Turbina motor diesel - Acceleratie inerta / Nu se accelereaza la A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de kheops, 6 Aug 2010.

  1. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    fum negru combinat cu gol de putere

    salut
    am un Audi A8, 4.0 TDI, 2004.
    Pana la 2000 ture masina trege prost si scoate fum negru pe esapament drepta ori de cate ori o calci putin.
    daca vrei sa demarezi, are un gol de putere, urmat de un nor negru de fum care ramane in urma. dupa ce trece de 2000 ture merge normal si nu scoate fum.
    ce parere aveti? am fost la un tip priceput care a spus ca ar fi debitmetrul dreapta, am curatat egr.....
    cei de la audi Cj au spus ca la turbo dreapta geometria variabila e colmatata si nu deschide cum ar trebui, si mi-au facut un deviz de 9000 lei.
    naiba stie ce sa fac...
    poate cineva sa ma sfatuiasca?
     
  2. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Trebuie pus Vag com-ul pe masina si citite erorile de pe motor...asa ai un punct de plecare. Daca nu ai vag, cauta pe cineva care are apoi scrie codul de eroare si posteaza-l aici sa incercam sa te ajutam.
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Daca ai drum prin Bucuresti te ajut eu cu vagcomu'l
     
  4. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    am fost la audi cluj si mi-au spus ca e ceva legat de geometria variabila de pe turobo drepta-care ar fi colmatat- insa ei nu curata ci doar schimba turbina. am dus-o ieri la un service s-o curete si mai vedem. mers de raspunsuri
     
  5. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    problema e aproape rezolvata. cu multa rsabdare mi-a curatat turbo si urmeaza catalizatoru.
    stiu ce am de facut sa nu se mai infunde:rockwoot:
     
  6. simplyme

    simplyme 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2003, 1,9tdi
    aha... foarte bine

    am si eu o mica intrebare: sambata am iesit pe splaiul unirii si cum nu mai iesisem de mult cu masina in oras am zis sa o alerg si eu asa putin oricum era 4 dimineata si nu era nici naiba pe strada...si ce sa vezi inainte de un semafor unu cu un 307 se tot agita pe acolo. eu cum trebuia sa schimb banda dupa semafor ca nu ma incadrasem bine :p am zis ia sa-l las eu pe individ la trecere si i-am dat a-ntaia , 2, 3 la blana si am ajuns rpd la 110. de curiozitate :eyebrows: m-am uitat in oglinda sa-l vad pe nene cum ramane pe loc si ce sa vezi...fum, nu foarte mult dar s-a vazut,dupa ce am schimbat a 4 a nu am mai vazut nimic. Intrebarea era : Are rost sa-mi fac probleme, tinand cont ca luna viitoare face 15 mii de la ultimul schimb(acum am 13 mii) si ca a mers saraca cam subturata..ca nu prea depasesc viteza legala?Nu am probleme cu ea in rest, merge super. Viteza am schimbat-o undeva la 4 mii de ture. Poate va dati cu parerea unu, doi.
    Multumesc !:hi:
     
  7. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    ciao,
    sfatul meu e sa nu-ti faci mari probleme, pt ca e din cauza stilului tau de condus.
    mecanicul meu, neasteptat de filozof el, mi-a spus ca masina turbo, ca si femeia-pererea lui-mai trebuie incordata uneori pt ca altfel isi pierde calitatile pe care le apreciai cand a luat-o(definitiv sau in probe:sm4:).
    Din acest motiv, te sfatuiesc sa pregatesti o seara romantica pe autostrada, numai voi doi, si sa-i scoti sufletul vreo 200 de km... bine o sa consume ca atare, insa cate un tratament din asta trebuie facut, intrucat ele au cutia de viteze astfel setata ca sa coboare tot timpul sub 2000 ture, si in regim urban se colmateaza.
    bafta
     
  8. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    salutare,
    niste noutati in cazul de fata:
    mi-a deblocat mecanicul geometria variabila, insa acum imi da un cod pe vag-com: 18282- valve for torque support mount: short to plus P 1874-000-
    daca aveti idee ce e asta va rog sa ma lamuriti.:banghead:
    mersi anticipat.
     
