1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - suspensie sau rulmenti la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de 4AUDI, 14 Sep 2007.

  1. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Initial dupa ce am schimbat bucsile de la bratul ce se regleaza unghiul de cadere, da l am reglat eu....dar acum am facut gemotria si fata si spate si tot la fel se comporta.
    Acum vreau sa schimb si bara de torsiune .....
     
  2. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Am schimbat bieletele de directie si capetele de bara (trw) am facut geometria la acelasi service si acum la viteze mari am o bataie in volan. Tin sa precizez ca am cumparat capete de bara subtiri(sport) si masina avand groase. Cineva mai sus spunea ca sunt identice, altcineva zicea ca nu se pot schimba unele cu altele. Poate avea legatura ca am echilibrat doar rotile din fata?
     
    dexter1 apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu conteaza daca ai avut capete groase si acum ai pus subtiri. Daca inainte nu aveai acea bataie in volan, e posibil ca echilibrarea sa fi fost facuta necorespunzator. Nu era necesara si echilibrarea pe rotile spate daca nu ai avut nici o interventie la ele.
     
  4. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Merci, asa credeam si eu, merg sa mai dau o tura cu ea in afara (120-170km/h) sa vad cum se comporta si daca problema persista ma duc din nou la unghiuri.
     
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pai tu pana la urma ai facut unghiul sau si echilibrat rotile ? Ca nu-mi este clar.
     
  6. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Am echilibrat rotile fata si am facut unghiuriule
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Tu spui ca inainte sa schimbi capetele de bara si bieletele de directie nu aveai aceasta problema. Dar dupa ce le-ai inlocuit si ai echilibrat rotile au aparut problemele, nu? Inainte de echilibrare, practic cu bielete si capete noi, aveai aceeasi problema ? Eu cred ca acele vibratii ar putea fi de la echilibrarea rotilor care s-a facut gresit...Mi-e greu sa cred ca e ceva legat de noile capete si bielete pe care le-ai montat.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu are cum sa vibreze ceva de la capete noi. Tocmai, acum nu mai ai joc în nimic și direcția ar trebui sa fie strânsă, simți mai repede dacă e ceva în neregula cu rotile. Nu numai echilibrarea contează. Am pățit sa am cauciucuri de e iarna vechi cred erau strâmbe. Mai verifica.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  9. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Verificat, echilibrarea era de vina. Acum totul merge brici...multumesc pentru sfaturi
     
  10. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    A fost plecat in concediu,din IS si ce sa vezi, nu mi-a disparut tremuratul volanului, am oprit in VS, am reechilibrat rotile si le am schimbat de pe fata pe spate si tot degeaba, tot asa face. La cat de mult m-am uitat si simtit in volan tremuratul parca tptusi nu face tot timpul, nu mai stiu ce sa-i mai fac...
     
  11. Icerw 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi A4, B6, 2001, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Am facut recent geometria la roti si cei de acolo au spus ca pe spate dreapta e o problema posibila cauza geanta stramba exista asa ceva ?
    Dupa geometria facuta am verificat suspensia spate care e reglabila este reglata la fel dar distanta de la aripa spate la sol este diferita 2 cm diferenta (stanga mai sus cu 2 cm)
    Ce este de facut? schimbat gentile sau reglat suspensia? ca sa iasa geometria bine.
    Aici e poza cu rezultatul
     
    Ultima editare: 21 Iul 2016
  12. Ionu77zzz 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b6
    Salut. Este vorba de un audi a4 b6 motor avf, 131 cai, tractiune fata.
    Masina are o vibratie foarte ciudata doar cand accelerez. Vibratia se simte pe masura ce viteza masini si turatiile cresc incepand pe la 2000 de turatii si daca sar de 60 km/h. Tin sa precizez ca si schimbatorul de viteze are o vibtatie in fata si in spate care se accentueaza pe masura c turez masina si la viteze mari la fel ca si vibratia. Daca am luat piciorul de pe accelaratie vibratia se potoleste indiferent de viteza si la 150. Daca scot pe liber la fel, si la fel si schimbator nu mai misca in conditiile in care intr a 6 la 150 mai ca sare din cutie asa rau vibreaza in fata si in spate.
    Mai fac precizarea ca uneori la plecarea de pe loc dar doar cand e motorul rece prima data cand plec la fel are niste vibratii de zici ca sare motorul din capota.... Am fost la un mecanic de mi a zis ca ar fi suportul motor din stanga cu senzor... L am schimbat degeaba 650 de lei... Acum altu imi zice ca ar fi planetarele dar din ce am citit pe forum la planetare sunt alte simptome care eu nu le aud la masina mea. Se aude un mic vajait cand am viteza mare si iau curba dreapta dar nu cred ca are treaba cu ce am explicat mai sus. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat . Multumesc.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica/schimba TOATE tampoanele motor, cutie, apoi vezi rezultatul. Fa o diagnoza si un log in mers sa vezi cum lucreaza injectoarele, turbina, EGR, etc. E posibil si volant obosit. Vajaitul e de la rulmentul fata STANGA. Schimba-l si pe ala.
     
  14. Ionu77zzz 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b6
    Dar daca discurile sunt ovalizate vibreaza masina doar in sarcina sau si in momentul cand o lasi pe liber... La viteza?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Discurile ovalizate genereaza trepidatii la franare. Nu scoate din calcul nici planetarele. Trebuie verificat pe rand si exclus cate o posibila cauza.
     
  16. Simoc Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Stei
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDI 163 Cp
    Salut,
    Am un zgomot la masina in rulare de care nu scap. Am schimbat rulmentii fata care erau praf spunându-mi-se ca ei sunt cauza zgomotulu dar rulmenții sunt noi si zgomotul tot acolo e. Face cum pornesc de pe loc nu conteaza viteza, se aude ca un avion. La viteza mare face tot mai rau. Ma puteti ajuta ? Multumesc.
     
  17. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Poate ai rămas fără ulei în cutie,și se aude cutia...sau zgomotul vine de la cauciucuri dacă tot zici ca crești viteza și sunetul creste odată cu ea...
     
  18. Simoc Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Stei
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDI 163 Cp
    Am ulei la cutie..o sa vad cu ,cauciucurile .mersi
     
  19. razvanrs

    razvanrs 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    AUDI A4 II (berlina / 8E2, B6) (1.9 TDI - 96 KW) AVF
    salut...
    m-ar interesa parea voastra despre kitul de brate SWAG...

    multumesc
     
  20. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Razvanrs, uită de marca aia.Daca vrei ceva de calitate, Lemforder, TRW sau Meyle HD.
    Restul sunt loterie
     

Distribuie pagina asta