1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Relanti si in mers la A3 8L Benzina -diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de nick4you, 19 Sep 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cam drastic in exprimare colegul Cobi dar perfect adevarat in ceea ce spune. Audi si orice masina dupa anumiti ani Km trebuie reparata, implicit Audi fiind o marca premium si preturile sunt pe masura. Cand ai achizitionat masina trebuia sa te gandesti daca ai bani sa o intreti. Cumpara piesa noua. Bafta.
     
  2. pavelady 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2014
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    audi A3 8l,1.6 ,1998
    Nu e vorba ca ma zgarcesc la bani, dar citind ce au scris si alte persoane vad ca problemele pot fi mai multe, daca e necesar o sa il schimb. Vreau sa elimin poblemele pe rand pana ajung acolo de aia v-am cerut sfatul. Nu trebuie neaparat sa "trageti" in mine, vad ca in general problemele cu turatia pleaca de la clapeta de acceleratie, asta daca nu am inteles gresit. ORICUM o sa o iau treptat sa elimin fiecare posibila problema. Maine o sa ma apuc de ea, incepand de la curatarea clapetei de acceleratie, daca persista problema o sa schimb si senzorul. O sa revin cu detalii, sper doar sa fie acel senzor. Multumesc de sfat !
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Aug 2014
  3. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Si eu am schimbat foarte multe piese la masina pana am ajuns la defectiune.
     
  4. trabyou 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audib A3
    Normal ca sa verifici piesa ar trebui un oscilocop .....Poate gasesti la dezmembrari sa ii faci o proba sa vezi ce si cum.
     
  5. pavelady 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2014
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    audi A3 8l,1.6 ,1998
    Am rezolvat poblemele, se pare ca nu era de vina senzorul de pe axul cu came. Cica traductorul hall era dus (ceva la alternator). L-am schimbt si acum totul e ok, nu a necesitat alte operatiuni. S-a facut din nou o diagnoza, s-a citit mai cu atentie eroarea si s-a ajuns la acel traductor. Nu am mai curatat clapeta de acceleratie, in consecinta va recomand celor care aveti pobleme si nu le dati de cap usor sa ma contactati pentru a va pune in legatura cu mecanicul meu (din Cluj). Din punctul meu de vedere este foarte priceput. Merci pentru sfaturi.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Aug 2014
  6. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    "S a citit mai cu atentie eroarea ... " ??? Imi dau seama ce mecanic " bun " ai daca i a trebuit de 2 ori sa faca diagnoza ca sa citeasca o data bine ... In final , vezi si tu ca - daca citesti bine eroarea - pe diagnoza , gasesti adevarul si nu trebuie sa umbli cu ghicita in alte parti .
    Bine ca s a rezolvat !
     
  7. Ingineru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2001
    Buna seara am si eu o problema cu Audi A3 1.6 2001 AVU, am fost in zilele trecute la RAR si mia respinso pentru ca nu o putea tine la 2000 de turati, mentionez ca in urmatoarea zi am dat jos clapeta de acceleratie am curatato am duso la tester de a calibrato si tot persista faptul ca nu o pot tine la 2000 de ture.
    Cand apas accelerati o pot tine la 1500- 1700 da cand ajunge la 2000 tot uraca chiar daca nu mai apas pe pedala


    Va rog un sfat
     
  8. Dakes 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2014
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi a3, 1.6 benzina, 1999
    Masina merge in socuri

    Salut, sunt proprietarul unui a3 8l, 1.6 benzina, 1999, si am o problema foarte enervanta. In mers, daca o accelerez ușor merge bine, dar daca calc accelerația pana la podea, merge in socuri(parca se balanseaza înainte si înapoi). Daca va mai ajuta si alte informații ar fi: atunci cand pornesc clima, la relanti motorul face foarte urat si Trepidează, dar daca o turez puțin merge bine. Iar in mers and o accelerez se aude asa ca un trancanit metalic, ceva sub masina/in motor, nu imi dau seama exact. Dar am sa fac un video daca e nevoie.
    A trecut cineva prin chestiile astea? Nu de alta dar sa nu ma apuc de schimbat piese degeaba. Mulțumesc mult de tot.
     
