1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1Z

Discuție în 'Motor' creată de TTs, 4 Noi 2008.

  1. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    schimbare turbo

    cine cunoaste un meserias sa schimbe o turbsuflanta la un audi 80 B4 TDI.adica sa schimbe turbina originala (cu geometrie fixa)model GT1544S cu una cu geometrie variabila model GT1749V ? motorul este de 2 l de pe care am luat turbina cu geometrie variabila si masina avea 50000 de km
     
  2. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Merserias cel putin. E vorba nu numa ide spre adaptarea galeriei de evacuare sau icnercarea de montare a uneia de pe un AUDI A4 sau Passat B5 ce are tot motor longitudinal ca al tau. Apoi urmeaza partea de comanda care la tine e prin presiune is la aia e prin vacuuum. Se face si aia nu-i problema. Apoi ai nevoei de un soft pentru masina ta. Te pot ajuta cu informatii , soft pentru noua turbina si posibil si cu instlalrea.
    P.S. : Ce fel de debitmetru ai tu ? De ala cu carcasa metalcia. 93 e anu de tranzit de la cel ce l-am zis la MAF.
     
  3. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    La ce carcasa te referi ? turbina este cu tot cu galerie . daca vrei sa ma ajuti da-mi un nr de tel ca sa te sun sau un id de messenger.eu sant din piatra neamt

    scuze !!! m-am exprimat eu gresit .nu de montat pe masina ,am nevoie de ajutor ci de soft ,sa o fac sa functioneze .de montat o montez eu
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Apr 2012
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ceea ce a omis Maniacu sa-ti spuna,degeaba pui o turbina mai mare,ceea ce inseamna mai mult aer, daca nu ai suficienta motorina;pe langa turbina iti trebuie si diuze sau injectoare mai mari.Si daca softul nu e facut bine,ai sa te alegi cu un turbo lag de toat frumusetea,in loc ca turbina sa se incarce la 2000rpm,se va incarca la 2500rpm.
     
  5. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    scuze inca o data ! deci am nevoie de ajutor pentru partea de comanda si soft.daca ma poti ajuta ...contra cost bineinteles !
     
  6. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Softul nu este ceva asa de usor! Un mixt ''sec'' ex.F/R 12.5 la 6500rp poate provoca serioase probleme
    Daca turbina este mult mai mare i-ti trebuie injectori mai mari poate si pompa externa ori una originala mai mare de alta masina de grup Vag.
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Sa clarificam situatia. Pentur o putere de 120 cai n ue nevoei de injectoare sau poma. Pentur 160 cai se schimba diusele la injectoare cu diuse Kerma , precum si ambreiaj . La toate combinatia de 120 cai tine turbina veche la ceellate e bine sa o schimbi . Turbina cu geometrie variabila elimina din lag. Cu o pompa sau cu un cap hidraulic de 11 mm , diuse injectoare, turbo, ambreiaj se paote merge la puteri destul de serioase. Capul la pompa sau pompa se gaseste de pe masinile grupului VAG. Dupa 160 cai e nevoie de alt cap hidraulic al pompei de injectie sau alta pompa cu totul.
    Sa stii ce vrei si se face. Cunosc destul de bine B4-le , dar si bunatatile ce s-au instalat pe masini mai noi.;)
    P.S.: cu ocazi asta scapi si de debitmetru volumic ce nou nu e decat vreo 400E si treci la un debitmetru masic care se gaeeste la un pret decent.
     
    Ultima editare: 5 Dec 2009
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pt 120-125cp e nevoie de diuze 0,205mm,nu o sa ajungi numai din soft la 1Z;pt 160cp din nou nu sunt suficiente numai diuzele,ci si turbina.O turbina mare,ceea ce inseamna aer mult dar fara combustibil inseamna si turbo lag;si daca tot ajungem la puteri serioase,spune-i omului ca trebuiesc schimbate si componentele interne.As aprecia daca voi tunerii nu a-ti mai arunca cu cp asa usor.Magarila,iti spusem mai sus,ca numai turbina simpla va fi un dezavantaj,nu te va ajuta cu nimic,dar nah,faci ce si cum vrei.
     
  9. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    ashihara daca tot esti din piatra neamt,si esti asa DESTEPT precum te lauzi hai sa ne intalnim si sa vorbim,ne intalnim noi nu-ti fa probleme. am intrebat doar daca nu stie cineva un meserias pentru partea de comanda si soft . am deja din remapare 120 de cai si as vrea sa o aduc la 130 - 140 de cai .pt un b4 avand in vedere raportul cp/greutate (10cai/100kg)este deajuns
     
  10. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    scuze pentru moderatori
     
  11. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Cat te-a costat remaparea,si unde ai facut-o?

    Ashihara chiar se pricepe,si cred ca ti-ar prinde bine sa dai atentie sfaturilor lui...
     
    Ultima editare: 6 Dec 2009
  12. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    350 de euro in germania
     
  13. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    ok,multumesc.
     
  14. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    cum trage dupa remapare?
     
  15. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    Maniacu eu am dat 350 ,stiu cam mult. au zis ca din chip pot sa scoata doar 115 cp dar pot sa o faca la 120 modificand chiuloasa pentru 350 . pentru mai multi cai au cerut un pret mama mama.cu schimbat de injectoare ,turbina si capul de la pompa
     
  16. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Suna-ma sa vorbim mai multe. Ca ar trebui sa scriu vreo 5 minunte.Fie sunt 115 cai sau 120 nu cred ca merita pt 5 cai sa modifici chiulasa.
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Prin urmare m-ar costa 200 E pentru 120 CP,si fara interventie mecanica?
    Nu stiu in ce masura ar suporta acest plus de cp,o transmisie de pe un 1.6 TD de 80 CP...
     
  18. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    ManiAcuV6: ce injectori poarta masina respectiva?Ce vrei sa spui cu 120 de cai ?vrei sa spui 120 de cai in plus?
     
  19. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    George ziceam ca motorul cu injectoarele lui poate castiga 27 cai din chiptuning. Adica sa ajunga la un total de 117-120 cai. ;)
     
  20. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    Maniacu cum sa te sun daca nu am nr de telefon .id meu pe yahoo tutuloi68@yahoo.com
     

Distribuie pagina asta