1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ovidiu,nu am CC instalat pe masina,dar voi verifica canalele respective sa vad cum este.
     
    Ultima editare: 6 Sep 2015
  2. AXXO

    AXXO 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI PD - AJM - 2001 - 116cp
    A4 B5 1.9 TDI AJM nu mai trage

    Salutare colegi, am si eu o problema cu al meu audi 116 cp ajm. Masina are 221.000 km reali, revizii la zi, foarte intretinuta etc.. Am schimbat zilele trecute furtunasul de vacuum ce merge la valva egr petru ca frecase in capacul de pe motor(cel cu audi TDI). Din momentul respectiv masina nu mai trage decat intre 2500 rpm si 3200 rpm parca se simte ceva acolo....dar foarte slab. Mentionez ca inainte de asta masina tragea foarte bine...nu inteleg ce s-ar fi putut intampla acolo. Am dat jos egr l-am curatat, inclusiv galeria de admise..montat tot la loc...tot la fel..nu trage. Am facut diagnoza cu vag com...nici o eroare..tot in regula. Ar trebui sa intru pe un anume canal sa verific ceva parametrii? Pe loc cand turez motorul furtunul de la turbo se umfla(nu foarte tare) si daca il mai turez odata il suge...urmeaza sa schimb toate furtunasele de vacuum...inafara de asta, aveti vreo idee? Multumesc.
     
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Verifica sa ai toate furtunasele de vacuum conectate la locul lor.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil sa fi scos vreun furtun de vacuum lucrand pe acolo. Verifica din nou foarte bine tot circuitul de vacuum.
     
  5. AXXO

    AXXO 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI PD - AJM - 2001 - 116cp
    A4 B5 1.9 TDI AJM nu mai trage

    Furtunele le-am verificat...si iar verificat...urmeaza sa le schimb pentru orice eventualitate ca sa stiu o treaba. Inafara de asta?
     
  6. Lihet Daniel Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2016
    Locație:
    Baia Mare,Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1,9TDI, 1999
    Salut,
    Am si eu un audi A4 B5 1.9 tdi, an1999 si am probleme cu acceleratia: am pus-o pe tester si tot imi apare senzor pedala acceleratie. Am cumparat pedala noua si tot asa face. In timpul mersului raman fara pedala si de multe ori mi se tureaza la 1.000-1.200 si mi se aprinde si becul de la bujii cel galben. Va rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    - nu ai spus de care 1.9tdi ai. Sunt 2 tipuri total diferite in anul ala.
    - tu aveai eroare de senzor pedala acceleratie, deci trebuia sa schimbi senzorul, nu pedala.
     
  8. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    Salutare tuturor.,
    Revin cu o rezolvare la problema tdi-urilor mai vechi adica celor care au senzorul de presiune in ECU. Acest senzor nu prea da erori pe tester de aceea l-am si depistat asa de greu. Problemele erau: lipsa putere in sarcina, intreruperi in mers iar daca opreai motorul si il porneai isi revenea, alteori nu. Problema este ca vine ulei pe furtunul ce intra in ECU si de aceea nu citeste corect presiunea de pe traseul intercooler-ului. Eu am schimbat furtunul cu unul din poliuretan transparent si asa am depistat problema. Acum trage de rupe.

    Atasez link http://www.farnell.com/datasheets/49036.pdf

    si cateva poze cu senzorul.poate pe viitor va trebuii sa il schimb findca am avut ulei si in el.
     
  9. Victor1986

    Victor1986 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 b5,1.9 tdi,1997
    Salutare tuturor,
    Sunt nou pe aici. Am si eu o problema cu a-l meu audi A4 b5 motor 1.9 TDI AFN. Dintr-o data a început sa trepideze motorul foarte rau, adica se misca toata masina, scoate fum negru si miroase parca a motorina nearsa, iar asfaltul ramane negru. Chiar am atasat o poza sa vedeti. Tin sa mentionez ca dimineata dupa ce o pornesc cam 5 minute merge normal doar cu mici fluctuatii de turatie.
     
