Pe tine te intereseaza sa tratezi boala,sau sa gasesti explicatia de ce te-ai imbolnavit?Daca injectorul a fost cel de vina care a dus la uzura prematura(pt ca asta te roade),nu stiu,nu sunt ghicitor.
Cum rezolvi o problema daca nu stii de ce apare? da, ma roade sa stiu daca injectorul a fost cauza, ca sa stiu daca am rezolvat ceva inlocuindu-l, ca sa nu ma apuc sa schimb segmentii si sa dau de aceeasi problema peste 3 ani
Evident ca un amestec incorect poate duce la o valoare iesita din limite pentru EGT sau chiar si detonatii de multe ori fatale pentru motor (senzorii knock si lambda actioneaza dupa ce s-a intamplat prima detonatie, si la un boost maricel deja e tarziu).
Salutare prieteni, Am tot cautat raspunsuri dar din ce vad nu exista niciunul foarte la obiect in legatura cu problema mea. Am facut urmatorul upgrade: - pompa benzina DeatschWerks DW65V - injectoare DeatschWerks SL4 440cc-650cc - regulator de presiune Bosch 4 bar Intrebare: Este necesar schimbarea rampei? Este necesar resoftarea ECU? Intervin alte modificari?
Este necesar schimbarea rampei? - NU Este necesar resoftarea ECU? - DA Intervin alte modificari? - Depinde
Va salut baieti. Am cumparat recent un A3 8L cod motor AUQ ce are facuta evacuarea in inox, teava goala cu downpipe pana in spate. Problema e ca imi lipseste pompa de aer secundara care am inteles ca are rolul de a incalzi CAT-ul in primele minute de la pornire, CAT pe care eu nu il am. Este o problema daca masina merge fara aceasta pompa ?
Salut , stiti pe cineva care sa programeze standalone de la haltech e6x ? in bucuresti sau in zona , Multumesc
@Alade, incearca la Rika (Razvan Radoi). Stiu ca el mai facea standalone-uri in bucuresti. @andreicioranu, SAI-ul este pentru noxe mai mult. Daca a fost scoasa pompa si nu ai erori in bord inseamna ca a fost anulat si din soft, mergi fara probleme.
Salutare ! Cineva care ma poate ajuta cu o galerie evacuare custom pentru K04-023? Sau noua unde as putea gasi..?
Cauta-l pe Laurentiu Bogdan Burgui pe facebook. Este cel mai aproape de tine. Iti face ce galerie vrei tu.
Salut. Multumesc de raspuns. Am notat pentru eventuale fisuri. Acum as vrea sa pun walbro-ul inline, in compartment motor. Ma poate ajuta cineva cu legatura electrica pe ce o pot lega sa nu am probleme ? Din ce am inteles, am nevoie de un releu de 30A, firul de alimentare de la pompa in tank (e nevoie chiar de acolo ? ) si masa.
Masa o iei de pe caroserie de pe orice surub, plusul il pui direct pe baterie printr-o siguranta si un releu si comanda releului il iei direct de pe releul din interior (poti trece cu brio comanda prin cutia cu mufe de sub grila stergatoarelor).
Am gasit prin facturile masinii, de la firma de tuning cand a fost efectuat softul in 2012 mai multe "modificari" printre care si turbina cu urmatorul cod : 06B 145 703 BX. Ce turbina e asta? De asemenea vad tot aici pe factura ca au fost puse niste injectoare de 630cc(sunt cele stock?) si o pompa de benzina bosch 044. Atasez o poza cu factura. Da stiu, sunt noob...
Ca sa nu mai fii "noob" de ce nu cauti pe net, mai rapid, raspunsuri la intrebari ? Este nemarginit. Nici injectoarele si nici pompa nu sunt/este stoc. Despre turbina nu stiu codul tau de original sa-ti spun despre ce ai acum pe masina.
Aia cred ca e turbina de BEX (K03s). Injectoarele si pompa sunt cam mult pentru turbina aia (cam dublu decat e nevoie) dar e bine sa le ai daca ai planuri mai mari pe viitor. http://www.avid-speed.com/de/turbo/audi/audi-a4-18t-turbolader.php
Turbina este k03-073 similara cu k04-015. Carcasa celei din urma este putin mai mare. Este intradevar turbina ce se regaseste pe BEX, motorul de 190HP. Din pacate nu gasesc mai nimic despre ea. Nu stiu de ce este in stare, la ce presiune trebuie sa mearga, etc...
Turbina k03 se plafoneaza la 200hp cu 1.3 - 1.35bar. K03s tau la 220-230 din ce am citit pe net. Ar trebui sa traga mai bine in ture. Cred ca si Ultrasporturile (BEX sau omologul BEX) de SUA au avut aceeasi turbina, caz in care ar trebui sa gasesti fise dyno pe net.
Salutare. De ceva vreme ma gandesc la posibilitatea de a face un eco tunning la masina din semnatura, in principiu la RBN. Este cineva care, poate impartasi cam cum se comporta masina echipata cu o astfel de motorizare (motor BFB, 1.8T, 163CP), dupa o astfel de interventie ? Cu atat mai bine daca e vorba despre aceeasi firma de tunning.
Eco tuning este o minciuna. Real tu vei avea mai multa grija sa nu accelerezi brusc dupa interventie si consumul va scadea inevitabil. Eco tuning in adevaratul sens al cuvantului inseamna degradarea performantelor masinii intentionat si optimizarea combustiei pentru putere maxima din cantitatea injectata. Vei avea mai multe noxe la ralanti/turatii joase si ITP-ul va fi un vis frumos.
eu am soft la rbn care include ecotuning, mi au iesit noxele la itp, intentionez sa fac si dyno si voi atasa aici graficul.