1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - Suspensie (brate - capete de bara - arcuri - amortizoare) la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de lucian co, 12 Ian 2009.

  1. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    @BVcyup79 pune seria de sasiu sa vedem codurile, eu cred ca ambele sunt de 16mm.
     
  2. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    WAUZZZ4B53N045341
    Nu sunt ambele de 16 ! E fuzeta de aluminiu, iar la gaura de la bratul inferior fata am o bucsa de fier cu guler , si are con 16 . La bratul din spate e con de 21 ! Stiu sigur pentru ca le-am demontat si le-am masurat ! Am luat un kit pe 16 si o sa cumpar alte brate inferioare spate cu con de 21 ! Nu vad alta rezolvare
     
  3. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Ai codurile la fel ca la mine deci i-ti spun 100% ca sunt de 16mm vezi poate a cazut acea bucsa de fer cu guler. Iar codul kitului LEMFORDER e 3553701.

     
  4. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    Eu ti-am spus cum e acum pe masina ! Poate cel de unde am cumparat-o a pierdut bucsa si a pus asa ! Acum intrebarea e de unde fac rost de bucsa sa o pun la loc ? Ca la mag de piese nu gasesc nimic . Exista un cod pentru bucsa respectiva ? Multumesc pt ajutor ! Gasesc eu o solutie
     
  5. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Nu exista cod pentru bucsa respectiva iar daca te uiti bine pe poza de mai jos la piesa cu nr 20 piulita e la fel la ambele are acelasi cod.

     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Piulita e la fel, ambele au acelasi filet.
    Gasesti la dezmembrari o bucsa la fel, intr-o fuzeta din aluminiu ca a ta.
     
  7. MirceaMM

    MirceaMM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 1.9 AJM 115cp, 2001
    Buna seara, am o mica/mare problema (la cap). Am aproape un an jumatate de cand am masina si de cand am luat-o mi s-a auzit un trancanit/cloncanit finut cand merg cu viteza redusa (5-10kmph). Primul instinct a fost sa schimb tot setul de brate/bucsi etc. Nu s-a rezolvat problema, mecanicul mi-a zis ca nu am joc la nimic. In toata perioada asta, am tot fost pe la service, de fiecare data i-am rugat sa-mi verifice daca trebuie ceva schimbat, sa scap odata si bine de trancanit si acelasi raspuns, nu am joc la nicio piesa, raspunsul lui a fost sa o mai las asa "sa se agraveze" ca sa poata vedea de unde e. Tin sa precizez ca am schimbat si bucsele la flanse si tot nimic. La ultima vizita la ei, au ajuns la concluzia ca ar fi caseta de directie, dar din ce am citit pe net, simptomele nu prea se reproduc la mine. Totodata, dupa ce o spal se aude ca si cum sunetul/trancanitul/cloncanitul ar fi sub apa. Ce-ar trebui sa mai verific sau sa schimb?
     
  8. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut,
    Am urmatoarea problema la masina mea: am decis sa schimb kitul de brate pentru la mine in comuna s-a lucrat toata vara si zi de zi prin gropi si santuri acestea au cedat.Am intrat sub masina , pe brate scria TRW ,asa ca am luat TRW (1900 RON). Am mers la mecanic le-a schimbat,dupa care la un service de roti pentru unghi. Si acum problema: cand iau maxim stanga si accelerez masina incepe si trosneste in zona roti stanga de zici ca ceva se rupe. Zgomotul il face impreuna cu o miscare de sus jos la suspensia de pe partea stanga fara, adica da impresia ca arcul se comprima si brusc revine, trosnind, la pozitia initiala. Am garaj cu canal si am intrat sub masina, suruburile de la brate sunt stranse toate, la planetara nu observ nimic anormal, iar arcul nu e rupt. Am stat sub ea in timp ce se vira maxim stanga si nu pare sa se loveasca piese intre ele. Ce sa mai verific, de unde sa incep ?
    Multumesc
     
  9. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Doar o parere,
    La mine cand s-a montat kitul a pus mecanicul bratul de jos curbat gresit (nu pricep cum) incat atingea in janta la viraj, eram acolo si am vazut iar bratul era prins in bucsa si pivot, deci el intra doar ca era curbura in partea gresita.
    Asta s-a constatat pe elevator deci nu am mers cu masina asa sa vad cum se aude si s-a remediat tot cu masina sus.
    Se mai poate verifica si daca planetara e stransa complet.
     
