1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. Easycome 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    A4, 1,9 AVF, 2004
    Acelasi cod il aveam si eu. Curatire geometrie.
     
  2. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Nu la deviatie negativa se curata geometria?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Rezolva si eroarea de pe G71. Verifica mufa, cablajul sau schimba senzorul.
    E ala din spatele motorului, de pe teava de plastic de presiune, care iese din EGR si merge in intercooler.
    Nu, la negativa e spart vreun furtun de vacuum sau de presiune.
     
  4. Easycome 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    A4, 1,9 AVF, 2004
    La mine era pozitive, la negative stiu ca nu ai vacuum.
    tu ai problema si pe senzorul g71
    Citeste topicul o sa pricepi mai multe
     
  5. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    O sa schimb G71, are rost sa iau si electrovalva turbo caci din ce am citit si aceea ar putea fi de vina
     
  6. Easycome 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    A4, 1,9 AVF, 2004
    Trebuie log pe 03, 10, 11 sa vezi ce se intampla acolo.
     
    Adrian_71 apreciază asta.
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa sa faci , bravo. :applaus: Mai cumpara macar si turbina, egr-ul, sau eventual si motorul, asa pe neverificate.
     
  8. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Iti agata geometria(blocata/murdara)/actuatorul posibil ruginit/sparta membrana.

    Off topic.
    Cum a spus @nucugheri, schimba tot inclusiv masina!
     
    Ultima editare: 29 Noi 2017
  10. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Am curatat G71 iar acum totul pare sa mearga ok, nu mai da eroare, fumul albastru a disparut, consumul a scazut insa cel instant tot nu-l afiseaza bine in sensul ca mai arata 6,1 sau asemanator la relanti. Dupa un mers acum imi taie pedala la 4000 rpm iar cand am pus VAG COM imi afiseaza doar eroare de devitatie pozitiva. Chiar fara eroare e posibil ca G71 sa transmita date eronate catre ECU?
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Curatare turbina acum, daca ai rezolvat-o cea de senzor presiune/temperatura .
    Si un log in mers ar ajuta.
     
  12. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    @nucugheri , ca tot am facut log si eram fericit ca am rezolvat senzorul se pare ca realitatea e alta, am facut log acum, iar la 3100 tot filmul s-a taiat, fac un test pe motor si surpriza G71 apare iar, acum mai mult ca sigur trebuie schimbat, nu pot sa revin decat cu un nou log doar dupa ce rezolv senzorul.
    https://files.fm/u/qteaahh9
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Gresit "filmul s a taiat" la 2600 ture, ce valori ai MB grup 010??

    Pune eroarea cum o gasesti sa o vedem si noi cum arata.

    Cum ai curatat senzorul??
     
  14. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    17563 - Senzor presiune galerie admisie -G71- scurt la plus
    P1155 - 35-10 - - intermitent
    Senzorul l-am curatat cu un spray Arexons Svitol, dupa curatare a mers, iar limp mode a intrat la 4000, peste 2 ore cand incerc acelasi lucru limp mode la 2600 cum ai zis si eroare iar pe senzor.
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica intai alimentarea lui/schimba blocul de electrovalve cu unul de imprumut/verifica furtunasele de vacuum daca sunt ok si puse cum trebuie, apoi daca toate astea sunt in regula schimbi senzorul.
     
  16. Catanescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B9 2022
    Va salut baieti. De vreo 2 saptamani masina mea( A4, 1.9 TDI, AWX 131 CP ) scoate un sunet ciudat care vine de undeva din zona turbinei. Am verificat toate furtunele si nu par sa aiba fisuri. Masina trage foarte bine, nu mananca ulei. Mecanicul mi-a zis ca nu este ulei mult in furtunul ce duce la turbo si nici la intercooler. Am fost la mai multi mecanici, neavand unul de incredere, fiecare cu parerea lui, unul a zis ca este joc in ax, altul ca jocul este mic si normal, dar in continuare masina scoate acel zgomot.
    Sunetul este cam asa:


    Ce credeti ca ar putea sa fie ? Multumesc anticipat!
    Bogdan
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
  18. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Salut Colegilor! Revin si eu cu o problema si nu stiu din ce cauza sa intamplat... Ieri de dimineata am fost cu masina in oras un audi a4 b6 2003 1.9 tdi cod motor awx se auzea un zgomot ciudat la turbo pe langa acel fluiera care il aveam de am mai scris despre el.... dupa-masa cand am pornito a inceput sa se acelereze foarte tare fara sa pun piciorul pe acceleratie, am oprit contactu si motorul inca mai mergea, initial am crezut ca motorul a luato pe ulei, dar ciudat faptul ca nu a scos gram de fum si nici nu a aruncat uleiul din motor el find la nivel... Sa fi cedat turbo ? Am uitat sa precizez aseara cand am incercat sa o pornesc invarte dar nu mai porneste.
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ai fost la mecanic? Eu totusi zic ca e turbo.. daca o lua razna pedala de acceleratie si luai contactul, s-ar fi oprit. Mergi la mecanic si nu mai incerca s-o pornesti pana nu sti ce are sigur.
     
  20. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Diseara. Astept sa vina mecanicul sa vada ce are si sa o duca pe platforma la service. Multumesc pentru sfaturi. Revin cu raspunsuri cand le primesc in legatura cu ce am patit
     

Distribuie pagina asta