Mapul e cel original deocamdata si merg pe softul de pe configurația veche - GT1749VA. Urmeaza map de 3 bari și softul final pt noua configurație.
Salut, nu am mai scris de ceva vreme aici. Am rezolvat definitiv si irevocabil problema cu limitarea puterii dupa 3200 rpm. Initial am crezut ca sunt duzele...dar in sarcina mare (cu pedala 100% apasata) tot aveam simptomele povestite in posturile trecute. Problema era furtunul dintre filtrul de aer si turbo care are forma de U si undeva din cauza aspiratiei mari si a incalzirii acestuia din cauza temperaturii de sub capota se inmuia si se aplatizeaza in zona superioara inspre filtru....deci adio aer! Totul s-a aranajat cu 2 coturi siliconice cu reductie de 90 de grade - de la 70 - 60 mm si apoi 60 - 45 mm, 80% din traseu avand diametrul de 60 mm fata de nici 45 mm cat era stoc. Recomand tuturor aceastacombinatie chiar dc aveti turbo stock - veti avea aer din belsug. Cu prima ocazie am reusit sa dau o "talpa" sa vad ce poate softul "demo". Aveti aici rezultatul: https://www.youtube.com/watch?v=pMtt5AznTdo Dupa multe cautari pe tdi forums unde nu am gasit nimic concret despre axa SDI am riscat si am montat una. Motorul trage mai de jos, a disparut din lag si se tureaza ca un benzinar. Va tin la curent cu proiectul!
Foarte foarte frumos!!! Felicitari! Stiu ca e un subiect delicat si ... partial dureros.. dar poti pune o lista cu costurile aproximative din faza de stock ma refer... ? MS!
Preturi aproximative sunt cele de mai jos evident cu diverse abateri. O parte din ele le-am facut si eu la B5 doar ca la o scara mai mica. Ambreiaj 240mm SMF 500 Euro Soft - 150 Euro + Turbina 450-500 Euro FMIC + admisie 250euro + Pompa 11mm 150euro Injectoare 300 EURO +
Salut, îmi poate trimite cineva o mapa originala de AFN si una modificata pentru dotările stock, eventual una modificata pentru upgrade la MAP 3 bar, turbina de AWX si injectoare de WV T4 DE 0.216. Sunt interesat si am plăcerea sa ma ocup personal de tuning. Vreau sa vad ce modificări au fost făcute de tuner si sa le aplic mapelor mele. Multumesc
Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC 40SG 1630 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 VCID: 2647F2ABEA27
Sa dau un pic de viata acestui thread. Masina mea este un Audi 80 Avant cu swap de AFN. Acum doua zile am schimbat injectoarele stock de AFN cu unele de 2.5 tdi 140cp, despre cum merge masina hmmm sunt numai un zambet, exista totusi un dar: 1). IQ a coborat de la 3.8-4.0mg la 3.0-3.2mg la temp apa de minim/peste 90 grade, sa il las asa?; 2). avansul era avansat dar in spec(il vroiam slighty,dar nu reuseam sa il stabilesc, ma duceam prea jos), ehh acum este cum vroiam si cred ca e mai mult decat ok; 3). injectoarele stock le-am scos cam afumate cu valori pe VCDS de 0.50 dar oscilante, aceste de 0.216 in primele 2 campuri am valori mai mici dar apropiate,iar campul 3 are val constanta de 0.00 dar cu fluctuatii pe minus (ex -0.05 max -0.07, sunt rare dar exista) campul 4 stiu ca nu arata nimic. Pareri? 4). Smunceste/trepideaza/galopeaza/scutura nu stiu cum sa ma exprim in plaja de turatii 1000-1200, dar aici e cu semnul? pt ca la inj 2 nu etanseaza perfect oring-ul si scapa compresie verificat cu spuma la toate. Voi remedia aceasta prob si atunci poate dau tot eu o rezolvare la acest punct. Mentionez: turbo este un gt1749v ,inca am softul stock 110cp, cerere boost de 1948.2 , dar eu merg cu overboost de max 2050, probabil de asta nu am cu aceste injectoare fum sau sunt prea bune, in tr 2a fluiera rotile bine de tot, am pus un amic la volan sa plece tare si am obs ca am un flow ceva mai accentuat pe evacuare. Inainte se incarca bine de la 2000rpm(atasez un log), se spunea ca un soft bun rezolva lag-ul, acum ar trebuie sa fie rezolvata problema , dar cu zapezile astea nu ma pot da nicicum. intrebare: sa renunt si la toba intermediara, kat nu mai am, finala e una buna :D Ps arazvan2002 cunoaste modificarile ce stau in coaja mea de 80 , mai putin faptul ca acum am schimbat inj, la pag 23 spuneai ca tu ai urcat Iq la 4.4 ca sa nu consume nejustificat , stiu ca nu mai ai B5-ul, dar poate iti aduci aminte valoarea finala setata. Scuzati sirul lung de intrebari.
