1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Care e explicatia sau cauza? amestecul sarac?
     
  2. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    Legat de amestec, am luat noxele la ITP si imi ies la relanti dar in turatie nu ies. Mentionez am am o eroare de dinainte sa-i fac soft la RBN care include si ecotuning. Pot sa atasez hartia de la noxe daca insistati :) Eroarea 16804 pentru curiosi, eficienta catalizator sub limita bank 1.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    pai la ralanti nu modifica aproape nimeni harta, de aia ti-au iesit noxele. Daca facea sa ai consum mai mic la ralanti nu-ti mai ieseau noxele nici in acele conditii de testate.
     
  4. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare.

    Detin un 1.8T AGU, large port si evident, galeria de admisie e cu clapeta pe partea pasagerului si vreau sa o mut pe partea soferului deoarece k04-064 si intrare/iesire pe ambele laterale ( nu vad alta configuratie de traseu sa pot pastra galeria mea stock si acelasi FMIC ).

    Stiu ca as putea opta pentru galerie de 1.8T AJH de pe sharan sau seat, dar sunt rare (aproape piese de muzeu) deasemenea o alta alternativa ar fi galerie de BAM de pe care pot lua plenumul si sa fac sudura pe tevile galeriei mele sau in cel mai rau caz galerie de AEB si plenum custom.

    Ce imi puteti recomanda? Daca pun direct galerie de BAM pe chiuloasa large port m-ar incurca cu ceva? Precizez ca nu sunt dispus sa dau 400$+ pe o galerie gen APR, sau de la Integrated...
     
  5. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Cred ca poti merge fara probleme cu galeria de BAM. La puterea pe care o poate produce un K04-064 nu cred ca e restrictiva.
     
  6. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    Parerea mea e ca pierzi din avantajul pe care il are motorul AGU si anume bigport...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Prider 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A7 TFSI
    Buna ziua. Detin un A4 B7 1.8T BFB si as dori o recomandare de resoftare, implicit Apr sau Revo.
    Ce experiente ati avut ?
     
  8. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    eu la b6 1.8t bfb am facut soft la rbn, se comporta bine masina. mai sunt tuneri in bucuresti, tcm, silviu ghita...cand m am documentat am gasit si aceste nume, cred ca sunt seriosi. la buzau sunt bine vazuti cei de la powertech. costurile sunt de la 300 la 350 euro...la rbn cred ca pretul e mai mic. despre cei mentionati de tine nu stiu nimic...
     
  9. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064

    Momentan 1v1 ...mai are cineva vreo parere? In continuare am dilema asta si as vrea sa iau o decizie. Ma gandesc ca sunt small porturi cu cai mai sus de 350 si sunt ok..
     
  10. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    ti-ai raspuns singur.
     
  11. buiea1337 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2001
    Buna ziua, pentru un 1.8t AVJ , o sa fie urcat undeva la 300-350cp, ce senzor MAP imi recomandati , cu cod va rog sa pot da comanda.
    Multumesc.
     
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    0281002437 de la Bosch
     
    buiea1337 apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Tunerul stie ca urmeaza sa faca un AVJ de 300-350cp? :) ce turbina vrei sa pui?
     
  14. buiea1337 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2001
    Multumesc frumos, o zi faina!

    -- Da, stie :)), garret gt35 second-hand, debitmetru S4 , fmic, conversie bobine de 2.0t.

    Imi lipsesc bobinele, injectoarele , care sunt pe drum iar map-ul acum o sa dau comanda. :D
     
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Si biele cand? Ambreiaj? Frane?
     
    buiea1337 apreciază asta.
  16. buiea1337 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2001
    Ambreaj conversie la RA4 240mm S4 de pe ecstuning, franele la final vedem ce gasim iar la biele inca nu m-am gandit sa fiu sincer. Vreau sa o vad pornita cu ce am acum pe lista , dupaia vor urma restu
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce boost vrei sa faca GT35 (!!!) pe 1.8 sa iti trebuiasca alt MAP? Eu cred ca n-o s-o poti conduce, nu e prea mare turbina?

    De ce nu pui un k04-064, de tfsi? www.gregor10.pl zice:

    Iti mai trebuie si downpipe, pompa benzina, debitmetru, cum ai zis, dar tipul asta si toate proiectele de le-am vazut pe internet folosesc de S3.
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ce i-am dat eu tine 3 bari :))
     
  19. Andrei Robert

    Andrei Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Vulcan Hunedoara
    Masina:
    A4 b7 1.8t 2007
    Salut! Am un a4 b7 1.8t BFB si m-ar interesa sa ajung la o putere de 230-240 de cai si vreu sa fac urmatoarele modificari:

    -evacuare turboback
    -turbo hibrid (nu stiu exact ce turbina e pe masina, din cate am citit k03s)
    -bobine rs4
    -un filtru sport
    - soft la Ginel la Powertech.

    Este suficient sa ajung la puterea asta? Sau mai implică si alte modificari? Ma poate ajuta cineva?
     
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Injectoare, pompa de benzina neaparat un intercooler, nu e chiar asa simplu.
     
    Andrei Robert apreciază asta.

Distribuie pagina asta