1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. samo3194 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a3, 2.0 tdi cod BKD 2006
    Fumul care il am dupa ce am schimbat turbina cam de unde ar fi ? M-am gandit ca a ramas ceva ulei pe tubulatura de la cea veche desi am mers vreo 70 km si tot scoate fum. Si care ar fii problema, unde sa caut ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu de unde sa stiu ?
    Ori ai tija actuatorului de la EGR rupta, ori furtunul de vacuum fisurat/copt, ori EGR murdar, ori EGR defect, vrei sa continuui ?
    Fa scanarea cu VCDS asa cum ti-am spus si revin-o.

    upload_2018-7-8_0-32-46.png
     
  3. samo3194 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a3, 2.0 tdi cod BKD 2006
    Ok. O sa fac maine sau luni scanarea cu VCDS si o sa.revin. Multumesc frumos
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Taicameu avea si el problema cu fumul, si el a schimbat turbina si nu numai.... a ajuns de a schimbat tot in motor, si fumul tot nu se oprea pana odata s-a hotarat sa demonteze injectoarele.
    Pe vcds nu dadea niciun semn de injector stricat, le-a dus la cineva care se ocupa de verificarea si repararea injectoarelor.
    Rezultatul a fost ca 3 injectoare functionau prost si unul bine, le-a reconditionat (500lei/buc cu tot cu garnituri) de atunci nu mai fumega masina, mentionez ca nu era fum negru cum dau in mod normal injectoarele, ii dadea fum ca de la ulei.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Injectoarele nu dau fum negru niciodata. :) Fumul care este rezultat din cauza injectoarelor defecte = cu probleme este albicios = gri spre albastru. Vezi ca nu stii. Nu inteleg de ce scrieti pe forum daca nu stapaniti niste termeni si nu cunoasteti niste conceptii elementare de mecanica.
    Invatati si cititi, iar invatati si nu mai scrieti daca nu sunteti siguri de afirmatiile si informatiile voastre pentru ca sunt persoane care nu stiu, nu cunosc si iau de bune informatiile citite si asta nu este in regula, sa dezinformam. Multumesc foarte mult pentru informatiile oferite dar fa asta strict la obiect adica era simplu sa scrii: am scapat de fum schimband o-ringurile la injectoare si atat. Bafta
     
    Audi3 apreciază asta.
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Nu s-a schimbat oringuriile doar, s-a deblocat electromagnetii si curatat duzele.
    Imi cer scuze daca amstiut gresit dar eu asa stiam ca daca injectorul nu pulverizeaza cum trebuie si arunca motorina aiurea, nu o poate arde toara si rezulta fumul negru, in cazul asta daca nu e asa atunci fumul negru de la ce vine?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fumul negru provine de la consumul = pierderile de ulei ale motorului si restului de parti implicate: EGR, intercooler cu acumulari de ulei, galeria de admsie cu acumulari de ulei si calamina, chair un debitmetru obosit, etc., etc. Mergi la un bun mecanic pentru ca masina nu se repara pe forum ci la un mecanic care stie ce are de facut. Tu la masina ta trebuie sa faci niste investitii si reparatii pentru ca masina nu mai este noua. Sunt foare multe de spus si multe de facut si investit la masina ca sa fie perfecta mecanic. Ce trebuie sa faci este scris pe forum de zeci de ori. Ti-am mai spus sa citesti forumul asta, in integralitatea lui pentru ca sunt informatii scrise dar in diferite topicuri. Bafta.
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Masina despre care am spus nu mai are nicio problema, nu mai scoate fum deloc.
    Am spus cu ce s-a rezolvat, fumul era de o culoare albicioasa (eu credeam ca e de la ulei)la aceasta masina s-a rezolvat prin reconditionarea injectoarelor ( curatat duze, deblocat electromagneti si seturi noi originale de oringuri).
    Am mai spus-o de cateva ori ca s-a rezolvat problema si tot cum ca ar avea masina o problema o iei.
    Repet masina nu mai are nicio problema, ca am intrebat de la ce provine fumul negru am intrebat pentru ca nu stiam (corect) dar iti multumesc ca m-ai scos din ceata si mi-ai spus de la ce vine fumul negru.
     
