Initial ma orientasem spre diuze pp520,dar am renuntat datorita faptului ca e destul de greu de controlat fumul(cam toti care si-au pus aceste diuze pe ALH a fost cu fum,intr-o cantitate mai mare sau mai mica,depinde de tuner),asa ca am mers pe aceste injectoare de 0,205mm,nu mai zic de faptul ca am iesit mult mai ieftin.Urmatorul pas care il voi face,sa pun turbo VNT17+intercooler-ul aferent+chip custom si aici ma voi opri;cred ca sa ajung undeva la max 150cp(putere reala testata pe dyno,nu vorbe de tuneri laudarosi).Deocamdata in viitorul apropiat trebuie neaparat sa i-au etrieri,franele actuale nefiind eficiente nici la puterea actuala(estimez undeva la 125cp si 280nm cuplu).Chestia e ca turbina mea e pe presiune,ramane sa descopar "smecheria"(daca e vreuna),VNT-ul actionand pe vaccum.
Am tot tinut sa mai precizez ceva dar mereu uitam:un up gradet chiar si pt cei cu tubine mai putin potente,gen turbine garret gt15,kkk03 sau chiat vnt15,este inlocuirea galeriei de admisie cu una de pd 131cp(awf sau awx) pt un mai bun management al aerului catre cilindri si un must have(zic eu) in cazul inlocuirii turbinei.Btw,in cazul inlocurii turbinei gt cu vnt,trebuie schimbat si N75-ul.Am uitat sa precizez ca galeria e bolt on,nu trebuiesc facute nici un fel de modificari.
Ia uitati ce am gasit pe ebay;ce parere aveti? http://cgi.ebay.co.uk/VW-Audi-312mm...arts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4a9cae6b41
Si nu ti pare ciudat ca merge pe unele modele de A3/S3/TT si nu e specificat niciunde vreun A4/A6/A8?
Cam da,poate nu e documentat prea bine vanzatorul(am vazut multe cazuri cand cel ce vindea nu stia ce vinde).Am gasit si un kit FMIC http://cgi.ebay.co.uk/FMIC-AUDI-A3-...arts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5d271eb71b
Am gasit un bun inlocuitor pt turbo,e plug and pluy,e wastegate(ma scuteste de durerile de cap de a schimba o turbina wastegate cu una vnt),cred ca e suficient pt puterea care vreau sa o obtin si e...ieftina(cam 250lire cu tot cu transport) http://www.dieselvw.com/K04TDITurbo.htm ;pareri?
Suna bine,si pretul e ok, pacat ca nu are niste cifre, un grafic... ceva. Vad ca e mai mare dar nu zice pana la ce presiune merge fortata. Si nu uita ca mai trebuie niste aditionale modificate.
Pe niste forumuri americane ziceau ca merg cu 22psi in aceste turbo-uri;pe alte site,kerma tdi care comercializeaza si ei asa ceva,spuneau ca,cu configurarea necesara(big injectors+chip) si cu aceasta turbina se atinge 165cp.La ce te referi cu aditionale modificate?
Dupa ce am citit nenumarate feluri de tuning pt 1Z(pt cei interesati pot atasa link-uri),in cautarea de a tine cat mai simple lucrurile,cat si faptului ca am un ECU slab,am sa ales urmatoarele,exact in aceasta ordine: turbina kkk ko3/04 hybrid http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-428/-dsh-K03-fdsh-K04-Hybrid-turbo-for/Detail?category=turbos ,evacuare cu teava dreapta de 2,5inch fara tobe si catalizator sport http://www.millteksport.com/hiflow.sports.cats.cfm , injectoare de pe 2,5tdi de 0,216mm si bineinteles,chip.Deocamdata,inca nu sunt sigur daca sa pastrez SMIC original sau sa trec pe FMIC(orisicum va fi ceva micut,ca latime si grosime ca cel stock,dar de 2 ori mai lung),deoarece mi-e frica de lag,mai ramane de studiat problema.De cum da caldura,incep si cumparaturile
S-ar parea ca injectoarele de 0,216 vor veni primele;am gasit pe ebay la 270lire toate 5injectoarele BOSCH noi,am discutat cu vanzatorul sa-mi vanda 4 si mi le da la pretul de 220lire,incluzand transportul
Injectoarele au fost cumparate,revin cu impresii dupa ce le primesc si le montez;pasul urmator,luna care vine,e turbo hybrid k03/k04.Sa vad cum ma descurc cu americanii si cat timp dureaza transportul