Salut, Am o întrebare : cu configurația stock la ce parametrii (cuplu, putere) pot ajunge în condiții safe cu acest motor?
Pai motorul tine multicel daca softul e facut bine. Strainii pun 400nm si 350hp pe motoare stock. Tu cu masina stock poti obtine 170-180hp, ~280nm. Cam atat am avut eu cu evacuare schimbata si restul stock. Mai mult nu pot injectoarele, peste 200hp nu mai poate turbina. Cifrele nu par mult, dar e MULT mai misto de condus. Daca vrei mai mult, recomand sa citesti http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ (link cu google translate: https://translate.google.ro/transla...270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ ).
Unde se poate face și cât ar costa ? Pe masina avută anterior s-a simțit din prima după resoftare că este totul schimbat. Merită să înlocuiesc injectoarele stock 271cc cu injectoare compatibile ca dimensiuni dar de 310cc de pe modelul de 180CP? Se vede vreo diferență la mers?
Eu am fost la Ginel la Powertech Buzau, 300 euro a costat. Injectoarele nu cred ca merita schimbate daca n-ai in plan alte modificari (evacuare sau macar downpipe 2.5" fara catalizator). Poate ne ajuta @kng_bv sa spuna daca injectoarele stock aduc destula benzina pt stage 1 ca idee, injectoarele imediat mai mari sunt 317cc de pe 190hp motor BEX si unii polonezi le pun pe acestea. Cele de 225hp de pe S3 sau TT au 386cc, dar sunt foarte rare, adica eu n-am gasit un set sa-l cumpar, iar in afara cereau 100 lire (pe atunci 600 - 650lei). Ca varianta de injectoare noi ai 440cc Bosch green giants (detalii, coduri la mine pe topic) si costa in jur de 850 lei noi - eu pe asta am mers.
Injectoare upgrade ai asa: 317 cc - Cod motor AWD, AWW, AWP, ATC, AJQ, APP, AWA, ARZ, AUM, AUQ 386 cc - Cod motor BAM, APX, APY, AMK, AMU Unele sunt EV6, Altele EV12. Se mai poate pune FPR de 4 bari de pe AWT, AGU, AJL, AMB, ANB, APU, AVJ, AEB, ATW, etc (sper ca nu am uitat nici unul ) Recomand totusi injectoare de 440cc, cu asta sigur nu ramaneti fara benzina pe turbo stock.
Sugestia mea e sa nu te arunci la mai mult de stage 1 daca nu esti pregatit sa schimbi si frane dar mai ales ambreiaj. Eu am un stil de condus mai sportive, cu stage 1 (200 de cai, 310 Nm) am reusit sa sparg volanta in mai putin de 20.000 de km de la resoftare.
Salut. Am un a6 1.8t 2004 (cu soft). Vreau sa pun intercooler de 2.5tdi. A mai facut cineva acest upgrade? Motorul este longitudinal nu transversal si asa complica putin situatia ( cred eu ). Stiu ce implica tot upgrade-ul dar as vrea sa stiu daca cineva a mai facut asa ceva ca sa-mi faca treaba mai usoare Multumesc.
Salutare, Dupa ceva timp am prins curaj si va cer cateva opinii. Detin un 1.8T AGU 98' stock, motor aranjat februarie ( chiuloasa rectificata, simeringuri supape, garnituri, distributie, intinzator si lant axe cu came, simeringuri vibrochen si axe came, filtre, bujii, bobine S4, clapeta acceleratie noua -cablu, discuri + placute noi brembo, suspensie reglabila inaltime si duritate ..) ...asadar ma bate gandul de 250-280cp cu un K04-023 de pe BAM cu evacuare completa ( MGS auto eventual..), FMIC. K04-023 SH ( dezmembrat ) + rectificat / K04-023 e-bay (280$) ? FMIC - ce? as vrea ceva ascuns fara sa fac franjuri din bara Ambreiaj stoc nou + intarit kevlar ce? / Ambreiaj actual + intarit ? Discuri frane perforate/elipse aceleasi dimenziuni (288 f/ 230 s) sau ceva mai mari? ( ce schimbari necesita?) soft / launchcontrol @Ginel powertech pe langa cele de mai sus..e nevoie si de alte schimbari ? ( biele, injectoare, pompa de benzina? Probabil aspectele de mai sus s-au dezbatut si in postari anterioare iar daca s-a despicat si motorul asta in 4, sa-mi fie cu iertare. Mi-ar placea o reteta a unui cunoscator..precizand ca banii nu ma dau afara din casa incat sa imi permit GT28rs.. Spor !
