1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

TT 8S TFSI Quattro SKR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clauuualc, 9 Dec 2015.

  1. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Doamne ce vis .... Super frumoasa ! Sa o folosesti sanatos !
     
  2. Alindulga

    Alindulga 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2016
    Locație:
    København
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 8V 2015
    Bijuterie!! sa o stapanesti sanatos!!
     
  3. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am ajuns pe la Revo pentru stage 1.

    [​IMG]
    Nu am putut face dyno sa aflam exact rezultatele. Dar dupa setari, si cum merge masina estimam un 330+cp si spre 500Nm. Este extrem de agresiva acum.
    Accelereaza cam asa;
     
    Benilika, Knight34, TTs și alți 11 apreciază asta.
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Oho dar fuge nu gluma :)
    Sunt curios cat o sa scoata pe dyno.
     
  5. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Wow, misto. Cat timp atinge 200? Mi se pare mie sau 18 sec?
     
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    lucianmarius - 100-200 este undeva la 11 secunde din video. Si 0-100 declarat de Revo este 3.9-4.0 secunde. Asta ar insemna 0-200 in 15sec,
    La fel ca si TTRS din generatia precedenta. Sau R8-ul V8.
     
    alexclipea apreciază asta.
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Foarte tare...al meu are 18 sec pana la 200 si mi se pare monstru, cred ca 15 sec pana la 200 e O.Z.N.

    Buna treaba...si cand te gandesti ca e doar dintr-un 2.0 benzina :)
     
  8. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Acum 2 saptamani când îmi spalam mașină, apar doi din aia cu ochi alungiti și galbeni la piele, asiatici. Spălau și ei mașină... ce spălau , ce se plimbau, aiuriti. Când ma uit la mașină... bijuterie ca și a ta. Mi se rupea sufletul când ii vedeam pe aia 2 ca frecau cu peria pe ea de zici ca frecau covoare ... oricum super tare se prezintă aceasta mașină. Felicitări pentru achiziție și multa bafta la ea!
     
    letkuteb apreciază asta.
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @clauuualc nu aveai cum sa lasi o asemenea jucarie stoc
    Era pacat sa nu ai asemnea rezultate cu un motor extrem de potent
    De curiozitate ai de gand sa mergi spre stage 2 ? Softul la cutie a fost schimbat sau rulezi cu cel de fabrica

    SI aici ca si la A6 as schimba jantele instant
    Bravo si felicitari pentru modificari
     
  10. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Cata_ADC - Motorul este incredibil. Mult mai potent decat 2.0TSI sau TFSI mai vechi.
    Probabil o sa trec si la stage 2. Iese din leasing masina luna viitoare si dupa o sa urmeze o evacuare Milltek turbo-back care pastreaza clapetele originale ale masinii.
    Softul la cutie este cel standard. Inca nu am avut una cu soft la DSG facut ca sa imi pot da seama insa nu ii vad utilitatea, nu am simtit niciodata ca nu schimba bine sau nu este destul de rapida. :)

    Jantele raman! :))
     
  11. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    mie unul imi plac foarte mult jantele de pe TT :)
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    pentru stage 2 din cate stiu Revo ofera soft pe cutie nu stiu daca pe TT insa pe Golf R20 aveau acum in lucru :)
    Pacat de jante , dar gusturile nu se discuta
    Atunci ce mai astepti pune niste distantiere sa le scoti de sub caroserie ca arata ... dubios :beerchug:
     
    Kspic apreciază asta.
  13. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Milltek turbo-back exhaust comandat si platit. Data de livrare 21-24 Oct.

    Downpipe fara catalizator si cat-back de TTS non resonated cu tipsuri chrome. Deja mi-a ajuns acasa diffuserul de TTS ca si in ultima poza. Am fost surprins ca a costat doar 500lei complet la audi, mai vine si gata vopsit. Costa nimic in comparatie cu un diffuser de RS6 cum am pe A6C7.
    Valvele originale de pe finala se pastreaza si se monteaza pe cea noua. Astfel nu pierd din functionalitate si drive select o sa functioneze normal. Dupa monaj o sa trec la stage2, estimat undeva la 350cp.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    cogdao, stefan550, alexclipea și alți 2 apreciază asta.
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Jucărie ce mai
    Spor la treaba
    Asa trebuie sa facă orice posesor de TT cu adevărat împătimit :)

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    clauuualc apreciază asta.
  15. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Au ajuns piesele.

