1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - suspensie sau rulmenti la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de 4AUDI, 14 Sep 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  2. audi_ms

    audi_ms 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4
    Salut,
    Sunt posesorul unui Audi A4 Avant 2002 AWX si am observat ca la o franare usoara in trafic se aude un zgomot ca un fel de racait metalic ce pare sa vina de undeva din dreapta fata. Zgomotul nu e constant, uneori nu se aude nimic .

    Mentionez ca am fost in service si se pare ca bratele suspensiei fata arata bine, arcurile suspensiei spate arata la fel bine, insa pe spate dreapta se vede ca ar curge lichid de la amortizor ( intradevar masina bate cateodata cand trec peste denivelari insa este un alt tip de zgomot decat cel de la franare). Am citit ca flansele/amortizoarele pot fi cauza probleme de gennul asta , insa ma intreb daca poate cineva sa imi dea o idee despre ce ar fi vorba si daca e cazul sa ma ingrijorez . Merci.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Faci un test de amortizoare la un service care are asa ceva, apoi poti lua o decizie.
    Daca sunt curse, e clar, altele. Cand demontezi, stabilesti daca trebuie schimbata si flansa.
     
  4. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    La b6/b7 nu prea pica flansele de la amortizoare ca la golf 4, a3, seat leon, octavia. Placutele de frana le-ai verificat?
     
  5. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Salut tuturor. Situatie constatata: in timpul franarii se aud batai in partea din fata, dar volanul nu trepideaza. De vina sunt bratele de sus de pe suspensie ? Multumesc mult.
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. Iertati-ma daca nu am postat unde trebuie, am cautat pe forum insa nu am gasit un raspuns concret, decat o mentiune a unui baiat ca "cica nu se face unghiul de cadere la b6".

    Bun, vreau lamuriri. Am facut geometria 3d cu senzori nu cu fir cu plumb, totul a fost ok pana la unghiul de cadere, s-au blocat cei de acolo, la fel si in alta parte, E putin deplasat, cauciucurile se uzeaza pe interior.

    Aveti idee de unde se poate regla? Asta ar fi cea mai ieftina varianta, o alta ar fi inlocuirea arcurilor fata, sunt cele oem, s-ar putea sa fie putin lasate? Suspensia e sport, arcuri si telescoape sport.. jante am pe 17 originale Sline am incercat si cu inele si fara, acelasi rezultat. Din flanse nu se poate regla.. astept raspuns, eventual si poze daca stiti ceva, multumesc.

    Apropos, la B6 nu prea pica flansele.. se gasesc doar originale iar pretul e destul de mare daca e sa le cumperi noi din magazin (~590 lei). M-am interesat in stanga dreapta, ar fi doua sau trei variante:
    -imi pun arcuri noi pe fata (dar nu e sigur ca e de la arcuri)
    -caut flanse reglablie sa se potriveasca
    Ei bine aici e problema.. am gasit, doar pe "afara" si ar costa 500$ setul de doua bucati.
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Banuiesc ca vorbesti de puntea fata!Da, nu ai aceleasi reglaje ca pentru puntea spate si caderea poate fi in afara valorilor daca folosesti o suspensie mai joasa ca cea Oem.Atata timp cat masina ta nu este foarte joasa, tocirea anvelopelor pe interior vine mai mult din convergenta decat din cadere.
    De curiozitate : in calculatorul celor de la geometrie a fost aleasa masina ca fiind cu suspensie sport, sau normala?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 11.2002
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna din imag atasata daca geometria masinii este facuta Ok?
    Daca tin volanul drept mergea putin spre dreapta si acuma dupa am impresia ca la fel, este vb despre un a4, 1.9tdi din 2002.
    Merci
     
  9. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Da este exact cum trebuie, doar ca nu ti-au pus volanul perfect drept cand ti-au facut directia sau ai un joc pe partea de directie, intr-o cruce pana in caseta sau bielete-capete de bara.
     
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    O alta posibilitate ar putea fi ca rotile sa nu fie bine echilibrate.
     
  11. Ebetiuc Alex

    Ebetiuc Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2002
    Salutare!

