1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    EGR este anulat pe deschis(bagat o bila pe furtunasul din partea de sus).
    Turbo a fost reconditionat complet in urma cu 30.000 de km. Cand a fost curatat nu stiu daca a fost umblat la tija acuatorului turbinei. In 30 min anunt acasa si ma apuc de teste.

    Am facut urmatoarele teste:
    Am intrat pe VCDS ->motor -> Basic Settings-> canal 11 si am lasat sa faca acest test cam 2 minute. Dupa asta am intrat pe Measuring blocks sa fac log in mes pe poz 3 si 11. Am pornit la drum si o calc, ajung la 100 si merge, ii dau in continuare pana la 150 merge fara probleme. Opresc si repornesc masina si o calc iara pana la 150 si nu mai cade. Am facut log pe poz 11 si 3 si in basic pe poz 3. Am atasat aceste log-uri dar odata ce functioneaza nu stiu daca au o relevanta.
    Maine dimineata la rece bag VCDS sa vedem ce zice.

    Banuiesc ca, cand a miscat tija acuatorului la test s-a deblocat... nu inteleg. Voi ce ziceti?
     
    Ultima editare: 28 Mar 2017
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Iti face overboost non stop, atunci cand ai piciorul maxim pe acceleratie. E o problema acolo. EGR daca nu mai are vacuum ar trebui sa fie inchis nu deschis.
    Sigur ai senzorul MAP original, codul cu 051C in coada? Daca da, atunci actuatorul tau nu impinge geometria si nu poate corecta presiunea mare. Vezi si pozitia reglajului tijei daca e ca in poza pusa de mine mai in urma. Ar trebui sa fie aproximativ la fel.
    Daca mai mergi cu ea tare, o sa plesneasca din nou intercoolerul.

    PS: logurile se fac de la 1500-1600rpm cu pedala maxima pana la 4000-4200.
     
  3. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Buna seara ! Am si eu un Audi A4 1.9 AVF si am o mica problema. Masina nu trece de 130-140 km/h sau trece foarte greu. Pana la viteza asta trage foarte bine, dar dupa se plafoneaza. Geometria la turbo nu „agata" deloc, joc in ax nu are, masina nu imi intra in limp mode si nu am nicio eroare stocata. Nu are pierderi de vacum, EGR-ul functioneaza in parametrii (am incercat si cu el anulat si tot asa face). Ceva pareri? Poate fi din electrovalva N75 si sa nu imi dea eroare? Stima !
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa log în mers pe canalele 3 si 11 si împreună și separat si postează aici.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cam simptomul asta il aveam la fosta A6 C5 tot AVF. De la 140 incolo urca destul de greu si pe distanta mare. Nu aveam nicio problema, dar cred ca asta e limita motorului 1,9. Eu am rezolvat printr-o resoftare exact pe "zona" asta unde aparea problema, de atunci urca foarte frumos si liniar si dupa 140. Am fost super multumit de rezultat.
     
  6. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    Am pus diagnoza dimineata si supriza nu mai merge turbo. Am atasat log.
    Am sunat mecaninul in legatura cu EGR-ul si mi-a zis ca e blocat arcul pe deschis. Daca ar fi blocat pe inchis nu ar merge motorul nu ar porni.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    EGR trebuie sa fie inchis, sa nu intre gaze din evacuare in admisie. Cred ca mecanicul se refera la ASV, e clapeta din corpul EGR actionata de supapa neagra de pe laterala EGR. Mare maestru si mecanicul tau....
    Lămuriți-va ce e inchis si deschis sa înțelegem si noi ceva .

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  8. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    Asa este cum ziceti dvs clapeta este blocata pe deschis.
     
  9. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Va multumesc pentru raspunsuri. Am sa incerc zilele astea sa fac rost de un vag com dar cum spunea si colegul nucugheri nu cred ca are vreo problema. O sa revin! Stima!
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Masina era deja in limpmode cand ai facut logul? In log sta geometria deschisa maxim(comandata din soft). Vorbeste cu mecanicul sa vada de ce actuatorul nu poate impinge tija in jos ca sa deschida, Poate ai nevoie de actuator nou?
     
  11. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    Se pare ca de la prima pornire la rece a luat-o pe limp mode sau a cazut foarte repede.
    Am mai facut azi un log cu alt senzoru MAP din dezmembrari si vad ca merge bine, dar pana cand? Maine dimineata la rece fac testul final.
    Senzorul MAP de pe masina avea terminatia 0C15 in coada la fel si cel pe care l-am pus azi.
     
    Alin 11 K.L.U apreciază asta.
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ultima bucata de log nu e de la masina ta. E alt calculator cu terminatia CE.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    Am facut la un prieten cu un passat si e posibil sa fi salvat aiurea(peste). Prima parte ce zice?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e nimic nou acolo de la a ta. La fiecare logare, denumește diferit logul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    Dimineata la prima pornire a mers turbo bine(bucuros de numa numa), am facut cativa km si a trebuit sa opresc. Am facut pauza de 1 ora si am pornit iara la drum, bucuros ca merge pana cade turbo. Am atasat ambele log-uri cand merge si cand a picat. Cred ca trebuie dat turbo jos si desfacut,refacut,curatat, nu stiu ce sa mai zic(MAP si MAF schimbati).
     
  16. Georgecryss

    Georgecryss 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Galați
    Masina:
    1.9 TDI
    Salut aceiași problema o am și eu.. Ai găsit care ar fi problema??
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Scanare VCDS, loguri in mers... Nu poate nimeni ghici.
    Intelegeti ca masinile astea funcționează pe baza de senzori si calculatoare si de pe forum sau doar privind la masina nu poti ghici functionarea lor fara diagnoza.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. clony 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, AWX 131 CP, 2002
    Maine dau turbo jos si vad cum se prezinta. Revin cu rezultate.
     
  19. hrcrepsol

    hrcrepsol 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 avant, An 2003
    Salutare colegi,
    Ma confrunt cu problema "Limp Mode" si rog un coleg care se pricepe la interpretarea unui Log. Precizez ca am scanat cu vag com si am eroare cu Positive Deviation.
    Am repetat Log-ul de trei ori si masina a intrat in limp mode, de fiecare data, la aproape 4000rpm. Egr-ul si admisia sunt curatate, am desfacut furtunul care face legatura intre filtrul de aer si turbina pentru a verifica jocul din ax. Are pana intr-un milimetru si palele nu ating in cochilie iar ulei, foarte putin. Masina nu da cu fum si nici nu mananca ulei.
    Am atasat toate trei log-urile.
    Va multumesc frumos!
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De la 2400 esti aproape de limp, la 3000 deja esti, fa un BS pe 003/011 si posteaza l, pune si un print pe engine/010.
     

Distribuie pagina asta