    MariusFl apreciază asta.
  9. trabyou 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audib A3
    Ingineru Sa fie vreo problema cu pedala de acceleratie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2014
  10. Ingineru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2001
    trabyou Nu cred ca e problema cu pedala de acceleratie, pentru ca la rece merge, adica pot sa o tin turata la cat vreau fara sa se tureze singura, dupa 1-2 minute nu o mai pot tine se tureaza. Pana acum am dus-o la 3 testere, la primul mi-a zis baiatul, de acolo, ca apare eroare clapeta de acceleratie si senzorul de temperatura de la iesire in radiator cu valoare ridicata.
    Clapeta am schimbat-o si am mers la alcineva la tester sa vad acela ce zice, la el nu mai apare clapeta dar in schimb apare sonda lambda valoare negativa (zice baiatul) si nu ii apare zenzorul de temperatura ca fiind defect.
    De dimineata am dus-o la un service al unui prieten si i-am povestit ce am patit cu cei de la RAR, dar si ce au spus si baieti care s-au uitat inainte la masina iar acesta mi-a confirmat ca masina are problema doar cu senzorul de temperatura si atat

    Astept sa imi schimbe senzorul sa vedem cum se comporta. Iar in legatura cu sonda, in bord nu imi apare martorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Aug 2014
  11. trabyou 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audib A3
    Schimba si senzorul si dupa daca face tot asa verifica si pedala de acceleratie (actioneaza ca un potentiometru poate are ceva?
     
  12. Ingineru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2001
    Am schimbat si senzorul de temperatura, dar la fel se comporta, zicea un prieten ca clapeta de acceleratie are ceva senzor de temperatura incorporat in ea, oare sa fie asa daca stie cineva
    Pedala de acceleratie sa verificat este in parametri am confirmarea de la 3 persoane
     
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ai pus o pe tester sa vezi daca " zice " ceva ?
     
  14. villi2villli 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4,1.9,2005-A3,16,2002
    salut,vérifia si bobina de inductie,asta daca ai verificat/schimbat deja bujiile si fisele iar ea ti a scapat,succes!;)
     
  15. Ingineru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2001
    Imi cer scuze ca nu am mai intrat dar am avut ceva probleme, in legatura cu masina am inmatriculato pana la urma, am dat ceva la cineva si mia adus actele a doua zi nici nu a mai trebuit sa duc masina la RAR, PROBLEMA IMI PERSISTA ADICA NU STA TURATA LA 2000 RPM DUPA CE SE INCALZESTE MOTORU

    VILLI2VILLI de ce sa fie bobina de inductie de vina? el merge ok pe tester nu imi indica nimik ca find defect
     
  16. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Din cate am inteles problema asta apare frecvent la benzinarele VAG (VW, Audi, Seat, Skoda). Chestia asta mi-a spus cel care mi-a testat masina la RAR ( A3 -2001, cu motor AVU ca la tine) insa a reusit totusi sa faca testul (la 3500-4000 ture) si gazele au iesit ok.
    Turatia de ralanti e buna, nu fluctueaza, idiferent daca e deschis sau nu climatronicul (scade putin, insesizabil, dar turatia e constanta) , in mers reactioneaza super-bine la demaraje, consumul este ok (9,4-9,6 in localitate), motorul nu consuma ulei, dar, intr-adevar, nu reusesc sa mentin constanta turatia de 2000 rot/min cu motorul scos din sarcina. In sarcina (cand e in mers) indiferent de treapta de viteza turatia de 2000 de rot/min poate fi mentinuta fara probleme.

    Deci, dupa parerea mea nu este nici un motiv de ingrijorare. Banuiesc ca si la masina ta, in mers, nu variaza turatia (2000r/min) aiurea, asa ca nu mai strica banii prin service-uri....
     
  17. florian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 , AVU , 2001
    La fel patesc si eu , nu reusesc sa o tin turata in 2000 rot/min . Doar la ipt am primit "plangeri" in rest nu ma stresat atata timp cat totul este in parametri .
     
  18. sevrajvl

    sevrajvl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    1.6 8L 2000
    Am si eu o problema , daca pornesc masina turatia imi sta constant la 1000/min merge cat de cat rotund cum merg 60 70 km ba chiar si mai putin dupa ce opresc masina si o las la relanti imi urca pana la 1500 2000 si apoi coboara sub 1000 cam pana la vreo 600 . Maine o sa o duc la un mecanic ca am multe de schimbat la ea ..... Sa fie cumva de la bujii ?
     
  19. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Problema poate avea mai multe cauze.
    Pt inceput schimba bujiile si curata clapeta de acceleratie. Neaparat sa faci si resetarea calculatorului dupa ce cureti clapeta.

    Daca in continuare problema va persista va trebui sa verifici si alte chestii (sonda Lambda, catalizator, diversi senzori, etc).
     
  20. sevrajvl

    sevrajvl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    1.6 8L 2000
    Resetarea asta cum pot sa o fac ? doar la un service cu un tester ? maine o duc la mecanic sa imi schimb telescoapele discurile si placutele , o sa ii spun de problema asta .
     

Distribuie pagina asta