1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. black_emu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    tgv,sp
    Masina:
    audi a3,1.9 tdi ,BLS,2009
    Salut,
    Dupa cum am spus revin cu rezultatul dupa schimbare turbo (1.9 tdi cod BLS). De cand am schimbat turbo-ul am facut vre-o 1.400 km, senzatia aceeasi-masina trage la fel, se comporta identic ca si inainte de schimbare. Tin sa precizez ca nu prezenta absolut niciun simptom (tragea normal fara oscilatii, intreruperi, pierdere putere sau vreun sunet ciudat din partea turbo-ului) in afara de papat ulei si fum alb chestie care si in momentul de fata dupa schimbarea turbo-ului continua la fel adica dupa 1000 de km a trebuit sa ii adaug 700 ml de ulei si de asemenea are momente cand scote fum alb destul de abundent as spune, dar nu continuu ca inainte ci doar ocazional plus ca mi-sa aprins si beculetul/avertizarea filtrului de particule cu galben dar dupa 20km pe autostrada s-a stins.
    Cand mi-a schimbat turbo-ul mecanicul a observat ca doua orifici ale galeriei sunt umede/ulei anormal iar celelalte doua uscate cum ar fi normal dupa spusele lui si ca e posibil sa mai fie defect si altceva in afara de turbo (nu mai stiu sa reproduc exact spusele lui pentru ca nici nu a zis ceva concret) dar am ramas cu semnul intrebari vazad ca si in ziua de azi dupa mai bine de 1.400 km masina are acelasi simptom de a consuma ulei si implicit fum alb. NU mai stiu ce sa ii mai fac. Parer, sfaturi ? Atasez poze cu turbo-ul care a fost schimbat.

    IMG_20170325_161627.jpg IMG_20170325_161731.jpg IMG_20170325_161737.jpg IMG_20170325_161748.jpg IMG_20170325_161759.jpg IMG_20170325_161900.jpg IMG_20170325_162430.jpg
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca a fost second se pare ca este exact ca a ta(ghinion).

    Pe nimeni nu am sfatuit sa cumpere turbina second(nu stii ce cumperi).
     
  3. black_emu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    tgv,sp
    Masina:
    audi a3,1.9 tdi ,BLS,2009
    Aici nu cred ca e chestie de ghinion,masina dupa care a fost luat turbo-ul era noua (autovehicul crash test),incep sa cred ca intr-adevar masina avea sau are si alt defect care genereaza aceasta problema..ramane de vazut/verificat (asta in cazul care nu o voi vinde)..
     
  4. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Salut. Am aceeasi problema doar ca la mine sunetul parca nu e atat de "tare" ca la tine. Ai gasit problema?

    Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
     
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salutare, astazi am constatat ca am ramas fara turbina... S-a rupt axul de pe evacuare, din ce a zis mecanicul. Ma gandeam eu ca acel fluierat pronuntat pe care il avea nu e semn bun. Am demontat furtunele sa vad ce e acolo si cand pornesc motorul se invarte o secunda acel ax dupa care se opreste. In bord nu am niciun bec aprins, masina nu mai trage deloc, cand o las in frana de motor smuceste... pe VCDS da o eroare cu "charge pressure regulation". Acum trebuie sa vad ce fac, ce sa aleg, sa o repar la AVD, sh din dezmembrari ( cred ca pas la asta), sau noua din reprezentanta ( daca ma poate ajuta cineva cu un pret in ETKA).
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu o sa platesti tu pretul din reprezentanta asa ca te sfatuiesc sa cumperi noua de la alte magazine de piese auto.
     
    mirceacml apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc Cristi de sfat. Eu mă gândeam sa o duc la avd sa o repar sau sa o fac hibrid. Parca nu imi surâde una noua aftermarket... pe lângă faptul că nu stiu vreo marca AM in care sa ma încred.
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    O turbina hibrid nu te v-a mai tine la fel de mult deoarece ea se va aleza iar prin alezare se pierde din proprietatiile materialelor plus ca nu e aceasi precizie ca din fabrica, daca nu vrei sa iei noua poti sa o repari pe care o ai la fel am facut si eu si nu mai am probleme, si la mine s-a rupt axul pe evacuare si fum din plin.
    Iti schimba bucsile axu si paletele si nu mai ai treaba e ca noua (parerea mea)
     
    mirceacml apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu ti-am spus sa cumperi originala, nu AM dar nu de la reprezentanta (ca trebuie sa-ti vinzi un rinichi pentru asta).
     
