1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    Am schimbat debitmetru nou pe pierburg comandat dupa talon si tot asa mergea masina.firele le-am verificat pana la ecu si nu sunt intrerupte.norocul meu ca vanzatorul mia dat pe proba debitmetru si mi-am recuperat banii.ce altceva ar mai putea fii ?ca nu stiu ce sa ma mai fac cu ea.
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cumpara debitmetru Bosch,nu alta firma.
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    bogdy arad Si probeaza si actuatorul de turbo.S-ar putea sa fie membrana rupta la el.La fel am patit si eu si dupa ce am schimbat 3 debitmetre fara nici un efect pozitiv am depistat ca actuatorul nu functiona.L-am schimbat si acum totul si-a revenit la normal.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Iun 2015
  4. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    debitmetru pe bosch nu este pentru modelul meu.am gasit doar febi ,era si pierburg de preturi nu va mai zic ca febi urca la 1300 de lei,Era 730 lei,si pierburg 540 lei vanzatorul e mecanic si mi-a spus ca masina a iesit din fabrica pe pierburg.furtunele de vacum le-am schimbat ,capsula aia de la westgate functioneaza .am verificato cu aer comprimat. am atasat poza cu modelul meu de debitmetru.
     
    Ultima editare: 12 Iun 2015
  5. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    azi am umblat prin tot aradul la mecanici,am schimbat senzor n75 senzor presiune galerie,am probat si pompa de vacum tine vacum nu scapa,ce am observat este ca ecu era foarte fierbinte cand am desfacut sa vedem daca nu e sparta conducta ce intra in el.acum ma gandesc sa nu fie din ecu sau pompa diesel.
     
  6. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    revin din nou.am schimbat senzorul asta ce lam atasat findca ticanea tot timpul si cu contactul pus si in mers .mecanicul a spus ca nu ar trebuii sa ticaie.dar masina a mers bine primii 50 de km si iar mi-a taiat acceleratia
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pare a fi electrovalva N239.
     
  8. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    si unde se afla electovalva aia?
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai ai zis ca l-ai schimbat,nu mai știi de unde l-ai luat.Este electrovalva care comandă clapeta shut-off.
     
  10. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    ba da,dar nu am reusit sa sterg intrebarea .si nu am stiut ca asa se cheama(n239).
     
  11. Alin-Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B5, 1.9 tdi 11cp, 09.2000
    Turbina A4 B5 2001

    Buna seara,

    De curand zile am achizitionat un audi a4, b5 1.9 tdi , 116cp din 09.2000 si sincer sunt multumit de ea, doar ca as avea o problema ..
    Nu prea trage tinand cont ca nu are un cuplu asa mic
    Din ce mi a zis proprietarul de la care am cumparat o , ea ar fi fost tinuta mai mult in garaj, asadar este o masina ingrijita .
    Acum va intreb pe voi daca m a puteti ajuta cu un raspuns...
    Asta sa fie cauza(faptul ca a fost mai mult statuta ?) sau are ceva probleme turbina?

    Astept un raspuns
    Va multumesc !
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare de un moderator: 13 Iul 2015
  13. Hasdita Adi

    Hasdita Adi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Dr.Tr.Severin
    Masina:
    Audi a4b5 1,9TDI pompa diuza,2001
    Problema Audi A4B5 1.9TDI AJM

    Salutare,
    Am un Audi A4 B5 din 2001 avant (modelul facelift) 1.9TDI cod motor AJM, iar de ceva timp am probleme cu el. Ca sa explic mai bine are o intrerupere/pus in cap atunci cand insist in pedala. De exemplu sunt cu treapta a 3-a la 50 km/h si cand apas acceleratia are un moment cand se pune in cap, ma duc cu pedala pana in podea si se accelereaza foarte foarte greu, abia creste turatia isi acul la vitezometru, da fum in spate dupa mine destul de mult. Imediat cum am luat piciorul de pe acceleratie, eliberez pedala de acceleratie si o apas iar incepe si trage. Am injectoare noi, pe tester au valori bune, nici fum dupa mine nu a dat deloc, dar chiar nu stiu ce poate avea si ma gandesc ca poate a intalnit cineva problema asta. Multumesc anticipat inca o data si astept raspuns.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Sep 2015
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai fum mult in accelerare, ma gandesc ca nu are destul aer iar responsabil pentru asta e debitmetrul, care citeste debitul de aer. Dar ca sa se vada daca citeste bine in sarcina e nevoie de un log in mers . Eventual si o scanare cu VCDS, sa vedem daca si unde ai erori stocate.
     
  15. Hasdita Adi

    Hasdita Adi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Dr.Tr.Severin
    Masina:
    Audi a4b5 1,9TDI pompa diuza,2001
    Am facut un log in mers, debitmetrul e bun urca pana la 1040 Mg/str iar turbina baga presiune ajunge si la 2640. Am uitat sa specific ca este resoftata, dar nu am idee de ce o pune in cap. Cum iau piciorul de pe acceleratie si eliberez pedala la 0 apoi o calc iar, isi revine. Ce poate fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Sep 2015
  16. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Verifica switch-ul pedalei de ambreiaj.
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ce treaba are switch-ul pedalei de ambreiaj?Daca ar fi o problema acolo ar aparea la diagnoza,sau ar palpaii iconita de la bujii,.Poate sa verifice potentiometrul pedalei de acceleratie,dar si acolo daca ar fi probleme ar aparea la diagnoza sau s-ar aprinde martorul de la bujii in bord.
     
    Ultima editare: 2 Sep 2015
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Daca switch-ul pedalei de ambreiaj nu mai lucreaza,atunci apare exact simptomul descris de catre Hasdita Adi.
    Se poate verifica in VCDS,dar nu stiu daca ar trebui sa gaseasca si eroare stocata (mi s-a-ntamplat la fel,si nu am gasit DTC).
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Unde poti verifica in VCDS, pe ce modul, canal ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Sep 2015
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu apare eroare. Deasta nu e destul sa ai o interfata vcds si doar sa citesti erorile.
    Gabi, difera de la model la model si de la diesel la benzina. Pentru masina ta ar trebui sa il gasesti pe motor, measuring blocks pe 006, 020 sau 022 (daca ai CC instalat). Pe campul al doilea ar trebui sa vezi 0 0 0 unde primul 0 se transforma in 1 la apasarea ambreajului. Idem la celelalte doua zerouri pentru frana (frana e mai smechera, are doua pozitii).
    Daca nu se transforma din 0 in 1 la apasare e defect switch-ul in pozitia off.
    Daca valoarea este 1 cu pedala neapasata e defect switch-ul in pozitia on.
    Adi, ca o parere personala, softul ala al tau e prea brutal.
     
    Ultima editare: 5 Sep 2015

Distribuie pagina asta