1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - Suspensie (brate - capete de bara - arcuri - amortizoare) la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de lucian co, 12 Ian 2009.

  1. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    Am dat azi roata stanga jos si am dat cu WD 40 la toate articulatiile/pivoti , nici o rezolvare , in schimb: am observat ca in timp ce ma apas pe partea stanga a masinii se aude acel zgomot ciudat pe care il intalnesc eu . Dar nu imi dau seama de unde se aude .....nu se simte vibratie / bataie nici pe brate nici pe pivoti si nici pe coloana de directie a volanului (am invartit de volan si am pus mana pe "coloana" si nu se simte nici o vibratie pe ea) . ...acuma intreb si eu: poate sa fie arcul rupt si sa nu observ, iar in sarcina sa scoata acele zgomote...ca zgomotul se aude din ce in ce mai tare si nu ii dau de capat
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Iti spun eu sigur ca unul din pivotii bratelor inferioare este compromis,acum studiind mai indeaproape mi-am adus aminte de patania mea.
    Pe scurt cand am luat masina,am schimbat un burduf de planetara si am descoperit ca una din protectiile de pivot era rupta...nu i-am dat importanta atunci.
    O luna mai tarziu plecam cu masina din parcare dimineata si la 5-10 km incepea o "ruptura" gen cauciuc torsionat..ba pe viraje,ba pe hopuri....am zis gata flansa de amortizor e praf,m-am dus am luat amortizoare noi pe fata plus flanse,am muncit juma de zi sa le schimb...si surpriza a doua zi aud iar zgomotu...
    Am dus masina pe stand de verificare suspensii si am luat-o la batait...nimic,toti pivotii buni,toate bucsele bune si a dracu nu a facut nici o galagie.
    Totusi continund cu harmalaia am saltat-o inapoi pe elevator si am verificat iar,ce crezi ca am gasit.
    Pivotul cu guma ciupita formase in jurul lui un inel de rugina datorita apei patrunse ,ori de cate ori se incalzea zona incepea sa scoata scrasnitul ala cu mentiunea ca daca luam 3 balti disparea.
    Iti recomand sa verifici foarte atent ...si daca gasesti vreo guma compromisa baga wd40 din abundenta si balangane directia,daca a disparut zgomotu,tocmai ai pus-o de in brat nou.
     
    Alexandru21 apreciază asta.
  3. max 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6, 2.5 TDI,2001
    Salutare! Trebuie să schimb kitul de brațe la mașină. Am găsit pe trw din bucăți la cei de la autokarma. Prețul e undeva la 1550 Ron, dar nu știu cât de serioși sunt cu privire la calitate?!
    Ma poate ajuta cineva in această privință? Vă mulțumesc!
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Trw sunt foarte ok, de Autokarma la fel stiu ca e
     
  5. max 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6, 2.5 TDI,2001
    Mulțumesc pt răspuns!
     
  6. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    bună ziua, am și eu o nelămurire în legătură cu capul de planetara.
    vreau să cumpăr un burduf bun SWAG Germany sau orice altceva din cauciuc nu din plastic cum se fac acum mai nou și un cap de planetară dar nu știu ce să aleg ceva mai bun dintre SPIDAN, SKF, LOBRO sau dacă mă poate ajuta cineva cu un cod OEM , voi ce părere aveți ?? M-am cam săturat să le schimb de minim 2 ori pe an.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spidan / GKN si Lobro ca si producatori sunt aceeasi firma. Alegi orice intre cei mentionati sau SKF. Bafta.
     
    mare_hotz și kataliNNNN apreciază asta.
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Eu am mers mereu skf și am fost mulțumit.
    Da ce le faci de schimbi de doua ori pe an?
     
