1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning Motor 2.6 litri benzina

Discuție în 'Motor' creată de pasbogdan, 3 Dec 2008.

  1. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    CV manuala

    La CV manuala cred ca intrebarea era logica. La o gramada de masini cu CV manuala se schimba uleiul din cutie.
    Isi ia omul Audi, se duce la service si se trezeste ca nu vor aia sa i-l schimbe pe motiv ca... nu se schimba!
    Nedumerit in cap fiind, intri pe net si pui intrebaera, sa te luminezi da esti tu pe langa subiect, sau mecanicii.

    In privinta spalatorului de faruri, nu are legatura cel pentru sistemul de iluminare a torpedoului.
    Sunt masini si masini, cu dotari si dotari... nu le poti avea chiar pe toate in viata.
    Uite, a mea spre ex., a venit intr-o dimineata fara girofar acasa, na! Si n-am murit din cauza asta! Ce atata bai din cauza spalatorului de faruri. Il folosesti pe cel pentru spalat xenoanele de iluminat torpedoul si gata!
     
  2. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    o sa fii surprins...unii chiar se duc:):):)
    Cred ca initiatorul vroia sa stie ce se fura la un Audi in mod uzual...cam cum este cu oglinzile de la BMW (si Mercedes)...toata lumea stie ca astea sunt FOARTE cautate. Probabil vroia sa stie daca si la Audi sunt niste elemente mai "vizate" ca sa se protejeze...oglinzi, sigle, capace roti...
    Aici te contrazic...untdelemn de la Bunica face minuni in CV manuala. In cea de 5 trepte intra 4 litri, in cea de 6 trepte se mai adauga 0.33 litri pentru ultima treapta. Doar daca ai mai mult de 6 trepte, nu se mai pune ulei. Cutia in acest caz are un sistem automat de ungere si completare a uleiului dar care functioneaza din pacate doar daca se alege la achizitia masinii planul Audi Service Over The Air (varianta wireless...cea bluetoh nu e testata indeajuns)
    De asta suntem pe forum ca sa ne ajutam. Si noi iti multumim pentru ca ne impartasesti "secretele" proiectului tau si vreau de pe acum sa ma inscriu pe lista la un drive test dupa ce il termini...si dupa ce iese mirosul de cartofi prajiti din cutie.
     
  3. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Opaaa,
    avem si cartofi plajiti?
    cand ai schimbat ultima data uleiul in tigaie?
    sa stiu cum ies cartofii :)
    da, hot-caine nu aveti?
    ca sunt destui pe strasse:)
     
  4. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    mama :) ce tare... eu propun sa ii faceti lui bogdan un topic "Radio Erevan" in care sa adune el toate intrebarile "bune" de pe aici si sa le si raspunda :) mie cel putin mi se par foarte bine detaliate raspunsurile lui :P
     
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    De fapt...bine zis..bine gandit....
    Omul ala chiar nu avea de unde sti daca uleiul in cutia de viteze se schimba.....
    SI DECAT SA SE UITE IN SERVICE PLAN,sau in orice brosura a masinii,mai bine a pus o intrebare pe forum(doar forumul asta e guvernat de DUMNEZEUL masinilor,toate raspunsurile fiind 100%CORECTE),iar dupa ce a primit 100 de raspunsuri de 100 de feluri si 100 de idei sigur s-a hotarat.....

    Intrebarile de genul asta sunt ca si cum ai intreba:"e sanatos sa mananci cartofi pai?"....
    Proiectul merge bine...astazi ma duc la itp....sper sa nu am probleme din cauza ca mi-am schimbat uleiul in cutie cu unul 80w in loc de 75.:think:
    Sau sa intreb pe forum:"E PROBLEMA LA ITP DACA SCHIMB ULEIUL IN CUTIA DE VITEZE??":blownose:
     
  6. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    ...

    Ii bai mare cu tine!
    Din tot forumul asta cred ca cel putin trei sferturi au masini SH.
    Din cei 3/4 cred ca numai un sfert au primit la achizitie odata cu masina si "Service Plan", "brosura masinii" etc.
    Pe restul, care n-au cartea tehnica, da-i dracu', sa le explodeze cutia, cine i-a pus sa-si ia masini SH.
    Pana la urma forumul asta e pt. cei cu masini noi, care stiu sa citeasca, eventual mecanici de meserie si neaparat posesori ai marcii de peste 25 de ani, nicidecum pt. persoane care fac schimb de idei pe tema care-i roade.
    E drept, unele teme sunt ilare, insa daca asta-i arde pe ei... sunt sectiuni la care obtii solutii tehnice, altele la care obtii solutii impotriva plictiselii.
    Oricum, threat-ul tau m-a "dezplictisit" complet pe ziua de azi!
    Poate etalezi unul si pentru ziua de maine.
     
  7. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Pentru aceia care nu au "carte"...de asta s-a facut topicul cu "manuale". Cred ca exista destule manuale acolo in format electronic...deci nu este o scuza asa buna. Mai degraba intra sa intrebe pt ca tot le este lene sa citeasca si exista cativa pasionati care le raspund...pana s-or plictisi si aia...si atunci ei vor intreba...ei vor raspunde.
     
  8. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    de ce sa downloadeze manuale???de ce sa primeasca GRATIS elsa,autodata etc si sa afle tot ce ii doare...
    Mai bine asteapta 100 de pareri,care nu seamana una cu alta...si ghicitzi ce fac pana la urma....zice un nene caisa mare mecanic mare ca trebuie facut nushtiu ce,si ei fac.
    Pai daca am primit si eu raspunsul:la un vw lt 35 schimbarea curelei de la pompa de injectie dureaza cateva zile....de ce?????pai trebuie dat jos motorul......pai de ce???ca doar se poate inlocui din "cabina"....NOI NU PUTEM!!!!...Nu-i bai!!!platforma,cluj napoca,2 ore rezolvat cazul ca doar masina firmei nu poate sta....


    Proiectul...merge bine,am rezolvat itp-ul...insa ce sa vezi:masina mea e trecuta NON EURO si ea are un catalizator cat o butelie....domnii de la rar cred ca au invatat meserie de pe forum,asta li s-a raspuns la intrebarea:"CE EURO ARE UN AUDI V6 DIN 94????NON EURO!!!;)
     
  9. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Hai sa va povestesc ceva tot din "ciclul" asta...

    Ma suna cineva care are un Polo sa ma intrebe ce sa faca pt ca i s-a aprins becul de "engine coolant". TOATA ziua, pana la ora 16:00 am vorbit pe mess si pe telefon explicand ce trebuie sa faca si de care lichid (antigel) trebuie sa puna (ajunsese sa aiba un deget pe fundul vasului). Concluzia era ca trebuie sa puna G12 plus (sau G12).

    Imi zice ca a inteles si ca fratele merge sa-i cumpere ca are nu stiu ce "combinatie" si are de unde lua.

    Rezultatul: Ma suna pe la 19:00 sa-mi spuna ca a rezolvat problema si a completat...cu G30!!!:wtf:Ca altceva nu a gasit si ca i-a zis "mecanicul" ala ca merge si asa...si fratele vroia sa mai dilueze cu ceva apa de la robinet. Am vorbit si m-am interesat si eu, sincer nu am gasit pe nimeni care sa stie de acest "G30" si am vorbit atat la cateva service-uri cat si la persoane care au magazin si comercializeaza asa ceva. Nu stiu nici acum CE a pus de fapt acolo. I-am explicat (pentru a 100 oara) care ar fi efectele negative daca nu foloseste lichidul specificat de producator...dar eu am vorbit, eu am auzit.

    Exact cum zici si tu mai sus...degeaba dai sfaturi pt ca in final vorbeste respectiva persoana cu un mecanic "de incredere" si face ce-i spune ala. Si atunci incepi sa te intrebi: "La ce bun m-am agitat eu atat?"
     
  10. klaudiuxyx

    klaudiuxyx 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A8 D3, 4.2 BFM, Audi A6 C7 2.0 CGLE, Audi 100 C4, 2.3 AAR
    salutare ! ! !

    Frate chiar m-a amuzat topicul tau la maxim! Bun, rau cum o fi e bine sa mai si razi cate o data! ! ! Ma gandesc serios sa-mi tunez si eu mashina dupa ce am citit ce-ai facut u :P
     
  11. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Maestre....esti simpatic foc

    Posesorul acestui thread face parte din binecunoscuta categorie "Labari infecti de Romania", acele personaje cu prea mult timp liber, care se pricep la toate, fotbal, politica, masini etc. si care, normal, are si un dezvoltat simt al umorului pe care il etaleaza pe unde apuca, dar mai ales pe seama necunoscutilor.
    Te-ai gandit, cu mintea ta atotstiutoare, ca pentru unii masina e doar un mijloc de deplasare si nu o pasiune ?! E normal ca unii sa aibe cunostinte mai vaste intr-un domeniu decat altii: de aceea un doctor nu e acelasi lucru cu un mecanic auto, un contabil nu e acelasi lucru cu un sofer de tir; sunt fel de fel de pasiuni si de domenii de activitate.
    Sa-mi fie cu iertare daca ti-am jignit intelectul cu intrebarea pusa pe forum despre schimbul de ulei in CV manuala, insa trebuie sa intelegi ca nu toata lumea are vastele tale cunostinte sau rationamentul tau.
    Oricum, prin intermediul tuturor posturilor pe care le ai in acest thread, ai reusit sa ma uimesti; ai o imaginatie unica, asemanatoare cu aceea a unui copil de 3 ani, care nu stie ce prostii sa mai faca, de dragul de a atrage atentia.
     
  12. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Cat despre apelativul "maimutza forumista".....maimutza forumista e ala care te-a imbracat azi-dimineatza si mai e cineva, stii tu cine ;) ca esti baiat crescut in cartier.
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Am cateva idei care s-ar putea sa ajute la proiectul tau:

    Din cate stiu eu, evacuarea la acest motor este foarte restrictiva....daca nu ma insel, diametru este de 2 cm. Se recomanda urgent schimbarea ei.....eu m-am gandit ca ar merge foarte bine acele burlane folosite la hote, insa mare grija sa alegi modelul de 3 metri sau mai mare, pentru ca risti sa nu poti suda bine sectiunile, daca sunt mai mici.

    La puterea obtinuta de tine, este posibil sa cedeze pompa de benzina(sincer inca ma mir cum ai putut sa obtii puterea aia cu pompa originala). Oricum, ti-as recomanda pompele care se folosesc la acvariile Juwel, insa din nou atentie, sunt bune doar cele de la acvarii de peste 150 litri.....celelalte nu sunt suficiente

    In legatura cu admisia, este foarte posibil ca acel filtru conic sa fie destul de restrictiv.......solutie: o palnie mare, mare, acoperita cu o bucata de tifon. Garantat debitul de aer va fi mai mare. Nu-ti face probleme in privinta gunoaielor....important e sa nu treaca cele mari......la puterea motorului, gunoaiele mici vor fi tocate de pistoane, deci nu are rost sa-ti faci griji

    Si mare grija la ce soft folosesti....iti trebuie neaparat un antivirus bun, altfel risti la viteze de peste 300 kmh sa iti dea eroare si sa se blocheze dintr-o data masina (preventiv, monteaza 3 taste in masina: Ctrl, Alt si Delete)

    Ps. Super tare ideea ta....tine-o tot asa
     
  14. 1n$4n3 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 2.6 V6 benzina 1996
    Tuning la motor A4 B5 - 2.6 V6 benzina - discutii diverse

    Initial:

    A4 B5 ABC 2.6 V6 150cp 225nm

    Actualmente:

    * s-a montat un chip si teoretic s-a ajuns la 173cp si 252nm

    Alte propuneri?

    Multumiri anticipate!

    P1140970 - b.jpg
     
  15. 1n$4n3 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 2.6 V6 benzina 1996
    ...nimeni?
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ce ai vrea sa-i faci mai departe? scopul topicului care este? vrei sa maresti puterea masinii si intrebi mebrii ce ai putea face?
    avand in vedere ca ai un motor aspirat, singurele modificari palpabile sunt, soft(pe kr deja il ai), evacuare (care te va ajuta putin), si la fel admisie (care te va ajuta putin) in rest nu are rost sa umbli.
    daca vrei sa traga mai bine masina, cauta s-o usurezi. jante usoare, discuri de frana usoare, ...etc..etc..
     
  17. claudiu_xtreme

    claudiu_xtreme 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6/2.4 v6/1998
    Din cate stiu eu motorul tau are 150cp. Nu stiu cum ai ajuns cu un chip tuning la 173cp. Stiu ca la motoarele aspirate se castiga undeva la maxim 10% din puterea masini !
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Iul 2011

Distribuie pagina asta