Legat de amestec, am luat noxele la ITP si imi ies la relanti dar in turatie nu ies. Mentionez am am o eroare de dinainte sa-i fac soft la RBN care include si ecotuning. Pot sa atasez hartia de la noxe daca insistati Eroarea 16804 pentru curiosi, eficienta catalizator sub limita bank 1.
pai la ralanti nu modifica aproape nimeni harta, de aia ti-au iesit noxele. Daca facea sa ai consum mai mic la ralanti nu-ti mai ieseau noxele nici in acele conditii de testate.
Salutare. Detin un 1.8T AGU, large port si evident, galeria de admisie e cu clapeta pe partea pasagerului si vreau sa o mut pe partea soferului deoarece k04-064 si intrare/iesire pe ambele laterale ( nu vad alta configuratie de traseu sa pot pastra galeria mea stock si acelasi FMIC ). Stiu ca as putea opta pentru galerie de 1.8T AJH de pe sharan sau seat, dar sunt rare (aproape piese de muzeu) deasemenea o alta alternativa ar fi galerie de BAM de pe care pot lua plenumul si sa fac sudura pe tevile galeriei mele sau in cel mai rau caz galerie de AEB si plenum custom. Ce imi puteti recomanda? Daca pun direct galerie de BAM pe chiuloasa large port m-ar incurca cu ceva? Precizez ca nu sunt dispus sa dau 400$+ pe o galerie gen APR, sau de la Integrated...
Cred ca poti merge fara probleme cu galeria de BAM. La puterea pe care o poate produce un K04-064 nu cred ca e restrictiva.
Parerea mea e ca pierzi din avantajul pe care il are motorul AGU si anume bigport... Sent from my iPhone using Tapatalk
Buna ziua. Detin un A4 B7 1.8T BFB si as dori o recomandare de resoftare, implicit Apr sau Revo. Ce experiente ati avut ?
eu la b6 1.8t bfb am facut soft la rbn, se comporta bine masina. mai sunt tuneri in bucuresti, tcm, silviu ghita...cand m am documentat am gasit si aceste nume, cred ca sunt seriosi. la buzau sunt bine vazuti cei de la powertech. costurile sunt de la 300 la 350 euro...la rbn cred ca pretul e mai mic. despre cei mentionati de tine nu stiu nimic...
Momentan 1v1 ...mai are cineva vreo parere? In continuare am dilema asta si as vrea sa iau o decizie. Ma gandesc ca sunt small porturi cu cai mai sus de 350 si sunt ok..
Buna ziua, pentru un 1.8t AVJ , o sa fie urcat undeva la 300-350cp, ce senzor MAP imi recomandati , cu cod va rog sa pot da comanda. Multumesc.
Multumesc frumos, o zi faina! -- Da, stie ), garret gt35 second-hand, debitmetru S4 , fmic, conversie bobine de 2.0t. Imi lipsesc bobinele, injectoarele , care sunt pe drum iar map-ul acum o sa dau comanda. :D
Ambreaj conversie la RA4 240mm S4 de pe ecstuning, franele la final vedem ce gasim iar la biele inca nu m-am gandit sa fiu sincer. Vreau sa o vad pornita cu ce am acum pe lista , dupaia vor urma restu
Ce boost vrei sa faca GT35 (!!!) pe 1.8 sa iti trebuiasca alt MAP? Eu cred ca n-o s-o poti conduce, nu e prea mare turbina? De ce nu pui un k04-064, de tfsi? www.gregor10.pl zice: Iti mai trebuie si downpipe, pompa benzina, debitmetru, cum ai zis, dar tipul asta si toate proiectele de le-am vazut pe internet folosesc de S3.
Salut! Am un a4 b7 1.8t BFB si m-ar interesa sa ajung la o putere de 230-240 de cai si vreu sa fac urmatoarele modificari: -evacuare turboback -turbo hibrid (nu stiu exact ce turbina e pe masina, din cate am citit k03s) -bobine rs4 -un filtru sport - soft la Ginel la Powertech. Este suficient sa ajung la puterea asta? Sau mai implică si alte modificari? Ma poate ajuta cineva?