1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1.9 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de c0rl30n3_don, 25 Noi 2007.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Si ca sa inchei intr-o nota umoristica
     
  2. ropride2001

    ropride2001 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi a4, 1.9TDI, 116 CP, 2001
    Salut. Daca ti-ai facut tuning la masina, poti sa-mi spui te rog cat a costat?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai vazut ca postul este din 2007 si userul nu a mai fost online din 2012 ? :)
     
    bcosmin și zolik apreciază asta.
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cauta-l pe userul motor de aici de pe forum, este dealer PowerTech Buzau din ce imi amintesc si e din cluj.
     
  5. Chrys Danny

    Chrys Danny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2001 A4 B6 2001 1.8T MTM
    Salutare baieti,
    Am si eu un A4 B6 1.9 TDI 131CP PD si simt ca ar putea masina mai mult. Ma gandeam sa-i fac o resoftarea. Voi ce-mi recomandati ? :)
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi iti recomandam sa citesti topicul asta integral. Bafta.
     
  7. Chrys Danny

    Chrys Danny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2001 A4 B6 2001 1.8T MTM
    Am citit ceva pe la început dar sunt pagini multe si cam vechi unele. M-am gândit ca poate imi spune cineva exact in cazul de fata, dar o sa mai citesc. Merci :)
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Eu iti recomand sa iti fac chip tuning. La completechip iasi sau powertech buzau.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Danny chiar daca mesajele sunt mai vechi tot ce scrie aici in topic se aplica perfect si la tine. Bafta.
     
  10. Chrys Danny

    Chrys Danny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2001 A4 B6 2001 1.8T MTM
    Merci KNG_BV, apreciez. Inteleg Cristi ce vrei sa zici, nu contest asta :) voiam doar sa vorbesc eu cu cineva, "personal" care are soft deja pe masina. Adica am nevoie de un feedback. Multumesc.
     
  11. Chrys Danny

    Chrys Danny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2001 A4 B6 2001 1.8T MTM
    Apreciez editarea Moderator(bănuiesc ca Dl. Cristi). Nu intentionam sa fiu răutăcios cu mesajul ala sau ceva. Merci :)
     
  12. nick86

    nick86 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 , 1.9 tdi, 2007/12 115hp BRB
    Salut. As vrea sa va întreb dacă după 200000 km as putea face o resoftare la mașinuța mea care are doar 116 hp fără bătăi de cap. Cat de mult risc sa mi se ducă turbina si ambreiajul. Masina e foarte bine întreținută. Părerile sunt împărțite si nu pot să mă decid. Dacă cunoașteți pe cineva de la Cluj care are experienta in așa ceva va rog să mă anunțați. Nu am prea văzut multe audi cu motor BRB , sunt așa rare?

    Dacă ar trebui să schimb turbina si ambreiajul știe cineva dacă ar trebui să pun ceva sport , si cam cat ar costa?
     
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cauta-l pe Calin (userul "motor" de pe forum), e din cluj si te poate ajuta cu softul.
    200.000 km sunt putini pentru un motor diesel. Gasesti multe masini din 2012+ cu kilometrii astia si merg mult si bine.
     
  14. ionutiordan91

    ionutiordan91 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 BERLINA , 1.9 TDI BKE, 2005
    Salutare tuturor, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare a doua log-uri nu prea stiu sincer la ce sa ma uit . Problema e ca i-am facut un soft cica a ajuns la 150 cp, masina este un b7 1.9 tdi bke dar nu simt mai nimic decat uneori simt cate o explozie de putere. Am pe ea EGR debitmetru , n75 nou, turbo curatata acum 6 luni de zile plus miez schimbat , senzor map de bpw pe ea, o-ringuri de injectoare noi si capac culbutori ( cu tot cu epurator ) revizii facute doar cu filtre mahle ulei l moly , ambreiaj si volanta sachs la fel noi. Iar la rece de fiecare data daca bag piciorul in ea imi intra in limp mode si pe diagnoza kts bosch imi dadea ceva legat de suprapresiune alimentare turbo. Ma gandesc ca nu mi-a facut cum trebuie turbina? sau sa fie alta cauza. Va rog ajutati-ma cu o interpretare la acele log-uri facute cu vcds , un log este cu soft-ul de 150 cp iar unul este clasic. Va Multumesc frumos
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    ionutiordan91, contacteaza-ma pe privat, citim softul, comparam cu originalul si atunci vedem daca tunerul a facut ce trebuie sau nu.

    Logul tau nu este complet. Atat inainte cat si dupa soft trebuia facut log in viteza a 3-a de la 1700-1800 rpm pana la 4000+ cu pedala la podea.
     
  16. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Salut, postez pentru prima data aici, sper ca este ok unde am postat.
    Log-ul este de la masina mea, mai exact un Audi A6 4B C5 din 2002 1.9 TDI AWX 131 de cai cu resoftat, dar dupa resoftare am facut un upgrade de intrecooler de la un 2.5 are este tot al meu, pe care il tin pentru dezmembrare si am anuat clapeta si EGR-ul (care era deja anulat si inainte) cu un anulator cumparat cu vreo 130 lei.

    Vreu sa stiu daca valorile sunt ok, in cel care mi-a facut softul am incredere, stiu ca a facut o treaba buna, dar masina a mai suferit niste modificari de atunci, daca calc pedala 100% scoate putin fum negru la incepu, este normal?

    Daca intereseaza pe cineva mai pot face niste poze si la intercoler sau altceva. Multumesc.
     
  17. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    As vrea sa maresc si turbina sau sa o schimb cu totul, stiti cumva un loc unde se se poate mari turbina(din cate stiu eu trebuie alezat interiorul evacuari pentru a incapea un miez mai mare si inlocuit compresorul), a incercat cineva sa puna un interior + compresor de pe o turbina de 2.5 AKN 150 cp ? pentru ca eu am o turbina de pe un motor 2.5 TDI cod motor AKN 150 cp si pot lua piese de pe ea daca as sti ca se poate face ceva.
    Daca turbina va fi mai mare trebuie si injectore mai mari, m-am gandit la cele tot de pe motoare de 1.9 de 150 cp cod motor ARL, inrebarea este, mai trebuie schimbat ceva dupa aceste modificari? pot scoate in jur de 200 cp din motor cu aceste modificari si un sfot facut binedupa aceste modifiari?
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ai nevoie de injectoarele de ASZ/ARL, cele cu codul AL sau mai ai varianta sa schimbi doar diuzele. Pentru motoarele PD gasesti pe toate gardurile diuze firad, bosio si alte variante care te duc pana la 300+CP cu o turbina potenta, un intercooler pe masura si alte mici ajustari.
    Eu iti recomand sa montezi o turbina mai mare, fie de 2.5, fie de 2.7 ORIGINALA, asa cum a venit de mamica ei, dar adaptata pentru galeria ta. In ultimul timp am avut experiente neplacute cu turbinele hibrid alezate "la mana", cu kituri CHRA gata echilibrate, de provenienta china si alte tiganii ce au inceput sa le faca unii dintre cei mai cunoscuti "facatori de turbine".
     
  19. Step 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 tdi 163 cp, vw t4 caravelle 1.9 td 68 cp
    Cu o turbina de pe un motor 2.5 tdi (cod BFC) 163 cp, intercooler si soft, 190-200 cp ar fi un target realist pentru un motor 1.9 tdi, cod AWX?
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    200 CP e cam tot ce poti scoate din injectoarele de AWX. orice e peste, e deja peste limita safe, EGT-ul creste foarte multi si risti sa distrugi motorul.
     

Distribuie pagina asta