Exact puterea nu o cunosc pentru că nu am dus mașină la un test dyno.Tipul care mi-a făcut softul mi-a zis că undeva la 185 CP..alte detalii despre soft nu cunosc,tind sa cred și eu că nu am limitări prin el de aceea mi-a cedat și ambreiajul.Un cuplu atât de mare in turații joase nu pot da acele vibrații atunci când apăs pedala până la podea?
Daca e subturata si tu calci acceleratia la podea clar vibreaza foarte puternic. Dar crede-ma pe cuvant ca suportii sunt terminati daca ai si eroare pe vcds. Nu mai cauta problema in alta parte ca nu e de la ambreiaj sau planetare. Planetarele ar scoate si sunete groaznice,iar ambreiajul sau volanta ar genera vibratii si la relanti si plecare de pe loc.
Pune tampoane la motor originale noi și vezi apoi. Pentru tremurat pot fi mai multe cauze. Începi investigația cu tunerul dupa ce oui tampoanele. Daca chiar face acel cuplu când apesi pedala, poate fi și volanta. Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
Nu am schimbat inca tampoanele însă am observat că uneori la plecarea de pe loc in treapta 1 mașină se scutura,pare a fi de la volanta însă am observat că mașina nici nu trage cum ar trebui.O volanta slăbită sau niste suporți de motor duși pot cauza o scădere de putere a motorului? Sau un soft prost conceput pot da aceste trepidații la accelerare? Am pus vcds-ul și am văzut că de exemplu în treapta 4 la apăsarea pedalei pana jos de la 1800 de ture cantitatea de motorina injectata este de 70 de grame iar turbo baga 1.58 bari,iar cuplul de 410 Nm(in vcds) .Poate mă ajută un tuner ce parametrii ar mai trebui sa citesc pentru a vedea daca nu e o problema de soft.
Cuplul si cantitatea injectata pe VCDS pot diferi de realitate daca tunerul a decalibrat injectia. Mai bine loghezi actual injection start, injection duration, rpm si turbo request + actual. O calibrare corecta va da intotdeauna valori corecte pe vcds vs dyno
Salutare Doresc sa îmbunatatesc performantele unui B5 an 2000 1.9 TDi AJM PD 116 cp spre maxim 200 cp Am multe piese pe duca de schimbat cum ar fi intercooler gaurit,fisurat ambreiajul e pe gata,turbina e obosita iar daca tot le inlocuiesc nu as vrea sa pun altele 'standard' si aici va cer ajutorul voua. Am 260.000km la bord si 5 ani pe romania daca conteaza asta
S-a mai raspuns in acest topic la intrebari similare. Ca sa fii oarecum safe, iti recomand injectoare de ARL si turbo GTB1756V (de 2.7) convertit la vacuum. Nu hibrizi in carcasele tale, nu 1756 hibridizat, nativ, cum a venit de la nenea garrett. Cu 1.85-1.9 boost (presiune safe pentru 1756) faci 200CP fara gram de fum si egt foarte bun (750-800 grade in full load). Daca pastrezi injectoarele de AJM e posibil sa ajungi la 200CP, dar cu egt urias (980-1000 grade), ceea ce in viitor o sa-ti distruga motorul.
Salut.Am un A4B6,an 2004,130cpAVF.Cam ce as putea scoate dupa un stage 1,cu aproximatie(NM,CP) Si inca o intrebare.E mit chestia cu consumul scazut dupa stage 1?Cam asta m-ar interesa in principal,scaderea consumului la un mers linistit 90-120 km/h Mersi frumos!
Parerea mea strict personala (si sunt sigur ca un coleg ce se ocupa cu resoftari a zis-o mai demult), nu exista marire de putere si micsorare de consum. Ca se "joaca" tunner-ul prin corectiile consumului, asta e partea a 2-a. Daca vrei doar efect placebo, poti calibra si tu consumul cu VCDS astfel incat sa fie mai mic decat in realitate/pompa.
