Cauta-l pe userul motor de aici de pe forum, este dealer PowerTech Buzau din ce imi amintesc si e din cluj.
Salutare baieti, Am si eu un A4 B6 1.9 TDI 131CP PD si simt ca ar putea masina mai mult. Ma gandeam sa-i fac o resoftarea. Voi ce-mi recomandati ?
Am citit ceva pe la început dar sunt pagini multe si cam vechi unele. M-am gândit ca poate imi spune cineva exact in cazul de fata, dar o sa mai citesc. Merci
Danny chiar daca mesajele sunt mai vechi tot ce scrie aici in topic se aplica perfect si la tine. Bafta.
Merci KNG_BV, apreciez. Inteleg Cristi ce vrei sa zici, nu contest asta voiam doar sa vorbesc eu cu cineva, "personal" care are soft deja pe masina. Adica am nevoie de un feedback. Multumesc.
Apreciez editarea Moderator(bănuiesc ca Dl. Cristi). Nu intentionam sa fiu răutăcios cu mesajul ala sau ceva. Merci
Salut. As vrea sa va întreb dacă după 200000 km as putea face o resoftare la mașinuța mea care are doar 116 hp fără bătăi de cap. Cat de mult risc sa mi se ducă turbina si ambreiajul. Masina e foarte bine întreținută. Părerile sunt împărțite si nu pot să mă decid. Dacă cunoașteți pe cineva de la Cluj care are experienta in așa ceva va rog să mă anunțați. Nu am prea văzut multe audi cu motor BRB , sunt așa rare? Dacă ar trebui să schimb turbina si ambreiajul știe cineva dacă ar trebui să pun ceva sport , si cam cat ar costa?
Cauta-l pe Calin (userul "motor" de pe forum), e din cluj si te poate ajuta cu softul. 200.000 km sunt putini pentru un motor diesel. Gasesti multe masini din 2012+ cu kilometrii astia si merg mult si bine.
Salutare tuturor, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare a doua log-uri nu prea stiu sincer la ce sa ma uit . Problema e ca i-am facut un soft cica a ajuns la 150 cp, masina este un b7 1.9 tdi bke dar nu simt mai nimic decat uneori simt cate o explozie de putere. Am pe ea EGR debitmetru , n75 nou, turbo curatata acum 6 luni de zile plus miez schimbat , senzor map de bpw pe ea, o-ringuri de injectoare noi si capac culbutori ( cu tot cu epurator ) revizii facute doar cu filtre mahle ulei l moly , ambreiaj si volanta sachs la fel noi. Iar la rece de fiecare data daca bag piciorul in ea imi intra in limp mode si pe diagnoza kts bosch imi dadea ceva legat de suprapresiune alimentare turbo. Ma gandesc ca nu mi-a facut cum trebuie turbina? sau sa fie alta cauza. Va rog ajutati-ma cu o interpretare la acele log-uri facute cu vcds , un log este cu soft-ul de 150 cp iar unul este clasic. Va Multumesc frumos
ionutiordan91, contacteaza-ma pe privat, citim softul, comparam cu originalul si atunci vedem daca tunerul a facut ce trebuie sau nu. Logul tau nu este complet. Atat inainte cat si dupa soft trebuia facut log in viteza a 3-a de la 1700-1800 rpm pana la 4000+ cu pedala la podea.
Salut, postez pentru prima data aici, sper ca este ok unde am postat. Log-ul este de la masina mea, mai exact un Audi A6 4B C5 din 2002 1.9 TDI AWX 131 de cai cu resoftat, dar dupa resoftare am facut un upgrade de intrecooler de la un 2.5 are este tot al meu, pe care il tin pentru dezmembrare si am anuat clapeta si EGR-ul (care era deja anulat si inainte) cu un anulator cumparat cu vreo 130 lei. Vreu sa stiu daca valorile sunt ok, in cel care mi-a facut softul am incredere, stiu ca a facut o treaba buna, dar masina a mai suferit niste modificari de atunci, daca calc pedala 100% scoate putin fum negru la incepu, este normal? Daca intereseaza pe cineva mai pot face niste poze si la intercoler sau altceva. Multumesc.
As vrea sa maresc si turbina sau sa o schimb cu totul, stiti cumva un loc unde se se poate mari turbina(din cate stiu eu trebuie alezat interiorul evacuari pentru a incapea un miez mai mare si inlocuit compresorul), a incercat cineva sa puna un interior + compresor de pe o turbina de 2.5 AKN 150 cp ? pentru ca eu am o turbina de pe un motor 2.5 TDI cod motor AKN 150 cp si pot lua piese de pe ea daca as sti ca se poate face ceva. Daca turbina va fi mai mare trebuie si injectore mai mari, m-am gandit la cele tot de pe motoare de 1.9 de 150 cp cod motor ARL, inrebarea este, mai trebuie schimbat ceva dupa aceste modificari? pot scoate in jur de 200 cp din motor cu aceste modificari si un sfot facut binedupa aceste modifiari?
Ai nevoie de injectoarele de ASZ/ARL, cele cu codul AL sau mai ai varianta sa schimbi doar diuzele. Pentru motoarele PD gasesti pe toate gardurile diuze firad, bosio si alte variante care te duc pana la 300+CP cu o turbina potenta, un intercooler pe masura si alte mici ajustari. Eu iti recomand sa montezi o turbina mai mare, fie de 2.5, fie de 2.7 ORIGINALA, asa cum a venit de mamica ei, dar adaptata pentru galeria ta. In ultimul timp am avut experiente neplacute cu turbinele hibrid alezate "la mana", cu kituri CHRA gata echilibrate, de provenienta china si alte tiganii ce au inceput sa le faca unii dintre cei mai cunoscuti "facatori de turbine".
Cu o turbina de pe un motor 2.5 tdi (cod BFC) 163 cp, intercooler si soft, 190-200 cp ar fi un target realist pentru un motor 1.9 tdi, cod AWX?
200 CP e cam tot ce poti scoate din injectoarele de AWX. orice e peste, e deja peste limita safe, EGT-ul creste foarte multi si risti sa distrugi motorul.