentru montat rulmentii. Inainte de montaj te apuci de curatat suprafetele unde intra rulmentul. Rulmentul intra pana la o anumita limita de montat siguranta. Si asa mai departe. Nu trebuia sa mergi la un prost mecanic ci sa astepti sau sa mergi la un profesionist.
     
    Xtremer apreciază asta.
  9. uxv88 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2021
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi 80 B3 1.6TD 1988
    Salut,
    Imi poti spune te rog daca cele din poza sunt cele de care spui tu cu exterior metalic ? Masina acum le are pe cele de cauciuc, dar n-as mai pune tot alea pentru ca mi se pare prea mult de munca pentru montare/demontare. Dimensiunile sunt la fel ca la cele de cauciuc.
     
  10. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Salut,
    A trecut multa vreme de atunci... codul pentru cele cu exterior metalic este 8A0407181 sau daca vrei Meyle este cel indicat de tine. Referitor la demontare / montare depinde de sculele la care ai access. Cele de cauciuc se scot mai usor decat cele cu exterior metalic dar necesita un adaptor conic pentru instalare.
     

Distribuie pagina asta