1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pe tine te intereseaza sa tratezi boala,sau sa gasesti explicatia de ce te-ai imbolnavit?Daca injectorul a fost cel de vina care a dus la uzura prematura(pt ca asta te roade),nu stiu,nu sunt ghicitor.
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cum rezolvi o problema daca nu stii de ce apare? da, ma roade sa stiu daca injectorul a fost cauza, ca sa stiu daca am rezolvat ceva inlocuindu-l, ca sa nu ma apuc sa schimb segmentii si sa dau de aceeasi problema peste 3 ani :(
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Evident ca un amestec incorect poate duce la o valoare iesita din limite pentru EGT sau chiar si detonatii de multe ori fatale pentru motor (senzorii knock si lambda actioneaza dupa ce s-a intamplat prima detonatie, si la un boost maricel deja e tarziu).
     
  4. Costy_Careja

    Costy_Careja 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi S3 8L, 1.8T, 2003
    Salutare prieteni,
    Am tot cautat raspunsuri dar din ce vad nu exista niciunul foarte la obiect in legatura cu problema mea.
    Am facut urmatorul upgrade:
    - pompa benzina DeatschWerks DW65V
    - injectoare DeatschWerks SL4 440cc-650cc
    - regulator de presiune Bosch 4 bar
    Intrebare:
    Este necesar schimbarea rampei?
    Este necesar resoftarea ECU?
    Intervin alte modificari?
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Este necesar schimbarea rampei? - NU
    Este necesar resoftarea ECU? - DA
    Intervin alte modificari? - Depinde
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    Va salut baieti. Am cumparat recent un A3 8L cod motor AUQ ce are facuta evacuarea in inox, teava goala cu downpipe pana in spate. Problema e ca imi lipseste pompa de aer secundara care am inteles ca are rolul de a incalzi CAT-ul in primele minute de la pornire, CAT pe care eu nu il am. Este o problema daca masina merge fara aceasta pompa ?
     
  7. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    Salut , stiti pe cineva care sa programeze standalone de la haltech e6x ? in bucuresti sau in zona ,

    Multumesc
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    @Alade, incearca la Rika (Razvan Radoi). Stiu ca el mai facea standalone-uri in bucuresti.
    @andreicioranu, SAI-ul este pentru noxe mai mult. Daca a fost scoasa pompa si nu ai erori in bord inseamna ca a fost anulat si din soft, mergi fara probleme.
     
  9. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare ! Cineva care ma poate ajuta cu o galerie evacuare custom pentru K04-023? Sau noua unde as putea gasi..?
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cauta-l pe Laurentiu Bogdan Burgui pe facebook. Este cel mai aproape de tine. Iti face ce galerie vrei tu.
     
  11. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salut. Multumesc de raspuns. Am notat pentru eventuale fisuri. Acum as vrea sa pun walbro-ul inline, in compartment motor. Ma poate ajuta cineva cu legatura electrica pe ce o pot lega sa nu am probleme ? Din ce am inteles, am nevoie de un releu de 30A, firul de alimentare de la pompa in tank (e nevoie chiar de acolo ? ) si masa.
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Masa o iei de pe caroserie de pe orice surub, plusul il pui direct pe baterie printr-o siguranta si un releu si comanda releului il iei direct de pe releul din interior (poti trece cu brio comanda prin cutia cu mufe de sub grila stergatoarelor).
     
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am gasit prin facturile masinii, de la firma de tuning cand a fost efectuat softul in 2012 mai multe "modificari" printre care si turbina cu urmatorul cod : 06B 145 703 BX. Ce turbina e asta?
    De asemenea vad tot aici pe factura ca au fost puse niste injectoare de 630cc(sunt cele stock?) si o pompa de benzina bosch 044.
    Atasez o poza cu factura. Da stiu, sunt noob...
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa nu mai fii "noob" :) de ce nu cauti pe net, mai rapid, raspunsuri la intrebari ? Este nemarginit. Nici injectoarele si nici pompa nu sunt/este stoc. Despre turbina nu stiu codul tau de original sa-ti spun despre ce ai acum pe masina.
     
  15. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Ultima editare: 7 Iun 2017
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Turbina este k03-073 similara cu k04-015. Carcasa celei din urma este putin mai mare. Este intradevar turbina ce se regaseste pe BEX, motorul de 190HP. Din pacate nu gasesc mai nimic despre ea. Nu stiu de ce este in stare, la ce presiune trebuie sa mearga, etc...
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Turbina k03 se plafoneaza la 200hp cu 1.3 - 1.35bar. K03s tau la 220-230 din ce am citit pe net. Ar trebui sa traga mai bine in ture.
    Cred ca si Ultrasporturile (BEX sau omologul BEX) de SUA au avut aceeasi turbina, caz in care ar trebui sa gasesti fise dyno pe net.
     
  18. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Salutare. De ceva vreme ma gandesc la posibilitatea de a face un eco tunning la masina din semnatura, in principiu la RBN. Este cineva care, poate impartasi cam cum se comporta masina echipata cu o astfel de motorizare (motor BFB, 1.8T, 163CP), dupa o astfel de interventie ? Cu atat mai bine daca e vorba despre aceeasi firma de tunning.
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Eco tuning este o minciuna. Real tu vei avea mai multa grija sa nu accelerezi brusc dupa interventie si consumul va scadea inevitabil.
    Eco tuning in adevaratul sens al cuvantului inseamna degradarea performantelor masinii intentionat si optimizarea combustiei pentru putere maxima din cantitatea injectata.
    Vei avea mai multe noxe la ralanti/turatii joase si ITP-ul va fi un vis frumos.
     
  20. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    eu am soft la rbn care include ecotuning, mi au iesit noxele la itp, intentionez sa fac si dyno si voi atasa aici graficul.
     

Distribuie pagina asta