  10. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Va salut,
    Detin un A6 C5 2003 2.4 quattro manuala cu suspensie sport de fabrica (dupa decodare VIN)
    Masina joasa, jante pe 17. Circul des pe drumuri foarte foarte rele.
    Vreau sa schimb suspensia cu una de drumuri grele sau standard, care varianta e mai inalta.
    Va rog putin ajutor in alegerea arcurilor, amortizoarelor etc.
    VIN: WAUZZZ4B04N035012
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai in imagini codurile suspensiei standard cod PR 1BA pentru masina ta, conform clasei de greutate.
     
  12. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Multumesc pentru informatie.
    Exista diferente si la bratele suspensiei intre standard si sport ?
    Voi inlocui si tot setul de brate cu ocazia asta...
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti pune de care vrei, sunt la fel. Exista o diferenta constructiva la capetele de bara dar merg ambele variante.
     
  14. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Multumesc frumos.
    Mai am o singura curiozitate deocamdata : pt. A6 C5 a existat optiunea drumuri grele la suspensie ?
    Daca da, in ce consta ? Era o garda la sol mai inalta ? Sau exista distantiere pt o mica inaltare a suspensiei standard ?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa ce vei schimba suspensia cu una standard, nu vei mai avea nevoie de nimic. Mai ridicata decat standard e ca o capra.
     
  16. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Am inteles. Atasez o poza cum e acum cu rotile de C6 si 225/60 R16. Cu masina goala nu atinge nicaieri, incarcata nu am incercat inca.
    Daca dupa trecerea la suspensia standard s-ar mai castiga macar 1 cm intre anvelopa si aripa as fi super multumit.
    Mai am o necunoscuta in ce priveste bratele suspensiei : din ce am inteles exista doua variante de 16 mm respectiv 20 mm la con, cel putin asa am inteles eu...
    Cum pot afla ce tip are masina mea din fabricatie fara sa demontez ? Multumesc frumos pentru rabdare.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa trecerea la standard se inalta cam inca 2 cm, poate chiar 3.
    La quattro , bratul care sustine telescopul are conul de 20 mm (conul gros).
    Am eu doua brate originale audi pentru quattro, daca te intereseaza.
     
  18. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Da, m-am lamurit.
    Voi merge pe KYB la arcuri si amortizoare.
    Am comandat si un kit de flanse inaltatoare care dau inca 3cm in plus, atasez poze.
    Pt brate inca nu m-am decis ce kit sa iau, va dau un mesaj privat pt brate.
    Practic de la masina asta vreau ceva apropiat de un allroad dar sedan si nu diesel sau cu suspensie pneumatica, ceva in genul lui noului Volvo S60 Cross Country : https://www.autoevolution.com/news/...an-with-go-anywhere-sedan-attitude-90816.html

    IMG-20181128-WA0004.jpg IMG-20181128-WA0003.jpg
     
    Ultima editare: 28 Noi 2018
  19. Andreistefan24

    Andreistefan24 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti/ Giurgiu
    Masina:
    A6 c5 2001 AKN- 2.5 TDI 6V
    Salutare colegi. Sper ca nimeresc categoria.
    Ce ar trebuii sa stiu cand imi schimb puntea fata a masinii. ?
    A mea este ruginită rau. Am cod motor AKN 2.5
    Si am gasit-o pe cea din poza care spune vânzătorul e tot de pe un akn
    Ar putea fi diferențe?
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Compatibilitatea o stabilești cel mai bine pe baza unui cod OE, dar la punte/jug nu știu unde sau dacă este marcat codul OE.
    Vezi ca mașina donatoare să aibă același tip de transmisie.
     

Distribuie pagina asta