  9. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    deci efectiv....cred ca ajung s-o schimb.. vrea cineva un a8 2004 4.0 tdi ??? reparat....
     
  10. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Eroarea este de la clapeta de admisie...depinde ce parte...are o tija care e posibil sa fie rupta si raman clapetele deschise sau daca nu e rupta se blocheaza. Arunca un ochi la ele si mai vorbim. Scoate capacul de la motor si o sa vezi cele doua tubulaturi de plastic ce acopera fiecare chiuloasa ... acolo este problema.
     
  11. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    am dat jos(mecanicul) admisiile, si nu se vede sa fie rupt sau blocat. urmeaza sa le revedem saptamana viitoare si mai vedem, poate sa fie motorasul slabit...si una dintre ele sa aiba o intarziere..
    ne auzim cum am vesti...mersi pt sfat
     
  12. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Pe galerie aveai ceva depuneri de calamina? si la mine parca nu mai merge cum a fost la inceput si imi pun unele intrebari..
     
  13. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    BUna,
    Ieri am patit-o cu pedala de acceleratie:
    Am pornit motorul, am cuplat D si nu se tura motorul, statea tot la relanti. Incerc pe R si tot la fel, aceeasi treaba si pe tiptronic.
    Dau pe N si acceleratia raspunde brici.

    Puteti sa-mi spuneti un sfat?
     
  14. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Trebuie vazut ce zice pe Vag com. Pare o problema la softul cutiei...fa o diagnoza sa ai un punct de pornire.
     
  15. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    Cica tre sa schimb o galerie de admisie -valve for torque support - blablabla.
    O sa vad dupa ce o schimb.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2012
  16. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Putere 0 la acceleratie

    Ma duc la birou, las masina foarte bine, cand vreau sa plec, in timp ce eram in trafic observ ca masina nu mai are putere.

    Simptomul este exact ca la o cute manuala, cand ai ambreiajul terminat (motorul urca in turatii, daca apesi pedala agresiv, insa masina nu are putere deloc).

    Este ca si cum turbina nu ar functiona, desi mi s-a spus ca daca ar fi turbina de vina, as avea o eroare pe bord (si nu am nici un fel de eroare).

    Am schimbat recent ambele galerii de evacuare, sau cum le-o spune. (masina nu avea probleme vizibile din cauza celor vechi, dar s-a aprins martorul la bord, deci trebuia sa le schimb)

    Aveti vreo idee ? Inca nu am apucat sa o pun pe un tester, o sa o fac maine.
     
  17. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Codul de eroare este:

    013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
    P3348 - 004 - No Signal/Communication.

    Sper sa fie controllerul si nu turbina in sine.
     
  18. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca stergi eroare apare imediat ? Verifica si mufa in care intra acest senzor. Bafta.
     
  19. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    S-a incercat stergerea, insa revine instant inapoi.

    Primul lucru pe care o sa-l fac este sa verific mufa si siguranta responsabila.

    Intrebare de nota 10: Pot conduce 200km in limp-mode fara sa avariez motorul (trebuie sa duc masina in singurul service in care am incredere)?
     
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu prea are ce sa se strice in 200 km dar sa nu mergi atat pentru o siguranta sau ceva. Uite ce spune Ross- Tech-ul despre eroare:

    Possible Causes

    • Fuse(s) faulty
    • Wiring and/or Connector(s) from/to Controller for Turbocharger 1 (J724) faulty
    • Controller for Turbocharger 1 (J724) faulty
    Possible Solutions

    • Check Fuse(s)
    • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Controller for Turbocharger 1 (J724)
    • Check/Replace Controller for Turbocharger 1 (J724)
      • Perform (Selective) Output Test, the Vane Positions should change visibly and audibly
      • Perform System Test using VAS 6395

    Zi-ne in ce zona esti si poate iti recomanda cineva un service care sa devina de incredere ;)
     

Distribuie pagina asta