Turbina motor diesel - Acceleratie inerta / Nu se accelereaza la A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de kheops, 6 Aug 2010.

  1. CristianM

    CristianM 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Am vazut si eu sugestiile de pe Ross-tech, tocmai de-aia spuneam ca prima oara o sa verific conectica si siguranta.

    Prefer sa merg 200km si sa-mi las masina pe mana unor oameni in care am incredere.

    Multam de ajutor. Sper sa fie in regula 200km, tinand cont ca am de urcat Dealul Negru (spre VL). Oare o duce masina dealul ala ? :)

    PS: Nu e deloc vorba de zona. Eu conduc 200km dus, 200 intors pentru orice fel de interventie la masina, de la revizii la schimbat un capacel, deci distanta nu conteaza :)
     
  2. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da poti merge in Limp Mode pana cand te plictisesti. Motorul este intrat deja in sistem de protectie/avarie si nu face decat ce vrea el nu ce vrei tu :) Bafta.
     
  3. CristianM

    CristianM 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Rezolvarea a fost simpla. S-a inlocuit calculatorul care comanda turbina (800 RON cu tot cu TVA). Functiona intermitent.

    Am scapat ieftin rau :)
     
  4. Angelo

    Angelo 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 `95 /A6 2002 1.9 TDI/A6 2005 2.7 quattro automat
    Cristian care calculator frate, ala din stanga turbinei cum stai cu fata la motor ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2012
  5. drid

    drid Gold Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    La fel am si eu eroarea, ca tine, unde ai inlocuit calculatorul de turbina, la reprezentanta, acolo a fost pretu asta?
     
  6. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    salutari, am pus testerul pe masina si am urmatoarele erori:
    Address 01: Engine Labels: None
    Part No SW: 4E5 910 409 F HW: 4@0 907 40< B
    Component: 4.0L%4V/TDI%A000AGHª0020
    Revision: <> % Serial number: APX3Z0C5617755
    Coding: 0010773
    Shop #: WSC 67849 787 00200
    VCID: 2B55E1278AF0EB46111-807E

    2 Faults Found:
    18284 - Valve for Torque Support Mount
    P1876 - 005 - Open Circuit
    19591 - Intake Manifold Runner Control
    P3135 - 000 - Lower Stop not Reached
    Readiness: 0 5 X X X
    Mai da cateodata eroare si la turbocharger 1 dar e intermitenta.
    Address 11: Engine II Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 4E0 910 409 C HW: 4E0 907 409 B
    Component: 4.0L 4V/TDI A000AGSª0020
    Revision: <> Serial number: AUX3Z0C5317755
    Coding: 0010773
    Shop #: WSC 02313 785 00200
    VCID: 23450907E2202306A91-8076

    2 Faults Found:
    18360 - Turbocharger Control Module 1
    P1952 - 000 - Defective - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 2163 /min
    Torque: 315.9 Nm
    Speed: 86.2 km/h
    Duty Cycle: 34.3 %
    Voltage: 13.68 V
    Duty Cycle: 27.3 %
    Mass Air / Rev.: 1022.3 mg/str
    Absolute Pres.: 1713.6 mbar

    17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
    P1018 - 000 - Lower limit not reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 27.3 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 84.4 %
    Duty Cycle: 87.9 %
    Duty Cycle: 0.4 %
    Temperature: 18.0°C
    Sfaturi va rog daca aveti.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  8. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    am gasit sa le iau pe amandoua din dezmembrari cu tot cu motorase.In constanta nu stiu unde se pot curata sau rezolva problemele aparute.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    La orice service autorizat. Sau daca ai un minim de cunostinte in mecanica o poti face chiar tu.
    Si eu am avut erorile aparute la tine si am scapat doar cu schimbatul tijei exterioare, aveam joc la ea, 60-70 lei a costat.
    Deci intai curata si verifica, dupa aia apucate de schimbat. Asta daca nu vrei sa dai banii aiurea.
     
  10. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Tijele exterioare se gasesc si separat?si daca da unde le pot comanda?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    De la orice magazin de piese auto sau reprezentanta, este acelasi cod ptr. ambele parti.

    Cod : 059 198 212

    Vad ca ETKA da compatibilitate doar ptr. A8 3.0 (ASB, BNG) si 4.2 (BMC, BVN)
     

    Fișiere atașate:

  12. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    da trebuie sa gasesc un service competent totusi sa mi le schimbe, se simte ca am o pierdere de putere cand accelerez are un delay destul de mare pana cand isi ia demaraj
     
  13. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    E un service in spate la Bavaria, pentru reconditionare clapeta era vreo 500ron, si daca e si motorasul defect inca 200ron. Preturile astea le-a primit un prieten pentru Q7 3.0Tdi, daca vrei poti sa dai o fuga sa iti faca o verificare. Se ocupa baietii cu de toate si preturile nu sunt astronomice.
     
  14. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    djxme in spate la bavaria motors bmw ? sau unde anume o locatie sau instructiuni cum sa ajung acolo ?
    De asemenea am dat capacul la motor jos si vad ca pe langa galeria de admisie din partea stanga cum te uiti la motor sunt urme de ulei de jur imprejur.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2015
  15. dacu.robo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2015
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a8,4.0 tdi.2004
    unde ai deblocat geometria variabila si cit te-a costat
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Cu cine vorbesti ?
     
  17. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Am fost si eu si mi-am schimbat galeria de admisie din dreapta cu totul si vad ca acum raspunde mai bine la acceleratie, cand mi-a desfacut galeria numai depuneri negre avea, s-a curatat si acum trage mult mai bine.
     
  18. AndreiValentin

    AndreiValentin 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Mda, deci am schimbat galeria de admisie si tot imi apare eroarea pe tester.

    Address 01: Engine Labels: None
    Part No SW: 4E0 910 409 C HW: 4E0 907 409 B
    Component: 4.0L 4V/TDI G000AGMŖ0020
    Revision: <> Serial number: AUX3Z0C5117862
    Coding: 0010773
    Shop #: WSC 02313 785 00200

    2 Faults Found:
    19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
    P3135 - 000 - -
    18282 - Valve for Torque Support Mount: Short to Plus
    P1874 - 000 - -
    Readiness: 0 0 X X X

    Ma gandeam ca daca schimb aia o sa dispara eroarea dar inca persista....
    ceva sfaturi daca aveti
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Ai schimbat-o cu SH, noua sau reconditionata ? Ai schimbat si tija exterioara ?
    Basic settings cu VCDS ?

    P.S Vezi ca ai un suport motor dus.
     
  20. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    offtopic: eroarea cu suportul motor o am si eu, am inteles totusi ca daca nu curge nu trebuie schimbat nu?
     

Distribuie pagina asta