1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1Z

Discuție în 'Motor' creată de TTs, 4 Noi 2008.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Azi m-am dus la masina sa pun niste leduri,care nu le-am mai pus,dar in schimb am schimbat injectoarele;dupa schimb,am scos masina la drum sa verific cum trage si ce cantitate de fum am(amintesc ca cele originale aveau 0,185 ,cele actuale sunt de 0,216 echivalentul lui pp520-0,214).Dupa test drive a venit momentul verifacarii IQ-ului,care era la 3,4ms/str si cu pompa de injectie tacanind in draci(aceste injectoare deschid la 220-300bar fata de 0,190bar stock) si cu fum acceptabil.Am modificat IQ-ul cu wag com-ul la 5,4mg/str si a disparut tacanitul pompei,am facut log in mers si in full trothle am 35,2mg/str,asa cum trebuie sa fie,iar fumul este in limite normale!,nu am exces de fum!Cum trage?Am sa va tin in suspans pana am sa fac urmatorul filmulet:):p
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Neaparat sa imi spui cum faci modificarea IQ-ului din Vag-Com.
    Pompa nu trebuie schimbata?
     
  4. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993

    Sal!! Deoarece esti in meserie cu tuningul,am o intrebare...Ce este mai avantajos pt un motor TDI,1z...sa se puna un powerbox sau resoftare ECU?

    Ma refer la faptul,de fiabilitate,pt ca deja am 350000km,la bord

    Powerboxul defecteza mai repede,motorul "mintzind"in date?
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Uite aici cum se modifica IQ-UL atat prin wag com,cat si prin metoda hammer mode http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/multi/IQadjusthammermod.htm Sa schimb pompa nu este un must have,dar ar fi un up gradet;pt ceea ce vreau eu,nu este nevoie(poate dak prind una de 11mm la un pret f bun).
     
    Ultima editare: 24 Ian 2010
  6. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Chip tuning
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Alehandro se poate merge si pe prima si pe a doua varianta. La Chiptuning stie toata lumea despre ce e e vorba. La powerbox parerile sunt impartite deoarece sunt multe feluri de powerbox . Un Adevarat powerbox poate sa modifice cel putin 3 parametri pentru a se numi cu adevarat power box. La powerbox apoi trebuie sa il reglezi optim pe un stand Dyno , reglarile dupa ureche nu fac treaba buna si sunt de cele mai multe ori destructive pe termne mediu si lung.
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce treaba are dyno la care se masoara puterea la volanta si roata cu reglajul unui box digital(cred ca la asta te referi?) in care este vb de un amestec optim de aer cu combustibil?
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  10. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    Buna maestre!!

    Fa-ti timp si citeste ce e scris pe topicul asta,raspunsul la intrebarile tale deaja au fost postate!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2010
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Next steep:am comandat MBC(manual boost controller)+boost gauge+egt(exhaust gas temperature) gauge pt a ma pregati pt viitoarele "bunatati"(fmic+hybrid turbo+muffler delete).Dupa ce le voi instala,ma voi juca putin cu presiunea in turbo,just for fun:).Un articol pt cei ce nu stiu ce inseamna EGT http://www.chiptuners.org/?p=11
     
    Ultima editare: 4 Feb 2010
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Azi am montat manual boost controler-ul(MBC),dar pt ca nu am montat si boost gauge-ul,am crescut f putin presiunea in turbo si am monotorizat prin wag com presiunea ceruta-livrata.Ca prima impresie,acest controler tine mult mai bine presiunea si o livreaza mai repede decat vechiul N75,trage mai bine de la turatii joase,acul zboara aproape instantaneu de la 2000rpm la 3000rpm si in treapta 5 de la 3000rpm trage cu mai multa vigoare.Chiar dak as lasa pe setarea actuala,se simte clar diferenta de cum tine si manipuleaza presiunea MBC fata de N75.Am sa pun o poza cu acesta,deocamdata e montat provizoriu,ramane sa gasesc un loc mai bun pe vitor unde sa-l montez.
     
    Ultima editare: 14 Mai 2011
  13. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Bravo,apropo,cat a costat scula?
     
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Sunt ieftine,vreo 25lire.
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  16. im570rm 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Seat Leon
    teoretic da ajunge in 118 cai doar din soft ,dar practic nu ajunge din cauza uzurii duzelor si a pompei.
     
  17. im570rm 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Seat Leon
    La turbinele cu WG sunt foarte ok si se simte instant diferenta,am montat si eu!E o modificare foarte buna.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  20. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    asteptam rezultatele acum :)
     

Distribuie pagina asta