1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Trepidatii si/sau Instabilitate in mers din cauza jantelor sau anvelopelor

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de 4AUDI, 21 Mar 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    Fratilor, am o problema la care inca nu i-am dat de capat.
    Am pus pe masina jante+anvelope noi, le-am echilibrat, dar problema e ca trepideaza masina intre 120-140km/h. De la 160km/h in sus nu se mai simte.
    Ieri am reechilibrat rotile si tot asa face.
    Jantele au niste inele de centrare dar am observat ca au un mic joc. Sa fie de la ele? Stiu ca jantele originale intra fix pe butuc, iar cand trebuie date jos trebuie tras putin de ele ca iasa greu.
    Credeti ca poate fi de la inele si astfel roata nu e centrata perfect? Altceva nu stiu ce ar putea fi.
    Pareri?
     
    ovidiut apreciază asta.
  2. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    S-ar putea sa ma insel,dar imi dau si eu cu parerea,unghiul de fuga,l-ai facut?:think:
     
  3. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Poti sa incerci cu jantele vechi,pui cauciucurile,si daca tot asa face,inseamna ca e de la inele.
     
  4. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    unghiurile de fuga le-am verificat nu cu mult inainte de schimbare si erau ok.

    nu pot pune cauciucurile pe jantele vechi pt. ca alea-s pe 15" iar astea noi pe 16".

    ma mai gandesc la posibilitatea ca unul din cauciucuri sa aiba ceva defect. o sa inversez fata cu spatele sa vad daca se modifica ceva. Acum simt o trepidatie in toata masina, dar volanul nu face stanga-dreapta, deci posibil sa vina de pe spate vibratia.
     
  5. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    si eu,am avut o problema cu un zgomot in spatele masinii,era ceva infundat,ca o bataie neregulata de tampon de cauciuc(cand acceleram,sa schimb vitezele,de la prima,pana la a patra,era o bataie neregulata,ca de tampon),dar,s-a rezolvat de la sine,dupa ce i-am schimbat cauciucurile;)
     
  6. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Se poate sa fie de la inelele alea, mai ales daca zici ca au joc.
    Iti dau numarul de tel al unui meserias din timisoara care se ocupa cu reparatii de jante daca vrei sa te duci sa le vada. :meeting:
    Il cheama MIMI si nr e:0745669961
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu au voie sa joace. Eu nu as fi avut curaj sa le pun pe masina asa
     
  8. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    cata, nu joaca roata, ca doar e prinsa in prezoane. joaca putin doar acel inel si ma gandesc ca din cauza asta roata nu e centrata perfect...
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bucsi de ghidaj

    Pai si tot de bucsa aceea de ghidaj vorbeam. Ele nu au voie sa aibe joc deloc,trebuie sa intre la fix;)
     
  10. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Eu zic sa cantaresti cauciucurile! Daca nu au aceeasi greutate iti bate... (stiu pe cineva care se duce cu cantarul la cumparat :p)
     
    szergiu apreciază asta.
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Trepidat de la disc ovalizat

    Nu suntem la racing asa ca ai sa vezi diferente de greutate la cauciucuri.
    Cele mai rele sunt cele resapate ca acolo apar diferentele mari.
    Am depistat si eu problema care imi tot batea batai de cap.Tremuratul masinii usor cand franam inainte sa se opreasca la franare progresiva de la viteze mici prin aglomeratia mersului bara la bara:p
    Discul spate dreapta este deformat putin si el e vinovatul. Deci daca aveti o problema de genul sa stiti ce aveti de facut. Cu un test de frane se descopera problema.
    A4UDI daca nu ai reusit sa ii dai de cap incearca si asta.
    Bafta :icon_thumright:
     
    Sportback3400 apreciază asta.
  12. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    Asa imi trepida si mie toata masina la 120 dar am echilibrat rotile si am curatat pamantul adunat pe interior(si nu era putin).Acum e ca noua,dar la tine nu pot sa-mi dau seama,dupa ce deja ai facut toate astea.
     