    [​IMG]

    Montajul a durat o zi intreaga. Nu am putut scoate catalizatorul usor. A trebuit desfacut cardanul si puntea. Dezastru...
    Cand am demontat am observat ca TT 2.0TFSI are o singura valva pe evacuare iar cea de la Milltek pentru TTS a venit cu doua. Practic valvele inchid si deschid tevile stanga-dreapta de pe interior. Am montat atunci pe noapte motorasul si se pare ca nu a fost in pozitia corecta. Valva mi-a ramas blocata pe inchis si probabil ca a ars motorasul. Am fost la Audi la Valcea si am desfacut totul.
    Acum am totul pe deschis si am comadat doua motorase. Cand vin o sa trag cablaj si pe partea dreapta (original avea doar pe partea stanga) si o sa montez cele doua motorase. Teoretic trebuie sa fie totul ok si sa fie controlabile din Drive Select.

    [​IMG]

    Rezultatul:
    [​IMG]
    [​IMG]


    La final am dat inca o fuga la baieti la Revo Oradea pentru Stage2. Evacuarea noua este fara catalizator si mi-a aparut check engine in bord. Nu puteam circula asa, ma enerva vizual.

    Totul este ok, urmeaza sa gasesc o admisie potrivita in viitorul apropiat (probabil cea de la Revo desi nu imi place carbon look-ul) si un intercooler Wagner la primavara (cand temperaturile de afara o sa necesite unul). Acum ar trebui sa fie undeva aproape de 350cp si 500Nm.

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 2 Noi 2016
    eKKoMan82, Dobritan sorin, TTs și alți 13 apreciază asta.
  16. scooby88

    scooby88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0TDI (BKD) 2005
    Printre cele mai frumoase mașini de pe forum ( TT-ul e superb pur și simplu)! :applaus:Felicitări pentru bunul gust și pasiunea pentru Audi!
     
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Facand comparatie cu jantele de pe A6, jantele de pe TT parca ar fi pe 15 " :)

    Foarte frumos TT-ul, era el frumos de fabrica, acum e dus la superlativ :icon_thumright:
     
  18. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Cosmin ZKG - Acesta este setup-ul de iarna. Sunt pe 17". Am preferat 17 pentru ca am putut lua cauciucuri 225. pe 18 imi trebuiau 245-255. Am decis ca iarna sa tin cont doar de comfort.

    La primavara revenim la 19 si sper ca la asa ceva:
    [​IMG]
    [​IMG]
    As vrea sa le mai "menajez" pe cele originale in doua culori.
     
    Ultima editare: 3 Noi 2016
    stefan550 apreciază asta.
  19. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am activat Lap timer si cu ocazia asta am facut si un mic video cu 0-100km/h.
    Optimist masurat este 3.7secunde. (momentul in care apare prima data digital 100km/h pe bord. Mai realist este un 3.8-3.9s.
    Testul a fost cu jantele pe 17" si cauciucuri de iarna.

    Am mai dezactivat atentionarea pentru centura.
    Un alt lucru important este ca am gasit in Long coding pe 01 ca optiunea pentru clapete pe evacuare este debifata. Probabil asta este unul din motivele (sper ca singurul) pentru care ele nu functioneaza. Cel putin asa le interpretez eu, nu vad mare diferenta de sunet intre Comfort si Dynamic. Nu am reusit sa le codez pentru ca VCDS-ul meu este versiune mai veche si nu poate sa codeze aproape nimic pe TT 8S.
    Sunt curios daca aceasta modificare a aparut in urma update

    Daca este cineva cu VCDS original pe langa Deva .... Dau o bere.:)


     
    stefan550, Chriss_Deejay, cristea și alți 4 apreciază asta.
  20. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    3.7s e deja TT-RS 2017. Si 3.9 daca e, e sub RS3 2017 (anuntat 4,1 oficial la 400hp) - adica bomba pe roti!

    Au facut treaba buna baietii de la Revo! Felicitari!
     
    Cata_ADC apreciază asta.

Distribuie pagina asta