1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel - Acceleratie inerta / Nu se accelereaza la A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de kheops, 6 Aug 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    De obicei cu aceste simptome actuatorul este de vina.

    Lasa masina cu motorul pornit cand intra in limp mode, scoate mufa de la actuator si bag-o inapoi. Daca masina merge, trage, actuatorul este de vina.
     
  2. avramherac 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2014
    Locație:
    Bozovici
    Masina:
    A8/3000diesel/2007
    Azi am fost la reprezentanta Audi. Nici o eroare, turbina si actuatorul ok. Dar masina tot nu merge. Saptamana viitoare fac un update de soft sa vedem atunci.
     
  3. Scridon petru 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2018
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi Q7 3.0 2007
    Buna..ai putea sa imi zici te rog cum se adapteaza actuatorul??am schimbat turbo cu tot cu actuator si masina e in limp mode..tija de la turbo nu isi face cursa..doar misca ff putin,parca tremura..
    Am diagnoza Autel 908P..mersi
     
  4. Vlad25121995 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2019
    Locație:
    Germania / Brasov - Romania
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI
    Salut! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat sau o scurtătură unde ași putea citi despre subiectul următor.. Am.un Audi A8 3.0Tdi q , am venit cu masina din România în Germania totul bine am parcat si am urcat in casa. A doua zi m-am dus să pornesc si să plec cu masina , surpriza a fost ca a pornit foarte greu( a învârtit cam 10 secunde pana să porneasca) și când a pornit a scos fum negru pe eșapament, am plecat cu ea si pe langa check engine aprins clipea și martorul acela de la bujii plus ca nu mai tragea. Pe diagonoza imi arata următoarea eroare: Boost control circuit electrical malfunction. De la ce este aceasta eroare? A mai intalnit cineva aceasta problema? Multumesc anticipat!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ia posteaza toate erorile de pe Engine, complete, nu doar cat vrei tu sa ne zici.
     
    CEX și Vlad25121995 apreciază asta.
  6. Vlad25121995 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2019
    Locație:
    Germania / Brasov - Romania
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI
    Salut! Am făcut o fotografie la erorile pe care le are masina. Multumesc!
     

    Fișiere atașate:

  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Daca o sa faci scanarea cu VCDS o sa vezi ca te-a lasat actuatorul turbinei.
     
    Vlad25121995 apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu VCDS se face diagnoza nu cu alte chinezarii.

    Mai departe ma repet ce am scris si in alta parte pe forum pentru ca vad ca nu inteleget si ma citez:

    In primul rand diagnoza se face cu VCDS original nu cu alte chinezarii.
    In al doilea rand ai toate "retetele" scrise pe forum si aici in topic despre cum trebuie sa procedezi pentru ca nu suntem la ghicitoare.
    In al treilea rand cine face diagnoza trebuie sa fie profesionist adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce are de facut.

    Un meserias bun nu este si una si alta. Tinichigiul repara si indreapta caroserii. Vopsitorul doar vopseste. Mecanicul nu este si electrician auto ci doar mecanic auto iar electricianul auto este doar electrician auto care citeste si face diagnoza, reparatii electrice si tot ce tine doar de electrica si atat fara mecanica.
    Invatati asta pentru ca lucrurile amestecate fac o varza din tot ce vreti sa faceti.

    Si nu in ultimul rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    Vlad25121995 apreciază asta.
  9. CEX

    CEX 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Navodari - Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI quattro 2004 cod motor ASB
    Salut,
    Cam cu aceeasi problema ma confrunt si eu de vreo 2 zile insa prima chestie care am facut-o a fost sa sun la service (nu ma plang pe forum :)). Am programare luni si abia atunci voi afla ce si cum. Ca paranteza, sper sa fie ok cei de la Carfix Motors Constanta si sa-mi rezolve problema, stiu ca unii colegi ii recomanda.
     
  10. Vlad25121995 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2019
    Locație:
    Germania / Brasov - Romania
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI
    Salut! Problema mea s'a rezolvat. Am schimbat actuatorul (239€) și acum este ok. Multumesc!
     
    CEX apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Era de asteptat.
     
  12. CEX

    CEX 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Navodari - Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI quattro 2004 cod motor ASB
    Ai scapat ieftin... Ma bucur ptr tine
    La mine problema e mai costisitoare, trebuie sa inlocuiesc atat actuatorul turbinei(va fi cumparat nou original) dar si ambele galerii de admisie.
     

Distribuie pagina asta