  9. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Salut ! O părere despre brațele fata ,produse de Atec .Sunt calitative ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, poti sa le pui daca faci 5.000km/an.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tess sunt o mizerie ce vrei tu sa montezi. Aveti masini care au costat zeci de mii de euro noi si cumparati gunoaie. Vinde masina daca nu ai bani sa o intretii cu piese de calitate si iti cumperi ce iti permiti sa intretii.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa-i sa-si puna ATEC, costa 100 euro setul de 12 bucati, eu am stat cu bratele originale la vanzare vreo 3 saptamani,
    dar nimeni nu m-a intrebat de ele. Si pretul era unul mai mult decat decent.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eu cu Meyle abia sar pragul de 50000km si deja m-am "aprovizionat" ( sunt pregatite,mai trebuie doar sa pun mana pe ele...Nucu stie)...in conditiile in care au costat o caciula de bani.
    Ce crezi tu ca poate face Atec care e de 6 ori mai ieftin? La drumurile din Ro nu le dau nici cat un schimb de ulei...asa ca strange din buzunate si ia-ti macar ...macar o clasa medie gen Meyle
     
  14. sarpele

    sarpele 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2,5 TDI V6 180CP AKE
    La masina mea Audi A6 2,5 tdi 2001 ake vreau sa inlocuiesc arcurile si amotizoarele (sachs+kyb) normale cu suspensie pentru drumuri grele, gen kyb+kyb......ma ajutati si pe mine cu o solutie?????
     
  15. sgdarius

    sgdarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 1.9 TDI
    HELP ! Salut baieti .Va rog care detine cunostinte despre unghiul de fuga de pe spate cu punte fixa.A6 c5 1.9 TDI 2000 AVG 81kw.Se poate regla raza de frecare ? (scrub radius) pe spate ? De unde ? Multumesc .
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din ce vad in ELSA, doar la Quattro se poate regla si pe spate.
    In cazul tau, daca esti in afara specificatiilor din PDF-ul atasat, uite ce zice :

    "Checking rear axle camber (FWD vehicles)
    On front-wheel drive vehicles, the camber can be checked but not adjusted.
    If the measured values are outside the permitted tolerance, check the subframe for damage and replace if necessary."
     
  17. Vlad mavrodin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2016
    Locație:
    Pantelimon
    Masina:
    A6 c5 avant 1.8 t quattro 132 kw
    Salut, am tot citit dar nu am gasit nimic concret sa ma ajute, pentru un c5 avant 1.8 t quattro 132 kw, care din fabrica vine cu suspensie sport.
    Ce imi recomandati ca alternativa pentru drumurile noastre ? A mea dupa ce ca e lasata din fabrica mai este si veche si uzata, pe spate chiar sta jos de tot. Vreau un sfat ce sa cumpar ? suspensia de vine pe 2.5 tdi care teoretic este mai heavy duty sau suspensia standard ?
    Precizez ca o vreau mai inalta (dar nici cocotata in copac ) si mai dura/stabila. Ideal ar fi cei care cunosc si stiu ce marci sunt de evitat si ce marci de preferat. Intreb pentru ca am gasit de la acelasi producator la acelasi furnizor 3-4 modele cu preturi diferite. Multumesc frumos de ajutor.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inalta si dura/stabila nu exista. Pune amortizoare Bilstein in combinatie cu arcuri Eibach.
     
  19. Vlad mavrodin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2016
    Locație:
    Pantelimon
    Masina:
    A6 c5 avant 1.8 t quattro 132 kw
    Eibach pro-kit ? Teoretic o sa fie la inaltimea suspensie sport stock ? Adica undeva la 1 cm distanta intre roata si aripa, corect ?
     
  20. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Craciun fericit!
    Am observat de ceva timpa ca la roata din dreapta fata a masinii (A6 C5 1.9tdi 131cp 2004 AVF) cand sunt in a 3-a sau a 4-a intre 60-75 km/h daca merg cu ea asa normal si o accelerez finut se aude o bataie ca si o galma in roata si nu gasesc de la ce vine.
    A fost schimbat butuc rulment discuri, rotile intre ele si jantele de vara si de iarna si tot face tot pe partea aia. Tot zgomotul se simte putin si in pedala de acceleratie, iar cand o scot din viteza nu mai face deloc.
    Fac multe drunuri lungi si e foarte stresant suntetul.
    Oare a mai patit cineva asa ceva sau aveti vreo ipoteza in legatura cu asta ?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta