1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - Suspensie (brate - capete de bara - arcuri - amortizoare) la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de lucian co, 12 Ian 2009.

  1. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Salut baieti!
    Aveti idee arcuri de pe a4 b5 sport, se potrivesc pe a6 c5?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Logic si normal ca nu se potrivesc. Cauta si cumpara pentru tipul tau de masina nu pentru alt model de Audi.
     
  3. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Salutari, revin si eu cu o mica problema si anume am o trosnitura puternica pe fata dreapta la plecarea de pe loc, zici ca se rupe, in curbe sau la drum lung nu se simte nimic, precizez ca am schimbat acum 2 luni bucsa de la bratul inferior spate. E vorba de A6 2.5 TDI din 2001
     
  4. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Uita-te la bucsa de la bratul de directie
     
  5. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Care brat? Cel inferior din fata?
     
  6. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Capatul de bara de la directie
     
  7. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Directia s-a schimbat tot acum 2 luni si s-a facut si geometria, ma gandesc la bratul inferior cel din fata sau cele de sus. Posibil sa trosneasca si de la tamponul dintre cadru motor si sasiu?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica bucsile cadrului motor, tamponul central din botul masinii si suportii motor/cutie.
     
  9. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    O bucsa mi se pare obosita aceea din fata dreapta de la cadru, iar in bucsa centrala din botul masini nu imi dau seama unde e situata.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cauta-l mai bine. :)
    Se fixeaza pe in zona incercuita cu rosu din poza.
    Eu l-am avut partial mancat/ros si la accelerari bruste aveam un zgomot de fier pe fier.
     
  11. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    M-ai luminat cu poza si acum stiu de care tampon zici si la mine e tocat dar nu cred ca ar fi el de vina ca trosnitura se aude pe fata dreapta.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci continua cu verificarea suportului motor de pe partea dreapta. Uita-te si la etrier/port etrier sa nu ai ceva slabit pe acolo.
     
  13. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Asa voi face. Tocmai am luat toate bucsile de la brate sa le schimb si sper sa scap de trosnitura, le-am luat pe Delphi si sper sa fie de calitate.:)
     
  14. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Am desfacut ca sa schimb bucsile si am gasit joc la pivotul de la bratul inferior fata si trebuie sa il schimb. Multumesc pentru sfaturi.
     
    dhan67 apreciază asta.
  15. Eleanor28 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI AKE 180hp Quattro cutie manuala 2003
    Salutare,
    Am si eu o problema cu masina din semnatura, in sensul ca atunci cand plec de pe loc, cu cat este volanul mai mult virat cu atat se simte mai deranjant un tremurat/huruit al intregii masini. Aceasta problema este mai amplificata daca manevra se face in panta (la deal) cand probabil ca tensiunea in elementele de tractiune/directie creste. Daca masina nu este in sarcina (este la vale), chiar daca nu este apasat ambreiajul, nu se aude/simte nimic in curbe sau la plecarea de pe loc cu volanul virat. Mentionez ca problema este specifica plecarii de pe loc sau la o viteza foarte mica (viteza 1 cu ambreiaj undeva la jumatate), daca ma invartesc cu masina in cerc dar dupa ce am dat drumul la ambreiaj si cu vit 1, nu se mai aude nimic. O alta treaba pe care am observat-o este ca daca las masina cateva ore, la prima plecare de pe loc, chiar daca este virata la maxim, simptoma respectiva este mult atenuata fata de cum se simte dupa ce masina a mers deja catva timp. Nu-mi dau seama foarte bine de unde vine zgomotul/tremuratul, uneori pare ca din spate alteori din fata, pur si simplu nu-mi dau seama. Mi s-a spus la service ca ar fi planetara stanga fata. Am schimbat planetara, care intradevar cloncanea si cloncaneala a disparut dar problema mea tot nu s-a rezolvat. Daca plecarea de pe loc o fac cu volanul drept sau doar putin virat, nu se aude/simte nimic.... Daca dau cu spatele cu volanul virat la maxim zgomotul/tremuratul este mult mai mic ca intensitate decat atunci cand merg cu fata. Masina are 250000 km si nu stiu cand si daca i-a fost schimbat uleiul la cutie/diferentiale. Va rog, daca ma puteti ajuta, astept pareri/raspunsuri. Va multumesc!
     
    Ultima editare: 27 Mai 2016
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia in calcul si posibilitatea sa fie volantul terminat.
     
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    De cateva zile imi aud pur si simplu trenul de rulare pe asfalt...indiferent de viteza cu care circul....precizez ca amortizoarele au circa 8luni (sachs super tourer) bratele 2 luni si 14000km( meyle hd)...cauciucurile de vara sunt la al doilea sezon....si deja nu mai stiu cum sa le umflu sa atenuez rulajul....
    Idei.... la ce ar trebui sa verific?
    P.S. toti 4 rulmentii au mai putin de 1 an
     
  18. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Schimba cauciucurile cu unele mai bune si gata. La citi km faci tu lunar nu e de mirare ca s-au dus gumele.
    Ce gume ai acum ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Zgomotul ala este de la anvelope.
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bridgestone am acum....posibil sa aveti dreptate, o sa pun in weekend rotile pe 18 pe ea...sa imi scot din cap cauciucurile
     

Distribuie pagina asta