Adapteaza IQ cu VCDS undeva la 4-4.5, pe acolo. Cand accelerezi si iei piciorul ar trebui sa coboare turatia fara sa tremure masina. Atunci ar trebui sa fie ok. 100mbar overboost nu e nici o problema. Turbina aia e cea de AFN? Din log apare ca face putin mai greu presiunea, dar cu putin.
Ce raspuns promt! Acum am ajuns din oras si am incercat sa vad manifestarile scuturatului, iar problema este ca o face numai in mers sau cel putin nu se simte in relanti. mai exact cand intru pe 1000rpm dar cu accelerare lina, daca dau mai tare nu face. Parca nu tot timpul , o sa pun sotia sa conduca si o sa urmaresc pe VCDS poate joaca feste senzorul de la pedala. Dupa ce rezolv cu etansietatea injectorului 2 , o sa ridic IQ cat pot din VCDS, hammer mod nu am incercat pana acum. Logul este dupa ce am schimbat motorul si avea gt1749 montat, dar aveam pierdere de presiune pe cotul de la admisie, intre timp am rezolvat pierderea dar am rotit corpul compresorului cca 3mm ca s-a deschida mai mult vanele(nu mai am bolt de fixare). Atasez si un log unde se vede clar ca am ceva spike.
Rezolva injectorul apoi fa ce am zis din VCDS, adaptarea IQ pe canalul 1. Testul în faci dând un șpriț pe liber, nu în mers, sa vezi dacă tremura. Cred ca oricum se manifesta la fel și dacă decelerezi în viteza.
Salutare tuturor celor care mai sunt prezenti pe aici ). Am si eu un b5 facelift cu motor tot afn. De curand m-am gandit sa ii fac si eu un mic upgrade Am tot citit si m-am documentat in leg cu acest upgrade, e prima masina la care vreau sa fac modificari si vreau ceva caluti, dar sa nu fie prea scump, ieftin si bun ca la romani Am decis sa pun si eu acele injectoare de 2.5 pe care leam luat deja de la o masina care se dezmembreaza, dar nu leam montat inca, zilele astea o sa le pun ca, oricum masina sta in parcare, astept sa iasa numerele de romania a fost inmatriculata pe bulgaria. Dupa o sa vreau sa pun turbina de pd 131 cp si ultima modificare softul, care cred ca e cam obligatoriu pentru configuratie. Acum sunt foarte curios ce o sa iasa la final, cu toate ca o sa dureze ceva, cam ce putere o sa aiba (cp) si daca o sa reziste ambreiajul. Daca aveti vreo parere, sugestie, va rog sa o postati aici
Te felicit pentru initiativa. Probabil in jur de 150-160cp. Iit trebuie un intercooler mai mare, ambreiaj cu kevlar, eventual intarit (vezi atix racing). Cuplul va fi și el frumusel, in jur de 350Nm si masina o sa traga destul de bine si vei fi incantat, dar trebuie sa fie in stare buna si pompa. Eu am avut pe fosta masina configurația asta, se vede in semmnatura. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Abia cu cel de pe masinile cu 131cp ai putea sa fii cat de cat ok desi pe căldură aerul va fi destul de incins. Exista SMIC aftermarket complet din aluminiu dar trebuie sa cauti, dar ar fi usor de înlocuit. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
ok ms frumos pentru informatii, au fost foarte utile, o sa caut si o sa revin cand mai fac cate ceva.
Ia vezi daca te coafeaza un intercooler din asta de S4. Daca iei unul, e plug and play. http://www.bajpolmotosport.pl/Intercooler-TurboWorks-15-AUDI-2-7-BiTurbo-p10388 Sent from my HTC 10 using Tapatalk