    Am o mare problema la direcție.. Am schimbat pana acum la ea: bucse mari la brațe, inferioarele, capetele de bara, bielete antiruliu, bucși brațe superioare.. Unghiul l am făcut la 2 service-URI.. unul este cel mai bun din tot orașul.. Atunci când iau viraj maxim stânga/dreapta și încerc sa plec de pe loc, roata dreapta din față parca ar intra sub mașina (nu știu sa ma explic), dar parca s ar rupe cauciucul de pe roata.. Dacă merg cu 20 de km/h și trec peste o gura de canal se simte o bătaie in dreapta fata.. Nu se vede sa fie strâmb niciun brat.. Sa fie oare flansa din capul amotizorului ? Am înțeles ca mașina a fost lovită pe partea stanga fata, dar s a pus totul nou pe ea.. App, când iau viraj maxim se aprinde in bord și acel triunghi (ESP) și după un timp și ABS.. Si din ce văd eu și alte persoane, roata din fata dreapta este mai ieșită spre exterior fata de cea din spate..
     
  12. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Este clar că problema ta are legătura cu sistemul de direcție. Dacă nu ai niciun joc înseamnă că nu a fost reglata corect (te duci înapoi la cei care ți-au făcut-o și le ceri sa o refacă neaparat fata-spate). In legătură cu faptul că ți se aprinde ESP și ABS, cel mai probabil trebuie sa calibrezi senzorul unghiular de la volan (operațiune care trebuie făcută tot de cei care ți-au reglat geometria).
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca masina a fost lovita si nu iese in 2 service-uri la geometrie, este stramba!
    Nu exista sa faci un reglaj de geometrie si sa se manifeste asa, indiferent cat de prost este facut!Ok, se face reglaj prost insa rezulta probleme de finete : volan stramb, trage stanga-dreapta, nu sta bine pe strada.....dar nu trosneste.
    Sfatul meu este sa masori masina : cadru motor, lonjeroane, tip de piese inlocuite(cand pui brate de 800 lei setul, nu te astepti sa fie in cote).La o masina, un decalaj de 2-3mm este vital.
    Flansa de la amortizor are rol de suport, nu de rulment.Cand pica, masina are deja 5-600k km si bate la gropi, dar nici roata/amortizorul nu iti stau drepte.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am nevoie de o parere. Cand iau de volan stanga intre mediu - maxim si plec de pe loc, oricat de incet, roata dreapta nu se invarte liniar, e ca si cum ar fi gripata, "sare". In mers nu simt nimic. Aveti vreo idee ce trebuie schimbat?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La mine aveam impresia ca nu "calca" drept pe asfalt, parca se impiedica si dadea sa se rupa. De vina a fost bratul inferior pe care se prinde amortizorul.
    Pateam asta doar cand luam aproape maxim de volan si intorceam masina.
     
    lowlife apreciază asta.
  16. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Am 'rasfoit' putin forumul si nu am gasit. Sunt curios cum va lasati voi parcate masinile, cu rotile drepte sau bracate? Are de suferit directia daca se parcheaza masina cu rotile bracate? Eu las intotdeauna masina cu rotile drepte, dar am tot vazut in ultima vreme unii care parcheaza cu ele bracate :ermm:
     
  17. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Probabil cei care parcheaza cu ele bracate o fac fie din neglijenta, fie in ideea in care daca e sa-i frece cineva masina, sa se atinga doar/mai intai in roata.
    Nu cred ca dauneaza in vreun fel.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O fac majoritatea din comoditate mai ales "soferii" astia care parcheaza direct cu fata ca le e lene sa bage masina cu spatele si pe urma se chinuie jumatate de ora sa iasa cu masina din parcare deoarece nu mai au loc suficient, stanga-dreapta sau chiar in spate, pentru manevre. Oricum discutia asta este absolut inutila si irelevanta pentru acest forum asa ca incheiem aici.
     
    z1daru apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Bratul era deformat sau bucsele/pivotul erau duse? Cum ai ajuns la brat?
     
    eugen.filca apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bucsele duse, dar crapate doar superficial la suprafata. Am ajuns la brat stiind ca rulmentii, arcurile si amortizoarele erau schimbate recent. In planetare nu aveam joc deci trebuia sa fie de undeva din multi-link.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta