1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. a4vio

    a4vio 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Orșova
    Masina:
    audi a4 2001
    multumesc,turbina este montata-alta masina! Din noiembrie anul trecut de cand o am, pana acum nu am simtit-o asa!Multumesc tuturor pentru indicatii. Sa aveti o seara placuta.
     
  2. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Salutari . Am o nelamurire. De cateva luni de cand am masina ma tot macina o problema si anume lipsa puterii. Am uratat EGR, inlocuit debitmetru nou Pierburg si verificat si curatat turbo. Surpriza a aparut azi cand am ajuns la firma ce se ocupe de turbine. Cei de acolo spun ca turbo nu e compatibil cu motorul. Zic ca ar fii turbo de AJM. Motorul meu e tot de 1900 si 115cp ,dar e BKE. E compatibil sau nu? Daca m-ar lumina cineva as fii foarte fericit. O zi buna si multumesc anticipat
     
  3. marius16

    marius16 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI BKE, 2005.
    Conform ETKA, codul de pe turbina ta este de AJM, de BKE este cel din poza.
     
  4. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Am răsfoit internetul si am văzut că intr-adevar e cod de AJM, dar eram curios daca nu e compatibil si la BKE. Am mers așa cu ea de vreo 6 luni si 6000-7000 km de când am cumparat-o,
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si nu iti este clar ca tu odata ce simti lipsa de putere nu este compatibila ?
     
    Sorin87 apreciază asta.
  6. Tinu tinu

    Tinu tinu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b6 131cp awx 1.9 2002
    Salut , a4 1.9 awx 130 cp iau limp mode in treapta 3 la 3800 rpm , in 4 la 2800 3000 rpm . Turbo reconditionat furtune vacum schimbate n 75 nou pompa vacum noua . Pe tester imi da presiune prea mare la turbo din spusele celui care a efectuat testul , in mers . Mentionez ca daca accelerez las acceleratia si iar accelerez si tot asa.... in treapta 4 ajung si la 4000 rpm fara limp mode . Orice sfat ar fi de mare ajutor !!!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intoarce-te la cei care ti-au reconditionat turbina.
     
  8. pixel_mdb 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 2005, BKE
    Salut. Am si eu o problema cu turbina de ceva vreme. Intra in limp mode cateodata in treapta 4 sau 5 pe 120kmh. Scanarea cu vagcom-ul indica eroarea 16618 overboost condition. Am facut si un test al tijei actuatorului si se misca doar cca 5mm, nu cat ar trebui. Din cate am inteles geometria ar putea fi blocata si necesita o curatare. Intrebarea mea este, atunci cand va fi desfacuta si curatata, vor trebui si schimbate garnituri/ oringuri sau altceva inafara de ulei si filtru?
     
  9. marius16

    marius16 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI BKE, 2005.
    Uite aici ce ai de inlocuit
     
  10. Tinu tinu

    Tinu tinu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b6 131cp awx 1.9 2002
    Salut audi66,
    Am montat turbina reconditionata dar i-a Limp Mode. Traseu furtune vacuum inlocuit, N75 nou, pompa tandem noua. Am montat o alta turbina din dezmembrari si aceeasi problema: cand accelerez si las acceleratia se aude un zgomot ciudat. Nu stiu ce sa ii mai fac sa o fac functionala. Orice informatie imi poate fi de mare ajutor. Pe tester imi dadea ca am presiune prea mare in turbo .
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca nu postezi un log in mers greu de aflat , mai ales ca ai cam schimbat tot ce trebuie schimbat.
     
  12. Tinu tinu

    Tinu tinu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b6 131cp awx 1.9 2002
    Am gasit rezolvarea . Furtunul ce duce de la n75 si intra in filtrul de aer obturat . Aveti mare grija, m-a costat o groaza de bani o problema minora.
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ma bucur ca ai rezolvat. Eu la B6 nu aveam acel furtun, doar la B5 era.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai la 1.9 -le astea, furtunele de vacuum se verifica cam prima data. Toate.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cum a gasit furtunul obturat deoarece mai sus scria ca a schimbat tot traseul furtunelor de vacuum.
     
  16. Tinu tinu

    Tinu tinu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b6 131cp awx 1.9 2002
    Scuze , era obturata intrarea in filtrul de aer nu furtunul .
     
  17. gutza25

    gutza25 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Fetești - Ialomița
    Masina:
    A4 B9, an 2017, 2.0 tdi DETA, 190 cp, cod cutie RYQ
    Eu cred ca n75 este de passat b5.5 si de aceea ai furtunas care intra in flitrul de aer. Nici un model de a4 b6 nu are acel furtunas. Electrovalvele n75 sunt identice, numai ca cea de passat are acel furtunas
     
  18. Enache Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Salutare, am o problema asemanatoare cu turbina, imi taie acceleratia in turatii peste 3500rpm, mentionez ca i-am mai dat forja ca am zis ca poate face evacuarea mai bine.
    Culmea ca in loc sa primesc ce vroiam mi-a dat o eroare ''check engine'' (dimineata cand o programasem la tester disparuse), dupa tester baiatul ala mi-a zis ca paletele de la turbina sunt incarcate de calamina si primesc prea mult aer si deasta o opreste. Sfatul lui a fost daca mai continua asa sa ii fac o curatare pe la Bucuresti, acum nu dispun de finante, si am zis ca mai poate astepta, dar am plecat la drum si in treapta 5 / 2500rpm (abia schimbasem din a 4a) mi-a aparut iar eroarea aia dar nu mi-a mai taiat acceleratia. Am un prieten mecanic si am fost la el si mi-a zis ca nu e grav si ca ii pot lua un aditiv de combustibil sau de ulei nu mai stiu, si sa ii dau forje pe autostrada, gen treapta 3 / 4000rpm si si-ar face curatare paletele alea de la turbina.
    Acum de ce am postat asta... ma gandesc ca o tin in turatii si in loc sa curat turbina stric altceva la motor. Incerc cu aditivul sau sunt povesti? fara sa risc sa ''ard'' motorul, sau curatre cum a zis baiatul cu testerul si cam unde se face si care sunt costurile. Incerc sa scap cat mai ieftin.
    Va multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mda ... du-te la un service sa iti dea turbina jos si sa iti faca o curatare a geometriei cum trebuie. Turbina nu o cureti cu aditivi de ulei sau de combustibil (ce treaba o avea si asta cu turbina, nu stiu).
     
  20. marius_r

    marius_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B6, 1.9TDI AVF, 2004, Audi A3 8P BKC 2004
    La fel am patit si eu, intr-o dimineata mi-a taiat brusc acceleratia la peste 2500 rpm (fara sa se aprinda martorul in bord), mi-a facut asa de vreo 3 ori in 15km, am mers la service si s-a descoperit ca aveam geometria blocata, se deschidea doar pe jumatate. Eu zic sa mergi cu ea la service, o curatare la turbo, geometrie, EGR m-a costat 700 de lei, dar masina se simte cu totul altfel acum.
     

Distribuie pagina asta