1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - Suspensie (brate - capete de bara - arcuri - amortizoare) la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de lucian co, 12 Ian 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are un sticker de plastic unde e scris codul OE.

    Se tine cont de motorizare, transmisie si tractiune.
     
  2. Andreistefan24

    Andreistefan24 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti/ Giurgiu
    Masina:
    A6 c5 2001 AKN- 2.5 TDI 6V
    Multumesc mult. Am cumparat-o
    Nu are nici un stiker. Dar stiu ca are aceeași motorizare si transmisie si an.
    La o inspecție ochiometrica se potriveste. Sunt in cumpăna daca sa schimb bucsele. Se prezintă foarte bine.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2019
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba-le cu unele noi marca buna de calitate. Asta daca tot este demontata.
     
  4. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    Va rog sa îmi dați un sfat în achiziția de amortizoare noi. Am decis sa trec pe kyb dacă tot le schimb și am următoarea nelămurire : ma întreabă operatorul de la autodoc.ro ce culorare are amortizorul meu pe el. Am verificat și nu e nici o culoare, mai mult nu înțeleg ce culoare sa fie și la ce contează ea. Or fi dimensionate la fel și se pune codul în funcție de greutatea motorului sau au lungimi diferite. Va rog un sfat
     
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Treaba este destul de simpla.Piesele se cumpara conform VIN.Codul OE are si corespondent pentru piesele Aftermarket.
    Ai pe forum programe online unde gasesti singur codurile sau tot pe forum exista topic dedicat unde pui VIN si te ajuta colegii.

    Kyb este o alegere buna.
     
  6. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Mulțumesc de răspuns K3nt. Dar cu vânzătorii nu e deloc simplu. Am cumpărat cu cartea în mana pana acum rulmenți fata greșit, aveau și o flansa la ei iar modelul meu nu avea acea flansa și garniturile de la pompa de tandem tot greșite. Ma tot uit pe oemepc.com vin ul nu îl recunoaște și nicăieri modelul ajm. Am găsit avf Cu cod light blue, bănuiesc ca e la fel ca tot 1.9 tdi ii și ala.
     
  7. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Amortizoarele le cumperi un functie de suspensie si echivalenta. 1BA, 1BE, 1BV.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Dacă ai suspensie sport, adică 1BE sau 1BV, ai nevoie de Kayaba Ultra SR, alea galbene/aurii.
    Caută și alt vânzător dacă nu se descurcă cu seria VIN. Tipul suspensiei îl afli din codurile PR din portbagaj.
     
  10. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Nu stiu daca la A6 este diferit de A4, dar eu am schimbat in urma cu 2 luni amortizoarele spate tot Kayaba (Excel G), suspensie 1BV si sunt negre.
     
  11. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salutare tuturor
    in urma cu 2 ani am lovit la 120km/h un caine, cu consecinte vizibile : bara, far dreapta , aripa dreapta si usa dreapta . Se pare insa ca au fost si consecinte mai putin vizibile pe care acum incep sa le resimt . Si anume: in doi ani mi-a facut praf cauciucurile de vara si iarna dreapta fata pe interior, eu de atunci am inlocuit kitul de brate cu TRW si am facut si unghiul, masina desi a tocit cauciucurile nu are probleme de stabilitate , nu trage stanga , dreapta nu vibreaza volanul, iei mana dupa el la 140 si nu se simpte nimic. Acum cu cauciucul de vara facut praf a inceput sa scartaie rau la roti cand iau drepta , altfel nu vedeam decat dupa ce exploda, am fost la 3 ateliere auto dedicate pentru roti din jud Prahova si desi la toti le apare unghi de cadere dreapta fata gresit , nu au reusit sa identifice ce e stramb, de unde vine problema. unul din ateliere a propus inlocuirea fuzetei-fara rezultat, e clar ca e ceva ce nu se poate repara prin forum sau ceva ce pot face eu acasa dar va rog dati-mi o adresa la cineva capabil care ar putea sa identifice problema, un service de calitate, m-am saturat sa platesc bani si masina sa o iau tot defecta.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 17 Iul 2020

Distribuie pagina asta