Caut de o jumatate de ora un buton "Edit" ..sper sa fi facut bine dupa ce m-am mai documentat, in urma k04-023, de inceput as avea nevoie de: - intake siliconic - galerie + downpipe - MAF 3" VR6 - regulator presiune 4bar - pompa benzina TT BAM - injectoare Bosch green 440cc si etc. kng_bv zic bine ?
galerie + downpipe nu neaparat, doar downpipe. Daca nu ma insel flansa calda de pe turbo este in oglinda la K04 fata de K03(s). Deci preferabil ar fi totusi sa ai si alta galerie. Traseu de aer vei avea nevoie siliconic, ori de 60 ori de 63mm, mai mare nu merita MAF nu neaparat, poti sa optezi pentru soft MAFLESS Regulator de presiune poti sa-l pastrezi pe cel de 3 bari daca maresti injectoarele suficient Pompa de benzina nu merita sa pui de S3, mai repede o lasi pe a ta in rezervor si pui una externa pentru extra-presiune, dar asta numai daca situatia de fapt o cere (daca ramai fara benzina la turatii mari) Injectoare merita sa mergi direct pe 600+ pentru ca diferenta de pret intre 440 si 600+ este foarte mica. Daca ajungi la 250 CP probabil urmatorul pas e 300+ dupa care urmeaza interne forjate si mergi pana la limita de flow a chiulasei
@kng_bv: ai postat asta pe topicul tau: Cum se modifica un ambreiaj de diesel pt compatibilitate cu 1.8T? am mai vazut un polonez cu asa ceva, dar n-am reusit sa aflu detalii.
Kitul este plug & play. Se potriveste cel de BLT de 240mm. Se potriveste atat la prinderea pe arbore cat si la coroana, priza si rulment.
Am masurat compresia la cald. E ok? #1 - 12.75 #2 - 11.50 - aici cred ca a fost injectorul stock care pana la urma a murit #3 - 12.45 #4 - 12.1
Compresia este 13,5 max si minima 11;ideal este ca aceasta(compresia) sa fie cat mai egala pe toti cilindrii. Spre exemplu eu,cu motorul refacut am 12 pe toti cilindrii cu o deviate de numai 0,1 intre cilindri.
@kng_bv: ziceam ca a mers cu amestec sarac cilindrul respectiv, nu poate fi cauza valorii prea mici? @TTs: doar 12?! Ideea era ce fac eu, daca e deviatia prea mare intre ele
Masuratul compresiei nu are nici o treaba cu injectia,kng_bv ti-a spus o data asta Da,doar 12,ma asteptam sa fie cam 13,dar atat timp cat este egala compresia egala in cilindri,ma multumesc asa Da,tu ai o deviatie mare pe cilindrul 2;probabil ca o segmentare ar rezolva problema si nici intre 1 si 4 nu este grozav.
Nu vorbesc de masuratul compresiei sau de valoarea ei de acum, vorbesc de degradarea in timp a ansamblelor ce tin de piston, care au dus la o compresie proasta. Injectorul dus e singura explicatie pe care am gasit-o pt o compresie proasta pe cilindrul 2. Daca e alta corecta sau mai plauzibila, bun, care e?