Turbina motor diesel la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de madalin91, 20 Sep 2014.

  1. razvan21r 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.9 TDI , 2000
    Ar putea fi asta cauza ? Cum imi dau seama daca este din cauza asta ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    N75-ul se verifica cu VCDS.
     
  3. razvan21r 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.9 TDI , 2000
    Singura eroare de pe tester a fost de la debitmetru , care intradevar este defect . Eu merg fara el !
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu am zis ca da eroare, am zis ca se verifica cu VCDS daca lucreaza N75-ul in parametri.
    De ce nu anulezi si turbina ?
     
  5. razvan21r 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.9 TDI , 2000
    Probabil ca o sa o anulez ! :))

    Deci , ar putea fi cacatul ala de electrovalva sau poate fi si din cauza MAF-ului ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Daca tu tot anulezi una sau alta si nu verifici N75 cu VCDS, eu de unde sa stiu ?
    Vad ca mergi pe principiul, cand pica o piesa ii scoti mufa si la revedere.
     
  7. razvan21r 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.9 TDI , 2000
    Nu , nu merg pe principiul asta , doar ca nu am pe cine sa pun sa verifice , intelegi ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Si nu ar fi trebuit sa inlocuiesti debitmetrul cand ai observat ca e defect in loc sa ii scoti mufa si sa circuli asa ?
    Nu ai, sa fim seriosi, o diagnoza e 50 lei, mai esti si din Bucuresti unde sunt x colegi care te pot ajuta.
     
  9. razvan21r 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.9 TDI , 2000
    M-am uitat putin mai devreme la supapa aceea vacum care pleaca din turbina , tija respectiva se misca cand o turez , insa destul de lent .
    La electrovalva N75 sau cum ii spune , am scos furtunasele respective si trage aer , banuiesc ca merge .
    Furtunasul care vine in EGR , din cate am inteles ar trebui sa traga aer , insa l-am scos si nu trage nimic ...
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Pune mana si inlocuieste debitmetrul dupa care faci un log in mers si vezi exact ce si cum.
     
  11. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    Salutare baieti.

    Am si eu o mica problema. FOARTE RAR cand motorul nu ajuns inca la 90 grade si cand ii dau pedala la blana, intra in Limp Mode, iar pe tester apar cele 2 erori din poza de mai jos:

    error.jpg

    Turbina este curata, capsula lucreaza bine,nu e murdara geometria - Verificat. Aveti ideie de la ce poate fi?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Eu banui senzorul MAP, curata-i mufa cu spray de contacte si vezi daca iti mai apare eroarea.
    N75 l-ai testat cu VCDS ? Furtunele sunt ok ?
     
  13. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    O sa curat mufa la MAP sa vedem..

    Furtunele sunt ok,le-am testat.

    N75-ul nu stiu cum se testeaza ( detin vcds) :)

    Multumesc pentru raspunsul prompt.
     
  14. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am mai explicat in alte topicuri:

    Positive deviation = turbina murdara

    Negative deviation = pierderi de vacuum

    Asa cum am mai repetat trebuie sa citesti tot forumul este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala. Bafta.
     
    kojak13 apreciază asta.
  15. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    ...mda,dupa cum ziceam mai sus turbina ESTE CURATA (montata de 3 saptamani)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Vezi MAP-ul atunci.
     
    mandolin apreciază asta.
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Incearca de proba si cu alt MAP daca ai posibilitatea, sa vezi daca ai aceleasi simptome. Daca da, atunci verifica foarte bine mufa si cablajul.
     
  18. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    Revin. Am verificat instalatie electrica...a avut un fir putin 'julit'...am curatat mufa la Map,si acuma e totul ok..nu mai intra in limp oricum i dau pedala.. rece/cald... :D
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Felicitari !
     
  20. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    o gramada de mistocari pe forumul asta....cam asta e concluzia.Nu am revenit sa ma laud,doar ca sa stie si altu daca pateste ca mine..doh'
     

Distribuie pagina asta