Dar cat iti consuma la viteza aia de vrei neaparat sa scazi consumul de carburant? Eu am facut la intalnirea nationala din Bucovina, aproximativ 1400 KM si consumul la pompa mi-a iesit undeva la 6.3 l / 100 km, asta in conditiile in care masina a fost alergata destul de mult, deci.. Drum pana la mare, autostrada, mers 150 - 160 km / h a consumat undeva la 7 l / 100 km, deci ce ai vrea mai bun de atat? Daca vrei sa-ti faci soft doar pentru asta ti-as pune o intrebare: dai 100 Euro pe soft minim si daca iti scade consumul cu 1 litru / 100 km esti multumit, nu? Bun.. 90 % vei raspunde afirmativ.. Deci la 10.000 KM ai economisi 100 litri de motorina, adica undeva la 130 Euro, deci avantajul tau ar fi de doar 30 euro.... Oare merita bataia asta de cap? Mai ales ca AVF-ul asta pe B6 chiar nu e gurmand deloc. Sunt convins ca la vitezele mentionate de tine, scoti consum de 5 % fara sa-ti bagi capul prea mult.
AVF-ul? e cel mai "nesimtit" motor pe care l-a facut Audi. Medie de 90km/h la un drum de 350 km, din care 110km autostrada, nu a vrut sa urce mai mult de 5.6l/100km...ce iti poti dori mai mult?
Mersi de raspunsuri.Eram mai mult curios daca chiar e posibila chestia aia,stage 1 consum mai mic.Am auzit la multe persoane si nu-mi prea venea sa cred. Si legat de NM/CP?Cam cat as putea castiga?Se simte diferenta,merita? Intreb deoarece nu am mers niciodata cu o masina inainte/dupa stage 1.
Sk1j4 pentru toate intrebarile tale exista raspuns aici in topic si in toata aria asta dupa ce o citesti. Fa un efort si documenteaza-te si singur pentru ce intrebi adica despre resoftarea motorului tau care este unul din cel mai "tunat" motor de pe planeta asta (la baza este un motor fabricat acum 30 ani) si s-a discutat pe internetul asta nemarginit. Nu ti se poate raspunde la intrebare pentru ca fiecare tuner are propriile metode de a resofta masina asa ca nu se poate afla un raspuns exact. Asta este un raspuns care il afli singur. Multumesc pentru intelegere.
Salutare am și eu un audi A4 B6 Quattro 1.9 TDI 131cp, am un injector care e pe duca îmi da rateuri și fum negru când dau pedala urmează să schimb injectorul sau injectoarele. Vreau și o mărire de putere 170-180 cp sau mai mult, este nevoie sa pun injectoare custom și alt turbo? Fără să forțeze motorul, nu vreau sa suprasolicit turbina sau injectoarele, sunt dispus sa bag 1000€ in motor ce îmi recomandați sa nu suprasolicit alte componente? Știu că unii îmi spun sa citesc topicul cap coada da credeti-ma că nu am timp muncesc de-mi sar sar capacele săptămâna viitoare vin acasă și aș vrea să ai cresc putere ( ceva recomandări discuri și plăcute frana?) Pentru moment 170 180 de cai cu costuri "minime" ar fi ok. Orice răspuns e binevenit. Va mulțumesc!
Si noi muncim de ne sar capacele si tu atat timp cat ai la dispozitie gratis informatiile le citesti obligatoriu. Daca nu vrei sa le citesti mergi la "profesionisti", decartezi cat iti spun ei si mergi pe barba lor chit ca e bine sau nu ce spun ei. Bafta pentru ca ai mare nevoie in felul cum pui problema.
Poti sa imi zici daca s-a modificat consumul ? Eu la motor la masina din profil aveam tot 140 si ceva de cai dar imi consuma mult. Acum am facut-o stock si imi mananca mai putin dar tot nu este normal consumul. Nu stiu ce sa ii mai fac am valoare la injection quantity de 7,8 mg/str cu motorul rece si de 6,6 cu motorul cald si medie de consum de 7,7 l/100 dar nu stiu care ar fi problema.
Nu va mai bateți capul cu consumul după resoftare. În prima perioada o sa crească fiindcă o alergi ca la curse. După ce îți trece euforia, își revine și consumul. Tu ai consum mare fiindcă ai o problema la motor. Vezi senzori, gen cel de temperatura antigel/motorina, debitmetru. Posibil și axa, deși de la asta ar creste și valorile pe injectoare. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Eu am o medie de 7,8 l/100 km pe computerul de bord și nu abuzez de căluții suplimentari de sub capota.