1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1.9 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de c0rl30n3_don, 25 Noi 2007.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Salut! Vezi ca transportul din UK la kitul ala este enorm, 79 £. Pentru pierderile se presiune de la furtune trebuie schimbate oringurile de la cuple. Asa am făcut și eu la cel de la țeavă de plastic de deasupra. Pe aia nu am făcut-o din inox, a rămas stoc. Deasemenea vezi ca FMic prea înalt te forțează sa tai din intaritura de aluminiu din spatele barii . Maxim 14cm încap sub ea.
     
  2. stefi74 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant,1.9 TDI
    Tunare motor A4 B5

    Buna.Am primit o oferta de modificare a capacitatii cilindrice a masinii mele de la 116 cp la 131.M-i s-a spus ca masina merge foarte bine cu noul soft si ca ,ar scadea consumul.Poate cineva sa-mi dea niste sfaturi?Mentionez ca pretul ar fi in jur de 150 de euro.Multumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    stefi74 citeste acest topic integral unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii.
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Asta a fost maxima :lmfao: ;ai inteles gresit,este vorba de marirea puterii prin chiptuning,nu marirea capacitatii cilindrice.
    131cp este putin,pt un motor sanatos ar trebui sa vezi 145-150cp.
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    150 pe dyno am scos dintr-un BKC de 105, totul stock (diferenta de pana la 2 CP intre 4 masuratori).
     
  6. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Nu ma prea pricep la diesel dar daca e 116 cp pe B5 probabil e AJM care are VNT 15 deci m-as mira sa scoata peste 140-145 de cai. BKC e mai potent ca AJM-ul
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    AJM are GT1749V, la fel ca AWX, BLB, BRE, etc.
     
  8. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Pai si GT1749V nu e VNT15 cu paleti de compresor de 49 in loc de 46?
    Cred ca confuzi denumirile...
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    S-a scos LKN si cu fisa dyno mahle ;)
     
  10. bgaby88

    bgaby88 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2014
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI BKE, 2005
    hello lume :)

    recent mi-am luat si eu un A4 B7 BKE 1.9 si (dupa ce am condus un avf 131cp) mi se pare puturos al meu.

    Intrebare: este cineva din CJ cu acest 1.9 care a facut deja chip tuning si ar fi amabil sa imi arate cum merge masina dupa chip si eventual sa imi povesteasca despre ce si cum trebuie facut sa fie bine sau daca a patit masina ceva in timp din cauza modificarii.
     
    Ultima editare: 12 Mai 2015
  11. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Userul motor e dealer powetech buzau in cluj. Daca esti interesat iti poate face remapare, o poti proba si daca iti place ramane. Defapt cred ca asta e procedura la toti tunerii.
     
  12. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca acele valori pentru consum sunt valabile pentru VW Polo de 131CP. Nu cred ca e cineva care are consum asa mic, mai ales în oraș.
    Consumul tău e real, atât consuma și altora cu același motor. E greu un B6.
    Oricum, măricel cuplul obținut dar prețul pare f mare pentru ce prețuri sunt acum pe piața pentru o remapare.
     
  14. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    As putea sa-l iau de la el, cu 100e, dar vreau sa mai aud pareri in leg cu acest soft..daca il mai are cineva.. iar in legatura cu consumul am facut vreo 2 drumuri cu el si atat indica dupa 150km de mers
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ia-l și mergi liniștit doar ca tb sa aveți același cod de Ecu.
     
  16. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Tin sa specific ca masina are 300mii km, un chip tuning ce influenta are asupra motorului, planetare, ambreiaj in timp..?
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    După atâția km, dacă or fi reali, oricând poate pica un ambreiaj, un turbo, un cap de planetară. Totul depinde de cum mergi tu. Dacă ești fan liniuțe, poți sa o rupi și fără soft. Fa o verificare a mașinii, diagnoza, și dacă e în regula, pui soft.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La orice firma de resoftare te vei duce iti va face o verificare generala asupra masinii.
    Raspunsul asta l-am primit si eu de la cateva firme cand am vrut sa o resoftez, avand peste 300.000 km.
     
  19. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Tocmai ce am facut o verificare, diagnoza, etc, cam toate ok mai putin ambreiajul care cica ar fi "asa si asa".. volanta cica nu ar avea probleme.. sa mai astept sa schimb ambreiajul si apoi sa fac chip tuning?

    Totusi a mai avut cineva pus pe masina softul de la UpSolute?
    Vreo firma de chiptuning prin Iasi/Sv/Nt?
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ia softul de la prietenul tau si de restul de bani pui un kit nou de ambreiaj cand va ceda. Faceti apoi loguri in mers, vedeti daca masina produce rezultatele specificate...etc.
     

Distribuie pagina asta