  9. Stanca Georgian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A3
    Salut,
    Am un Audi A3 8P 2.0 Tdi cod motor BKD, Quattro. În viteza 1, a 2-a îmi întra turbina la peste 3000 turații. La vitezele 4,5 și 6 se comporta normal. Nu am fum negru pe țeavă, nu huruie, tija nu are joc, însă pleacă mai târziu asa cum am spus. Am schimbat pompa tandem, debitmetru, am verificat vacuum, însă nu am găsit problema si ea persista. Am pus toate testele posibile pe ea, nu da nicio eroare, testul la turbina este ok.
    Singura chestie văzută la test este debitul de aer de la turbina mai mare decât cel normal. Aveți idee dacă are rost sa dau turbina jos și sa o duc la curățat și reglat, sau este o alta problema ? Ați mai întâmpinat aceasta problema ?
     
  10. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    fa un log in mers cu vcds si posteaza-l, sunt colegi care ar putea sa isi dea seama din log cam pe unde ar fi problema (asa am descoperit si eu la amea problema)
     
  11. Stanca Georgian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A3
    O sa revin. Mulțumesc
     
  12. Stanca Georgian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A3
    Astăzi am rezolvat problema. Turbina era ok, doar ca geometria variabila nu era reglata corespunzător de către cei care o recondiționasera în trecut.
    Recomand ROBNEC București pentru reparații turbine!
    O seara buna!
     
  13. grigor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    Audi a3
    La fel se intampla si la mine, face la fel. Am schimbat 2 miezuri in ea marca Mellet si Garret si fluiera la fel dupa 2 saptamani la primul miez iar la al doilea dupa 4 zile. Nu mai stiu ce sa-i fac. Multumesc pentru sugestii.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invatati ca turbine, in Romania, nu se reconditioneaza din cauza meseriasilor care nu fac ce trebuie (nu intru in detalii ca sa nu ii jignesc pe cei multi care ii cunosc si reconditioneaza turbine :)). Ca sa scapati de probleme cu turbina cumparati turbine noi. Restul sunt povesti si intrebari fara raspuns.
     
  15. Bytzy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A3 2008, 2.0 Tdi BDK
    Revin si.eu.la.problema mentionata mai sus, astazi am fost la.service la Audi iar diagnosticul pentru problema mea este " Turbo vacuum unit has fault" Cei de la.service au spus ca turbo nu trebuie schimbat ,Banuiesc ca este vorba de Actuator, dar daca este asa un prieten mi-a spus ca nu are cum sa schimbe doar actuatorul ci cu tot cu.turbo.daca gresesc sau sunt prost informat va rog sa ma corectati , Nu stapanesc prea bine termenii in engleza.Ce ma sfatuiti sa fac?dupa cum vedeti cei de la audi percep 1150 lire pentru aceasta manopera.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Actuatorul se poate schimba separat, prietenul tau este prost informat.

    Cauta pe forum deoarece @Cristi a explicat de multe ori erorile Underboost/Overboost si Negative/Positive Deviation, nu mai gasesc acum postul respectiv.
     
    Bytzy apreciază asta.
  17. Bytzy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A3 2008, 2.0 Tdi BDK
    Multumesc Frumos. Dar despre actuator este vorba ,nu?
     
  18. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    eu as cumpara una cu 150 de lire de pe ebay, originala, second hand, acuma depinde si cat te costa manopera, oricum la dealer preturile sunt astronomice

    actuatorul se poate schimba, nu stiu daca se poate face cu turbo pe masina
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce sa inlocuiesti turbina cand poate problema este un furtun de vacuum, o supapa sau chiar actuatorul ?
    Inlocuiesti turbina cu una SH care poate in 2 luni iti poate pica ? Cu 150 euro cumperi un miez Melett.
     
  20. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    tu vorbesti in general, eu am raspuns pe cazul dat, decat sa platesc 1000 de lire reparatia, mai bine cumpar alta cu 150 - 200 de lire

    inlocuiesti una cu 96000 de mile cu alta second hand care are aceiasi probabilitate sa pice ca si cea de pe masina

    cu 150 cumperi un miez Melett si vezi povestea colegului de pe pagina anterioara
     

Distribuie pagina asta