1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sebi daca tu iti pui problema de costuri pentru niste furtunuri noi OE pentru ca masina sa fie in parametrii optimi de functionare atunci imi permit sa-ti spun ca ti-ai ales gresit marca de masina. Uneori trebuie sa scoatem bani multi din buzunar, fara sa comentam, atunci cand detinem marci premium de masini pentru ca la aceste masini preturile sunt altele fata de restul masinilor.
     
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    E asa mult sa dai 7-8 mil pe doua furtune o data la 200.000 km ? Preferi tot felul de improvizații... nu se merita efortul.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Sebisebisebi Da, dar acest lucru reflecta si faptul ca ai cumparat un Audi, nu un Opel.
    Trebuia sa te astepti la astfel de cheltuieli.
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Cam asa este aveti dreptate :p
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    E haios ca prima oara cand am fost cu masina la un service ca sa vad ce e pe sub ea, cel de acolo mi-a aratat furtunul ala rosu si mi-a spus ca ar fi trebuit sa fie negru si ca nu pare original :D
     
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    După ce l-am schimbat pe al meu original, am fost în reprezentanta sa schimb un burduf la planetara și mi-a spus ca este original. Doar cel din fabrica este negru. Plus ca a zis ca îți mai dai seama ca e original dacă are o parte din inelul acela metalic cu care se strange, băgat prin cauciucul rosu. Nu știu cum sa explic altfel :). Și al meu era.
     
  7. black_emu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    tgv,sp
    Masina:
    audi a3,1.9 tdi ,BLS,2009
    Salut ,poate cineva sa ma ajute cu aceasta referinta/serie turbo daca este compatibila % cu al meu sau nu ?Al meu (AUDI A3 8P 1.9TDI manual 105cp 2009) - 036 253 014 M-V020, 710027711 00669, BV39A-0072. Cel care vreau sa il cumpar (VW CADDY 1.9 TDI 105 CP) - 03G 253 014M-V020, 710022899 00244, BV39A-0072.) cel din urma provine de la dezmembrari( masina crash test) aproape nou . Multumesc anticipat
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca ai scris codul gresit, tu pe A3 BLS ai 03G 253 014 M, nu 036.
    Se potriveste perfect.
     
  9. black_emu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    tgv,sp
    Masina:
    audi a3,1.9 tdi ,BLS,2009
    Mutlumesc AUDI66 pentru raspuns. M-ai pus pe ganduri. E corecta seria mea de pe masina adica am 036 253 014 M-V020. Oare sa fi fost schimbata anterior turbina ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Esti sigur ca nu ai confundat G cu 6 ? Nu gasesc nimic in ETKA dupa codul 036 253 014 M.

    In schimb imi apare ca pe modelul tau ai 03G 253 014 M.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    black cifra 6 de fapt este litera G.
     
  12. black_emu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    tgv,sp
    Masina:
    audi a3,1.9 tdi ,BLS,2009
    E foarte posibil sa aveti dreptate in legatura cu cifra 6 ca fiind de fapt litera G ,am facut poza la al meu cu el montat iar din cauza accesului dificil se vede incetosata de aici interpretarea gresita asa se explica de ce nici eu nu gaseam mai nimic in legatura cu seria aceea.Multumesc
     
  13. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am o neintelegere in legatura cu masina mea in video nu se prea aude din orice pozitie as inregistra, o turez iar cand ajunge la turatie spre max se aude ca o presiune de aer care e blocata si in momentul acela iese afara, parca ar fi ceva infundat si la turatie isi da drumu si iese, asta cand o turez de la relanti daca turez de pe la 3000 nu se mai aude asa tare.
    E normal sa fie asa sau nu e ceva in regula?
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Esti sigur ca ala nu e sunet de turbo si e normal sa faca asa ? Si a mea are fluieratul ala gen blow off si nu mananca decat jar vorba aia, cu schimbat de la 3000-3200rpm in sus. :)
     
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Asa se aude si la a mea. Ba chiar si la ralanti se aude un fluierat usor constant, dupa ce merg ceva timp, probabil cand se incalzeste motorul nu am fost atent exact.
     
  16. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Nu e vorba de fluierat, se aude altfel baga presiune pana aproape la turatia max si cand se apropie de turatia max parca turbo baga si mai mare presiune adica e ca si cum sufli printro teava iese aerul pe o gauricica si cand ajunge la turatia maxima e ca si cum sufli pe teava si brusc se mareste gaura se aude un sunet de aer asa din plin...nustiu daca intelegeti din exemplu meu cu teava :p
    Adica e ceva de genu ca bagi presiune cu compresoru pe un furtun, obturezi furtunu si lasi sa iasa numa umpic, si cand are presiune in furtun si nu il mai obturezi se aude un sunet, ceva de genu se aude.
    Acum nustiu daca o sa mai faca azi am demontat turbo si l-am dus la o curatare si sa verifice ce e cu el din cate am vazut eu nu am joc deloc la ax nici pe orizontala nici pe verticala.
     
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Eu cred ca o scarpini unde nu o mananca, sau vorba aia, "las-o in pace daca nu o doare, ca daca incepi s-o cauti o sa te doara pe tine la buzunar" ... vezi dupa curatarea turbinei daca mai face la fel. :)
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Turbo lam dus din cauza suprapresiunii,din loguri reiesea ca e geometria murdara si agata, am dat tija la o parte si asa mergea foarte usor tija sa fie de la distribuitorul ala de vacum pana la urma?
    Oricum turbina trebuia sa o demontez pt ca de la atata presiune so dus garniturile si facea urat.
     
  19. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna ziua colegi turbina mea a fost dusa la curatare doar ca atunci cand a dat carcasa jos nici nu a mai continuat lucrarea.
    Problema este ca o bucata de fier a ajuns din motor in ea si a distrus paletele in partea din spate si de la palete a mers la vane, persoana care lucra cu turbine mi-a zis ca o singura vana adaca e indoita nu mai merge cum trebuie, la mine sunt indoite toate pe langa asta fiecare e increstata in doua.
    Acum i-am lasat-o sa o reconditioneze pune tot interiorul nou in ea.
    El a zis ca ori de la bujii ori de la supape dar mai degraba de la bujii mi-a explicat ca mai ales pe timp de iarna cand incalzim tare buziile de pe bujii se desprinde o pielita de fier care e destul de tare si aceea ar fi ajuns in turbina.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune un magnet de dimensiune medie pe baia de ulei dupa care dai baia jos si vezi ce s-a strans in zona respectiva. E posibil sa gasesti pilitura multa.
    Eu nu cred povestea cu bujiile, da capacul de la injectoare jos si verifica tot.

    Daca ai avea uzura exagerata in motor atfel incat sa se ajunga la situatia de a se desprinde bucati de metal si sa ajunga prin ulei in turbina, ar fi trebuit sa simti lucrul asta.
    Sunt sanse foarte mari ca turbina sa se fi distrus singura, din cauza uzurii sau lubrifierii proaste.
    Ce ulei folosesti si la ce interval il schimbi ?
    Ce cod motor ai ? Presiunea uleiului a fost masurata ? Pompa de ulei verificata sau revizionata in trecut ?
     

Distribuie pagina asta