Turbina de pe mașină nu e cea stock de AVB,a fost schimbată cu una de 131 CP (GT1749VA).Legat de senzorul MAP tunerul nu mi-a zis că ar trebui schimbat,nu știam că citește doar 2.5 bar..Sa înțeleg că ar trebui să îl schimb cu unul de AWX?
Cred ca prima data mai bine schimbi tunerul Senzorul ala map nu se schimba asa pur si simplu, implica si modificari in soft de catre tuner, el trebuia sa-ti zica tot ce ai de facut. Iti va trebui unul de 3 sau 4b, baietii iti pot confirma, dar degeaba il iei ca fara modificari in soft nu va functiona, vei strica motorul. Ia legatura cu cineva avizat, ai atat de multe optiuni bune inclusiv aici pe forum, chiar in acest topic
Steelman tu te-ai aruncat cu capul inainte asa aiurea fara sa citesti nimic si fara sa cunosti nimic. Te-ai dus la uniii care sunt praf. Inainte de a face ceva la masina, orice, citeste bine luni de zile invata si pe urma iei decizia. Tu ai ales sa procedezi invers si suporti consecintele.
Daca citeam și știam eu destule mi-aș fi făcut eu softul și nu mai apelam la nimeni..Am zis sa nu îmi bat capul și să mă las pe mana cuiva care se pricepe dar nu întotdeauna dai peste persoana potrivită. Ce părere aveți de turbina asta de 131 cp cu interne de ARL,am văzut că este o firma din Iași care modifica așa ceva și zic că duce undeva la 1,65 bar safe?
Mie mi-a "vandut" cineva un pont foarte bun (din pacate dupa ce am vandut deja masina), carcase de la turbo de BRD BV43 cu miez de BV43A-0138 03L145702E (eticheta galbena)de la CAHA. E plug and play si tine mai multa presiune si spool mai rapid, fiindca turbina e net superioara (compresor MFS din fabrica, mai usor si cu alt design, paleti turbina diferiti). Poate @kng_bv sau @anarchy ne pot spune ce potential are o turbina de CAHA. Din aceasta cauza nu as merge pe un hibrid din GT1749VA cand exista o alta turbina gandita pentru putere mai mare si facuta sa mearga cu temperaturi mai mari in evacuare (situatie in care poti ajunge cand maresti puterea).
Turbina de CAHA merge 1.7 boost pe 2.0 TDI mult si bine (650 Kg/h la 4000 rpm, 325 Kg/h la 2000). Doar ca nu trebuie exagerat peste 4000 rpm cu boost-ul. Sunt turbine care merg la viteze ametitoare chiar si pe soft stock (180-190.000 rpm).
Salutare tuturor, Am un audi a3 8l 1.9tdi ASZ si as dori un upgrade de turbo, intrebarea mea este daca s-ar potrivi o turbina de pe 2.0tdi bmm sau bmp din punct de vedere al spatiului ocupat si al "conecticii". Internele turbinei vor fi schimbate oriucum, ma intereseaza doar daca se potriveste Multumesc anticipat
Eu din câte știu turbo de BMM e orientat în sus iar la tine în jos ( atârnă de galerie). Ca sa montezi pe alea (probabil vrei sa faci um hibrid sau sa bagi miez de GTB1756VK) sigur mai trebuie alta admisie, alte furtune de evacuare, ulei... Deci practic sa replici cam tot ce e pe mașinile alea. Pune turbo de arl, eventual cu alt compresor MFS și e de ajuns. Când ai turbo prea mare, ajungi sa ai nevoie de mult mai multe. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Salutare, O parere pentru a ajunge undeva la 250 cp pentru un 1.9 de 131 cp el fiind stock acum? Vreau sa ajung cu el pe la 250 si cel mai mult ma intereseaza ce turbina si injectoare mi-ar trebui ? Despre restul stiu ce am de facut. M-am gandit la o turbina de 2.0 dar nu stiu ce injectoare.
Este ca nu ai citit nimic din acest topic si din restul topicurilor despre tuning la motorul 1.9 TDI ?
Am citit sincer si tot ce am inteles este vorba despre turbina de 2.0 ca s-ar potrivi in rest despre injectoare ca ar merge cele de ARL daca nu gresesc.
Ok multumesc frumos si presupun ca mai mult de 250 nu urca?bine asta poate viitor momentan doar pana acolo vreau sa ajung
Ce zici tu acolo e vorba de 200 cp și la asta mai adaugi și al doilea intercooler lateral sau unul frontal. Pentru 250 cp e vorba de multi bani, cam încă odată prețul unui A4 B6 decent și nu e absolut nimic plug and play.
Preturile pieselor nu sunt o problema..din cat am inteles turbina de 2.0 s ar potrivi si in rest injectoarele presupun ca nu au nevoie de vreo adaptare decat diuze noi..intercooler evacuare egr anulat de astea deja am inceput sa ma ocup..ce ma intereseaza cel mai tare este turbina daca zici ca nu este plug and play cum o adaptez?difera la galerie?
Florin descoperim apa calda dupa 30 ani de cand s-a fabricat si s-a facut tuning la motorul asta ? Sau crezi ca acest forum este facebook ?
Nu cred nimic doar am spus ca nu conteaza costurile eu am cerut parerea doar pentru piese nu si pentru preturile lor..