1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1Z

Discuție în 'Motor' creată de TTs, 4 Noi 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu ai nevoie de filtru și evacuare sport. Asa cum vei găsi și pe aici, alții sunt pașii ce pot fi urmați.
    Remapare stage 1 apoi dacă vrei mai mult, injectoare, turbina și asa mai departe. Depinde câți bani și ce target ai.
     
    Andrei 212121 apreciază asta.
  2. Andrei 212121 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi 80 B4 1.9 TDI 1994
    Multumesc frumos. Am sa ma interesez de remapare foarte curan.
     
  3. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    M-am razgandit, am injectoare de AFN si acum un turbo in portbagaj care sper sa il montez cand o sa imi dea voie vremea, pana atunci mai am un motor jos si fac diferite incercari ca totul sa se potriveasca fara prea multe batai de cap cand sunt cu masina desfacuta. O sa revin cu pareri.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E bine ca ne-ai luminat dupa 2 ani jumate. :)
     
    kng_bv apreciază asta.
  5. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!

    Masina mea: Audi a4 b5 1.9tdi 66kw 90cp cod motor 1z

    Am cumparat de pe olx niste injectoare de 110cp (cel putin asa era in anunt)
    Au ajuns al mine si am vazut ca injectoarele fara fir (cele 3) au codul 028 130 201 T (190 bar) si pe duza scrie 520, dar pe cel cu fir e putin cam ciudat...scrie 028 130 202 S (190/300 bar) si pe diuza 740 sau 745 nu vad exact ultima cifră. Intrebarea mea ar fi sunt injectoarele de 110cp ? Merita sa le pun pe masina? Specific ca am fost la verificat cu ele si sunt super ok injectoarele.

    Mulțumesc anticipat!
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Setul ar trebui sa fie asa:
    injectoare AHF 110cp
    028130201T cele 3
    028130201S cel cu fir

    deci ambele cu 201. Nu am gasit mare lucru despre 202S. Vin de pe un cod ciudat de motor AKW.

    Eu zic sa te uiti din nou poate totusi e 201S. Altfel,e posibil sa fi schimbat cineva injectorul cu fir cand s-a defectat. Iti ramane sa faci rost de o diuza tot cu 520 si sa inlocuiesti la acesta.
     
  7. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Deci m.am uitat si 100% este 202S .. si diuza are 740 pe injectorul cu fir... Are ceva daca pun acest injector? Cel de la care l.am luat mi.a zis ca a avut injectoarele pe audi si a mers cu ea jumatate de an asa cu ele...
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu nu l-as pune, asta daca nu vrei sa te trezesti cu vreo biela stramba sau piston topit. Ce spune vanzatorul poate fi irelevant.
    Motorul de pe care vine acel injector e un SDI de 1.7 sau 1.9 care ma indoiesc ca au injectoare asa mari. Au 40-50cp pe 4 cilindri.
    Daca identifici bine diuza, poate poti cauta ce dimensiune are.
    http://www.realoem.me/Volkswagen/MEX/POC/1997/241/R/1/130/130070

    Eu cred ca defapt omul si-a luat teapa cand s-a defectat cel de pe masina si a primit altceva pe principiul ca merge si asa.
    In caz ca il pui, vezi cu vcds valorile injectoarelor.
     
  9. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Si daca le pun pe cele 3 (028 130 201T ) si cel cu fir il las pe al meu de pe masina (cel original de 1z) ar fi vreo problema si daca nu ...ajuta cu ceva la puterea masinii cele 3 cu injectorul original (cel cu fir)?
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    NU face combinatii de injectoare cu caracteristici diferite daca nu vrei probleme grave. Dintr-o prostie din asta poti indoi biele, rupe vibrochen si asa mai departe.
    Cumpara injector cu fir cu 201s asa cum trebuie sa fie perechea pentru alea.
    Posteaza codul de pe diuza injectorului cu fir, poate gasim dimensiunea ei.

    Am gasit eu toate detaliile:
    injectorul 202S
    DSLA150P 745 0433 175 168
    5x0,145x150°

    injectorul 201S
    DSLA150P 520 0433 175 093
    5x0,205x150°

    Dupa cum vezi, e diferenta f f mare la gauri, exact ce iti povesteam ca nu are cum sa fie pe un motor de 50cp diuze ca pe unul cu putere dubla.
    Daca vrei sa continui, cumpara o diuza bosch 0433 175 093 de oriunde de la un Bosch service si o montezi pe injectorul primit.
     
    Ultima editare: 16 Mar 2017
  11. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Sunt cu injectorul in mana si scrie
    Primul rand :
    028 130 202 S B00 190/300 bar
    Randul 2:
    0432193681 GERMANY (060) 185 C

    Si jos pe duza (varful injectorului) scrie 745

    Mai e pe undeva vreun cod?
    Mulțumesc!

    Am vazut ca ai scris mai sus ca ai gasit informatii

    Deci cu injectorul asta nu am ce face ... Daca cumpar alt injector cu fir trebuie sa cumpar cu 201S da? Si pe cele 3 o sa pot dupa sa le folosesc cu cele cu fir 201S? Sau trebuie sa cumpar iar tot setul?
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ia doar injector 201S, care este parte din setul pentru motoarele cu 110cp. Daca te uitai pe link-ul de mai sus, vedeai ca ambele erau pt AFN.
    Ti-am zis, ai si varianta cumpararii unei diuze noi de la Bosch, doar sa intrebi acolo unde le-ai verificat de codul asta DSLA150P 520 0433 175 093.
     
  13. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    As mai avea o intrebare...am cautat ieri in dezmembrari si am mers la verificat cu 5 injectoare si toate au avut probleme cu diuzele... Intrebarea mea ar fi ...pot pune diuza de 520 de pe un injector mecanic pe un injector cu fir? Si daca da pot face asta singur sau trebuie calibrate?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poti pune diuza de la unul la altul. Doar corpurile sunt diferite. Nu stiu daca poti tu schimba ca trebuie fixat corpul si diuza la fel, cand desfaci, sa nu rupi pinii xe fixarr

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Ok mulțumesc! Atunci o sa il rog pe tipul unde merg cu injectoarele la verificat sa il schimbe... Mulțumesc mult pt ajutor!
     

Distribuie pagina asta