Am sa atasez si 2 link-uri cu omul care m-a inspirat cel mai mult http://stealthtdi.com/Performance.html si http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1096986
Azi m-am dus la masina sa pun niste leduri,care nu le-am mai pus,dar in schimb am schimbat injectoarele;dupa schimb,am scos masina la drum sa verific cum trage si ce cantitate de fum am(amintesc ca cele originale aveau 0,185 ,cele actuale sunt de 0,216 echivalentul lui pp520-0,214).Dupa test drive a venit momentul verifacarii IQ-ului,care era la 3,4ms/str si cu pompa de injectie tacanind in draci(aceste injectoare deschid la 220-300bar fata de 0,190bar stock) si cu fum acceptabil.Am modificat IQ-ul cu wag com-ul la 5,4mg/str si a disparut tacanitul pompei,am facut log in mers si in full trothle am 35,2mg/str,asa cum trebuie sa fie,iar fumul este in limite normale!,nu am exces de fum!Cum trage?Am sa va tin in suspans pana am sa fac urmatorul filmulet
Sal!! Deoarece esti in meserie cu tuningul,am o intrebare...Ce este mai avantajos pt un motor TDI,1z...sa se puna un powerbox sau resoftare ECU? Ma refer la faptul,de fiabilitate,pt ca deja am 350000km,la bord Powerboxul defecteza mai repede,motorul "mintzind"in date?
Uite aici cum se modifica IQ-UL atat prin wag com,cat si prin metoda hammer mode http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/multi/IQadjusthammermod.htm Sa schimb pompa nu este un must have,dar ar fi un up gradet;pt ceea ce vreau eu,nu este nevoie(poate dak prind una de 11mm la un pret f bun).
Alehandro se poate merge si pe prima si pe a doua varianta. La Chiptuning stie toata lumea despre ce e e vorba. La powerbox parerile sunt impartite deoarece sunt multe feluri de powerbox . Un Adevarat powerbox poate sa modifice cel putin 3 parametri pentru a se numi cu adevarat power box. La powerbox apoi trebuie sa il reglezi optim pe un stand Dyno , reglarile dupa ureche nu fac treaba buna si sunt de cele mai multe ori destructive pe termne mediu si lung.
Ce treaba are dyno la care se masoara puterea la volanta si roata cu reglajul unui box digital(cred ca la asta te referi?) in care este vb de un amestec optim de aer cu combustibil?
PT TOTI CEI INTERESATI DE TUNING PT NON PD,UITATI AICI PASII CE TREBUIESC URMATI,IN DIFERITE STADII;sper ca pe aceasta cale sa dispara intrebarile puerile http://pics.tdiclub.com/data/500/TDI_Performance_Enhancements.pdf
Buna maestre!! Fa-ti timp si citeste ce e scris pe topicul asta,raspunsul la intrebarile tale deaja au fost postate!
Next steep:am comandat MBC(manual boost controller)+boost gauge+egt(exhaust gas temperature) gauge pt a ma pregati pt viitoarele "bunatati"(fmic+hybrid turbo+muffler delete).Dupa ce le voi instala,ma voi juca putin cu presiunea in turbo,just for fun.Un articol pt cei ce nu stiu ce inseamna EGT http://www.chiptuners.org/?p=11
Azi am montat manual boost controler-ul(MBC),dar pt ca nu am montat si boost gauge-ul,am crescut f putin presiunea in turbo si am monotorizat prin wag com presiunea ceruta-livrata.Ca prima impresie,acest controler tine mult mai bine presiunea si o livreaza mai repede decat vechiul N75,trage mai bine de la turatii joase,acul zboara aproape instantaneu de la 2000rpm la 3000rpm si in treapta 5 de la 3000rpm trage cu mai multa vigoare.Chiar dak as lasa pe setarea actuala,se simte clar diferenta de cum tine si manipuleaza presiunea MBC fata de N75.Am sa pun o poza cu acesta,deocamdata e montat provizoriu,ramane sa gasesc un loc mai bun pe vitor unde sa-l montez.
Un filmulet despre cum este actionat wastegate-ul si cum actioneaza MBC asupra acestuia http://www.boostvalve.com/
teoretic da ajunge in 118 cai doar din soft ,dar practic nu ajunge din cauza uzurii duzelor si a pompei.
La turbinele cu WG sunt foarte ok si se simte instant diferenta,am montat si eu!E o modificare foarte buna.
Continuarea cu montarea ceasurilor aici http://www.clubaudi.ro/masina-mea-prezentarea-membrilor/4642-audi-a4-old-style-50.html
Am comandat turbina k03 hybrid din State;aici e topicul cu o discutie scurta cu vanzatorul http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=274338 .Ca si pret-571£