  13. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    Am schimbat rotile fata-spate intre ele sa vad daca se modifica vibratia. La un prim test se pare ca vibratia aproape a disparut, cel putin in volan nu se mai simte deloc. In weekend fac un drum ceva mai lung si sper sa-mi dau seama mai clar care-i situatia.
    Ca o prima concluzie, tind sa cred ca unul din cauciucurile care pana acuma era pe fata imi dadea acesta vibratie. Acum fiind pe spate e posibil ca vibratia sa nu mai fie asa evidenta. Mai investighez...
     
  14. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    m-am mai interesat si se pare ca inelele de centrare sunt ok, in sensul ca au diametrul interior de 57.1mm. axul pe care vine pusa janta are 57mm. am sunat la o firma care comercializeaza astfel de inele si mi-au zis ca atat au toate pt. masina mea, 57.1mm. Si hai sa fim seriosi, o diferenta de 0.1mm a aproape invizibila. deci nu cred ca e de la asta.
    ce am mai facut, a fost sa ridic fiecare roata si sa o invart. am ridicat a.i. spatiul sa fie la limita, si am observat ca roata stanga-spate are un loc unde e mai in afara, adica atingea pamantul iar in rest nu. deci tind sa cred ca problema e din cauciuc. vizual, nu am vazut nici o umflatura...
    mai sap :think: :wacko:
     
  15. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Sefu monteaza inele de centrare pe noile jante si rezolvi problema 100%;)...aceeasi problema am avut-o si eu pana saptamana trecuta(am schimbat gumele am pus noi,toate echilibrate dar degeaba) inelele de centrare au rezolvat problema , inainte de la 110-120 se simtea o vibratie groaznica in volan sincer am testat masina dupa montarea inelelor si la 180 mergea OK fara trepidatii in volan.....PS: inele difere de la masina la masina si depind de modelul de jante pe care-l ai pe masina,eu am vrut sa achizitionez din comert dar nu se gasesc asa ca am fost la un atelier mi-au masurat diametrele necesare(exterior de pe butuc si interiorul jantei) si le-au confectionat baietzii, costul a fost de 80 RON ...in regim de urgenta :D in mod normal cred ca se poate si mai ieftin.....o sa incerc sa postez si ceva poze cu inelele de centrare:icon_thumright:
     
  16. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Asa cum am promis o sa postez ceva poze cu inelele de centrare (poze din timpul montarii inelelor de centrare pe janta)...sper sa-ti fie de folos si sa-ti rezolvi problema;).....Din ultimul tau "post" vad ca ai inele de centrare.....eventual mai masoara odata cu un subler distantele(0.1 mm cat ai zis ca ai masurat nu este o problema ;) la mine a fost vorba de cativa milimetrii si nu zecimi de mm)...eventual incearca cu o alta janta am un prieten cu un Passat model 2006 si el a avut o problema asemanatoare si a rezolvat problema schimband cauciucurile....bafta si sa ne spui ce ai rezolvat.
     
    Ultima editare: 6 Apr 2008
  17. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    saptamina trecuta am intilnit aceasi problema la cei de pe forum bmw cineva cuparase un set de jeante noi si care avea aceiasi problema ca si colegul a trebuit sa indrepte jeantele care erau ovalizate din fabrica toata distractia la costat 8milioane.deci chiar daca pui inele de aluminiu sar putea sa nu ajute la nimic,sau poti sa ai ghinion sa fie cauciucurile ovalizate si atunci trebuie sa le schimbi.
     
  18. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    cum se se face echilibrarea unei jeante strimbe,lovita,ovalizata fara cauciucuri:think:am auzit foarte multe discuti pe tema asta pe mai multe foruri si as vrea sa aflu cum se face si in ce consta.
     
  19. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    pana la urma mi-au fost schimbate cauciucurile cu altele facute in Germania. Celelalte erau facute la noi. Am gasit ca din cauza lor vibreaza pt ca am pus alte cauciucuri pe aceleasi jante si nu mai vibra.
     
  20. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    Ultima editare: 14 Mai 2008
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta