1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Relanti si in mers la A3 8L Benzina -diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de nick4you, 19 Sep 2009.

  1. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Salut. Am un audi a3 1,6 2001. Problema mea este ca dimineata, dupa ce o pornesc sta aproximativ 5 minute sa isi regleze relantiul. I-am schimbat acum toate filtrele, i-am curatat clapeta de acceleratie, am resetat motorasul si degeaba. Dar problema cea mai mare este ca in viteza 1 si chiar in a 2-a, daca o turez pana la 2700 si vreau sa incetinesc fara sa o scot din viteza, imi decelereaza in socuri si dupa aceea la accelerare iar tot cu socuri. Nu stiu ce sa ii mai fac. Nici mecanicii nu stiu ce sa mai zica. Pe tester toate apar ok. Va rog ajutati-ma.
     
  2. ionutiasi

    ionutiasi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    2002 audi a3 1.8t si 1991 vw scirocco gtx
    incearca o curatare de injectoare. am avut o Octavia cu motorul ala si tot asa intrerupea fara sa dea erori si nimic si aia era problema.
     
  3. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    I-am bagat si aditiv pentru injectoare si pompa si degeaba. Ar mai fi, m-am gandit,EGR-ul, dar sincer, nu stiu unde sa il gasesc, sa il curat. Si am uitat sa precizez, ca tot timpul cand o pun pe un tester, am o eroare pe sonda lambda.O sterge si iar apare. nu stiu daca are legatura sau nu.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  4. BlackCat Bronze Member

    Înscris:
    17 Feb 2008
    Locație:
    Nordrhein-Westfalen
    Masina:
    A3
    iti zic eu ce ii ...schimba sonda lambda 1 aia din fata sau cel putin asa ii la mine...
     
  5. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    cum ai resetat motorasul ...?:uhm:
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  6. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    dew Dupa ce am curatat clapeta, am fost la service si au pus-o pe tester, aveau un soft misto. A sters erorile ce aparusera pe acolo si dupa aia i-a dat "repozitionare clapeta de acceleratie" . Baieti foarte ok, nici nu au vrut sa imi ia bani pentru asta.

    shumy_dan curata clapeta de acceleratie, e foarte simplu o poti face singur, dupa care mergi si o repozitioneaza de pe tester. vezi daca tot asa face. a mea se tura dimineata asa, dupa ce nu o porneam de cateva ore si acum dupa ce am curata-o, am facut schimbul de ulei si toate filtrele, bujii noi, se pare ca se regleaza ceva mai repede. inainte asteptam si 5 min sa isi revina.

    BlackCat Dar sonda lambda nu este pusa pe evacuare, acolo in spatele motorului, pe galerie? m-am gandit sa o schimb, fiindca scoate si un sunte ciudat, de parca as avea catalizatorul spar sau o toba. bine nu se aude tare dar cam asa seamana sunetul. stiu ca anul trecut cand am cumparat-o, era asa silentioasa ca aproape nu o auzeai daca stateai langa ea. si am inteles ca si lambda are o parte din vina pentru asa ceva.

    ionutiasi curatare cu aditiv, sau trebuie date jos?
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  7. buzedulci69

    buzedulci69 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi, A3 8l, 131 cp, 6 trepte, 2002 nov
    @shumy_dan: incearca sa verifici si alternatorul. eu am patit pe un a2 cu motor 1.4 benzina. mi s-a parut ciudat sa gasesc vinovat alternatorul pentru asemenea problema. In cazul meu alternatorul avea foarte mari fluctoatii de tensiune, bateria se incarca insa el fluctoa mult si calculatorul repera erori la clapeta de acceleratie, Ideea este ca aceasta clapeta are un motoras si este actionat mereu de calculatorul masinii pentru a o tine turata la rece...pentru a evita subturarea etc...iar in cazul meu nu o putea controla. nu ai precizat daca este cu cablu sau cu senzor pedala de acceleratie. Multa Bafta.
     
  8. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Este cu cablu. Am mai citit si spuneau ca s-ar putea sa fie sonda lambda, fiindca mie imi consuma un pic ulei si ca s-ar putea sa se fi depus ulei din ala ars si sa nu mai functioneze bine. Dimineata cand sta turata, scade pana pe la 1100 si dupa aceea, dintr-o data la 900. si pana sa scada la 900 scoate si un sunet ciudat, parca as avea toba sparta. O sa incerc si sa scot mufa de la alternayor, sa vad. Merci
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Sep 2009
  9. BlackCat Bronze Member

    Înscris:
    17 Feb 2008
    Locație:
    Nordrhein-Westfalen
    Masina:
    A3
    sa ne anunti cu ce ai facut si ce ai rezolvat...la mine stiu ca ii sonda lambda ca am eroare pe bord si am fost si la tester banc 1
     
  10. andreew81 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8L 2002
    Ceau

    Si la mine cred ca este tot sonda Lambda 2 ... mi se aprinde martorul Electric motor in bord si mi-a zic Zoly ca e pe duca sonda ....

    Salve
     
  11. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Prieteni, e vorba de sonda lambda. Sa stiti ca motoarele 1.6 cod motor AKL au O SINGURA SONDA LAMBDA, in cazul meu defecta :))). Din cauza ca nu mai citeste cantitatea de monoxid ce carbon, de aceea si suntetul ciudat ca de toba sparta si de aceea nu imi regleaza nici relantiul dimineata, si mirosul de benzina pe esapament.Acum ramane sa vad cat costa o sonda de tipul asta :((
    Oricum va multumesc tuturor pentru sfaturi.

    L.E Fratilor, am desfacut motorul si de acolo e problema, segmenti cam uzati, mai ales pe pistonul 4 erau varza. asa ca sa stiti, ca nu neaparat sonda e de vina cand arata eroare. din cauza ca papa ulei, deci gaze mai multe, sonda tot imi spunea ea ca e prea mult monxid dar nu vroia nimeni sa o creada. acum ii dau dreptate.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  12. lucianboncea

    lucianboncea Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 2002 2.0i 131CP ~ ALT
    nick4you are dreptate, dar de cele mai multe ori este sonda, si apropo de ce se scria mai sus, eu am 1.6 AVU si am 2 sonde, la mine problema a fost sonda, multumesc nick4you pentru ultima stire, mai invata, si noi cate ceva.Stima si respect.:hi:
     
    Gabicasio apreciază asta.
  13. VALER-CLAUDIU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    AUDI A4 B5 1,9tdi
    salutare
    am si eu un audi a3 din 2001 1,6 benzina si am o mica problema cred eu. cand pornesc motorul,acul turometrului coboara la zero pt 1-2 sec si motorul tinde sa moara, dupa care isi revine la normal si se stabilizeaza turatia. si in momentul in care apas pedala de frana turatia incepe sa oscileze. pe tester nu apare nimic. raspuns cat mai urgent va rog. ms
     
    Ultima editare: 29 Mai 2010
  14. STM 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 1,6 2001
    Salut. Si la mine oscila turatia si cobora la 0 iar motorul parca murea si dupa care revenea. La mine era un furtunas scos afara. Verifica daca toate furtunele sunt bagate la locul lor sau daca nu sunt gaurite.
     
  15. george_chifan

    george_chifan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 16 2001
    si eu am aceiasi problema cu valeriu-claudiu numai ca la mine scade turatia pe la 400 si dupa urca la n normal.
    ceva sfaturi si poate rezolvari?
    va multumesc!
     
  16. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Fa o adaptare a clapetei de acceleratie cu vag com .

    Motorul neaparat sa aiba 90 grd.
     
  17. florin_323 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2012
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    A3,8L,1998,1.6 AKL
    Salut,
    Am motorul AKL pe masina si cand il pornesc la rece dimineata, tremura tot de parca se rupe, se opreste si daca incerc sa il turez se tureaza greu, da rateuri. Dupa ce se incalzeste putin pe la 60 grade nu mai tremura, se accelereaza bine cu oarecare intreruperi.
    Mentionez ca am schimbat fise, filtru de aer si bobina dar face la fel. Astazi o sa schimb bujiile si o sa curat debitmetru cu alcool izopropilic. Ati mai intampinat astfel de probleme ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iul 2012
  18. cosminpl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AEH
    Am luat si eu de 2 luni un audi A3 8L din 1997 si cand pornesc se aude ca si cum teava de esapament se bate de copul masinii, si oscileaza turatia.
    Turatia oscileaza intre 700 si 850 ture si cand stau la semafor mai vibreaza masina din cauza asta, parca tuseste. Am fost la mecanic, am schimbat bujii, filtre, ulei (astea oricum trebuiau schimbate) si mi-a curatat si clapeta de acceleratie, dar nu am rezolvat nimic. A vrut sa-mi curate supapa EGR dar dupa si-a dat seama ca nu am EGR, motorul e AKL 1.6 benzina si are debitmetru (asa mi-a zis, la mine e prima masina si nu cunosc f. multe).
    Nu as vrea sa mai merg asa pe incercate, nici nu cunosc personal niciun mecanic si costa orice privire aruncata asupra masinii. In mers nu am nici o problema, sau cel putin nu cred.
     
  19. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Salutare ! Am deschis topic-ul pentru ca nu am mai vazut nimic asemanator pana acum.


    Problema e urmatoarea : A3 1,6 cod AEH.
    Sta ralantiul la 1000 rpm iar la ralanti daca o accelerez fin intai se ineaca putin si apoi creste turatia. Am curatat clapeta de acceleratie luna apoi am adaptat-o. Masina se comporta apoi absolut normal 800 RPM ralanti si se accelereaza normal liniar.
    Dupa 100-120 km parcursi / 4-5 zile isi pierde adaptarea facuta si revine la vechile obiceiuri - ralanti la 1000 RPM si acceleratia neliniara de la ralanti.

    Adaptarea am facut-o atat cu VAG com cat si clasic cu bornele scoase de la baterie. - la fel se comporta.
    Erori nu are de nici un fel. Consum normal. Bujiile sunt noi,filtrele noi.


    O idee ceva ?
     
  20. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Debitmetru?
     

Distribuie pagina asta