  10. Victor1986

    Victor1986 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 b5,1.9 tdi,1997
    am si un filmulet dar nu stiu unde sa il pun ca sa va dati seama mai bine
     
  11. angelo26gr

    angelo26gr 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9 1z 101 cp și Audi a6 c5 2.5 AFB 150 cp quattro
    V salut domnilor.Nu stiu daca am scris bine in acest topic,dar va rog a ma ajuta intr-o problema,legata de motorul meu,1.9 tdi 101 cp avb 1996.La relanti,nu am probleme,dar in mers,in acel moment in care apas acceleratia,nu pleaca imediat.Parca are un fel de "lag" de cateva secunde(2-3),apoi "zboara".Care ar fi problema?Nu ar trebui sa plece imediat cum apas acceleratia?
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Problema e la turbo. Posibil e dereglat cuiul actuatorului. Si nu, nu se poate regla decat pe stand cu turbina jos.
    Si sa stii ca AVB nu exista in 1996.
     
  13. angelo26gr

    angelo26gr 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9 1z 101 cp și Audi a6 c5 2.5 AFB 150 cp quattro
    Ok.Mersi.Cam asa am vazut ca este...avb.Nu contrazic.Trebuie sa ma duc cu ea la un service bun,sa o puna pe stand
     
  14. puscas mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    navodari
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2000
    Buna ziua tuturor,

    Am un A4 B5 avant 1.9 tdi, 2000 an cu motor ajm de 85 kw care ma dispera cu urmatoarea problema: fie ca e calda sau rece dupa maxim 3-4 km motorul nu mai trage, trepideaza si se opreste.
    Trebuie sa scot furtunul de la retur, rezervor, sa ma joc un pic cu mufa de la pompa de alimentare (decuplez, cuplez mufa) cu contactul pus. Dupa asta dau la automat pana se aeriseste si porneste, bag furtunul retur inapoi si gata, parca dau dracii in ea, rupe la drum
    Am schimbat motorasul la pompa alimentare, senzor presiune combustibil, releu pompa alimentare, filtru motorina, furtune vacuum pe la motor. Nu mai stiu ce sa-i fac. Pe VCDS nu-mi da nimic, doar semnal intermitent sonda combustibil si un singur injector (PD) are o valoare mai mare adica -1.20.
    Pe total cantitatea de motorina e pe la 7. Masina nu scoate fum si porneste la sfert. Mentionez ca problema apare iar dupa ce opresc motorul. Ar fi ca si cum se creeaza vid pe instalatia de alimentare. Peste noapte o las cu returul scos si este ok, porneste la sfert.
     
  15. Cimpianu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4
    Salut!Mă poate ajuta cineva cu o idee despre un a4 1.9 ajm cu urmatoarele simptome:la accelerare normala merge ok dar la o accelerare "sanatoasa"intrerupe..schimbat filtru,verificat vaccum,pusa pe tester...nimic!!parca nu ar primi suficienta motorina..nu reusesc rezolvarea!merci!
     
  16. CEX

    CEX 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI quattro 2004 cod motor ASB
    Salut,
    Incearca sa faci un test in sarcina. Cauzele pot fi multiple: injectoare, turbina, debitmetru, pompa de motorina (cea din rezervor) sau pur si simplu motorina cu care ai alimentat sa fie de calitate indooelnica.
    Succes si safe road !
     
  17. Cimpianu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4
    Pompa din rezervor functioneaza. Am demontat si arunca motorina, turbo a fost schimbat cu unul SH, alimentez de la OMV. O sa fac si testul in sarcina pentru ca numai peste 3000 incepe iar daca iau piciorul de pe accelerație si accelerez imediat merge.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica tija actuatorului de la turbo dacă e cum trebuie. Pune poza unde se vede filetul și piulita. Am pățit de curand cu un cod motor AWX la care se umblarea aiurea. E foarte probabil sa fie scurtata la maxim. Asta e pentru problema cu nevoia ridicării piciorului de pe accelerație.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cimpianu te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  20. Rillu

    Rillu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Poate ma ajutati si pe mine cu o parere : un Audi a4 b5 cod motor AJM 115 cai, PD, acelasi ca pe pasat b5, am schimbat turbina (reconditionata) si injectoarele recent si problema ar fi ca in treapta 1 si 2 nu trage normal, parca nu ar avea turbo, daca fac pedala scurt ca la Dacia cu carburator cum se facea pe timpuri isi revine, deja din treapta 3 merge fara probleme.Precizez ca mecanicul unde am schimbat turbina avea masina fix ca a mea si am inlocuit pe rand de la el senzori, electrovalva la turbina si nimic, nu i-am dat de capat am pus si testerul VCDS si nu da nici o eroare in final m-a lasat cu ea asa cica sa vedem ce se mai intampla, mai precizez ca EGR are bagat pe furtunasul ala subtire o bila de rulment, practic e anulat. Orice parere e binevenita si va multumesc.
     

Distribuie pagina asta