    mirceacml apreciază asta.
  10. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unor log-uri? (in treapta a3-a si a 4-a). Le-am facut pt ca de la o vreme imi scoate fum negru cand o accelerez brusc si parca trage si putin mai greu. Singurele erori de pe diagnoza sunt 2 bujii (nu cred ca influenteaza la un diesel, vara ma refer).

    Am atasat diverse formate ale fisierelor.

    Multumesc anticipat!
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    revin si eu in aria dedicata pentru a3, am un bkd problema lui e presiunea prea mare.
    turbina e curata nu are mizerie, geometria nu e blocata functioneaza lejer fara sa mearga in trepte sau alte dificultati.
    cand o calc sa merg mai tare se aude un fasait, asta nu tot timpul, cand se aude fasaitul acela nici nu se duce cum trebuie.
    furtunele de vacum le-am verificat.
    ce ziceti ca ar putea avea?
     
  12. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Pai fasaitul e normal in turatie mare. E specific turbinei.
     
  13. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Sa vezi cum fasaie cand nu mai ai catalizator si dpf. Zici ca fluieri femeile pe strada :))
     
    AndreyPH apreciază asta.
  14. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    revin dinnou cu o problema mai grava, in urma cu 2 ore s-a dus turbina, care credeti ca sunt cauzele?
    sa fie din cauza ca facea suprapresiune?
    masina a inceput prin a tiui exact cum se aude o garnitura de la turbo, dupa care a facut un sunet ( mie mi-se pare ca e sunet de ax rupt care freaca in carcasa) dupa care a scos fum,nu chiar asa gros cum a scos data trecuta.
    anul acesta am avut deja 3 evenimente cu turbina.
    ce turbina imi recomandati sa iau pentru ca nu mai vreau sa o reconditionez, toate 3 reconditionate s-au dus in anul acesta.
    motorul e un bkd de 140cp.
    presiune prea mare ce poate sa cauzeze? ati vazut si voi in grafic.
    sa fie datorita presiunii cele intamplate?
    exista un cod de turbine care e mai bun dintre cele care merg pe bkd?
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am achizitionat una de pe ebay una second de golf gt 2.0tdi e ok?
     
  16. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Au acelasi cod de piesa ?
     
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Nu e exact acelasi cod dar dupa etka merge pe bkd.
    Acum turbina e cum e dar, datotita carui fapt cealalta facea suprapresiune?
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am dat turbina jos si axul nu e rupt s-au dus bucsile are joc incat freaca paletele in carcasa.
    Ciudat este ca ultimul timp a scos tot mai mult fum, din ce in ce mai mult, iar acum de 2...3 zile nu a mai scos absolut deloc.
    Sunt curios cand o sa pun turbina cumparata daca o sa mai faca suprapresiune, din caz ca face iar suprapresiune care ar putea fi cauza?
     
  19. cataNFS 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    roman
    Masina:
    Audi A3 8P
    Salut colegi,
    Intampin si eu o problema la un audi A3 8P cod motor BKD adica mi-a cedat turbina care a fost reconditionata, am schimbat si intercoolerul cu unul SH din cauza ca cel vechi era plin de pilitura, dar dupa ce am montat noua turbina, nu mai merge cum mergea
    Trage undeva dupa 2.400 de ture si fumega. Am facut log in mers si rezulta ca nu am suficient aer in admisie, cauze posibile zic eu ca ar fi turbina prost reglata sau intercooler-ul spart.
    Aveti idee cum as putea sa imi dau seama care din ele ar fi ca sa nu ma apuc de desfacut degeaba sau daca sunt posibile alte cauze. Am verificat vacuumurile, am verificat furtunele de admisie si totul pare ok. Multumesc
     
  20. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    verifica daca ai presiune de ulei, teava de ungere sa nu fie infundata
     

Distribuie pagina asta