1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ti-a fost lene sa citesti, un pic, despre acest subiect?
    Ai geometria blocata/agata.
     
  2. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Sunt lucruri la care te pricepi si lucruri la care nu te pricepi. Iti multumesc pentru raspuns.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand nu te pricepi nu intrebi :) doar trebuie sa citesti pentru ca sa inveti. Retelele de socializare (noi nu facem parte din mizeriile alea :)) au creat un prost obicei de care trebuia sa va dezvatati si acest obicei prost este INTREBAREA. :)
     
  4. Alex-Valentin

    Alex-Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4, 2003, 1.9 TDI Duze
    Mașina în cauza a4b6 1.9 cod motor AWX.
    De curând a luat-o turbo pe ulei, a scos tot uleiul din mașina ,am pus-o pe platformă, dusă la mecanic şi am schimbat turbo cu unul reconditionat. După ce am crezut ca am terminat i-am dat cheie,motorul sună bine dar aruncă ulei pe tobă si am eroare pe tester presiune ulei slabă. Oare din ce cauză sa facă asta?
    Poză atasata e de la mecanic cred ca arată presiunea uleiului, ce părere aveți?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ne intrebi pe noi si tu avand masina la un mecanic ? Tu crezi ca stim mai multe decat un bun mecanic ? Tu nu ai nimerit la cine trebuia. Schimba mecanicul si fa tot ce este scris in topicul asta, in topicul inchis despre turbina din aria motoare si transmisii si in restul topicurilor despre turbine existente pe forum.
    Motorul trebuie desfacut pentru teste si inspectat absolut tot: pompa tandem, trasee vacuum si asa mai departe. Poate motorul s-a distrus mergand fara ungere. Sau poate acum se elimina uleiul rezidual ramas pe furtunuri si prin evacuare si este normal acel fum dat pe la evacuare. Mai mergi asa cu masina si vezi daca dupa ceva zeci-sute de km mai iti scoate fum = ulei ars. Nu avem cum sa-ti scriem pagini intregi despre ce trebuie sa faci ci tu trebuie sa citesti pentru ca ai toata informatia aici la dispozitie pe forum.
     
  6. Voxxx 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2003

    Si mie mi-a luat-o pe ulei acum vreo 2 luni.Si eu am reconditionata turbina, sa scoată ulei pe toba e normal(daca nu iti scade nivelul acum) e cel avut un motor, mie mi-a băgat vreo 6 litri pe tobe am mers usor până s-a dus tot. In legatura cu presiunea uleiului trebuie verificare la mecanic.
     
  7. junglefoot

    junglefoot 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 - B6 - 2002 - AWX
    Salutare
    De curand am curatat turbina pentru ca avea geometria îmbâcsită si agăța. Las aici un log in mers. Ideea e ca dupa curatare s-au corectat mult valorile, doar ca singurul lucru care persista inca e un mic overboost undeva pe la 1900-2000rpm( se poate observa in log) cand ajung in zona aia de turatie, motorul are o vibratie enervanta de care speram sa scap, dar din pacate nu am scapat nici dupa curatare. Ce as putea sa mai verific?
    Multumesc!
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Logul e ok. Toate au un mic overboost când fac presiunea ceruta apoi corectează repede. Vibrația e din alta parte, volanta, evacuare... Tampoane...

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. Valentin 112 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 .an 2004
    Salutare,
    Cum verific electrovalva N18 ? Am schimbat EGR am inlocuit furtune de vacum degeaba tot apare eroarea in bord se stinge singura si nu-i dau de cap. A mai spus cineva ca poate fi electrovalva N18 dar mi-e frica ca o schimb degeaba. Mulțumesc foarte mult
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E pentru AJM dar e la fel si la AVF, AWX.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  12. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Salutare la toata lumea. Am si eu o problema la turbina (a4 b6 1.9 bke) in sensul ca am reconditionat turbo iar dupa o luna sa imbacsit din nou(asa zice mecanicu si la cine am facut turbo) , iar limp si overboost. Mi-au zis ca sa facut asa de la filtru epurator si ca trebuie schimbat altfel nu mai da garantie la turbo. Acum vine intrebarea, chiar sa se murdareasca asa rau intr-o luna de la filtrul ala? Ulei a scazut pe joja, nu scoatea fum si masina tragea normal. A fost curatat egr si trasee (ei zic ca si intercoolerul a fost curatat) . Cu stima, va multumesc pentru ce faceti aici pe forum.!
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Dai turbina jos ,o desfaci si ai sa vezi cu ce si de ce sa imbacsit
     
  14. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Pai este data jos si dusa la curatat, cine a reconditionat turbo mi-a zis ca este de la filtru epurator(tot ei o curata) , eu intrebam daca intr-o luna sa se umple de mizerie de la filtrul ala epurator incat sa o murdareasca iar? Am citit topicul asta si la turbo cel de 100 de pagini mai am jumate, nu am gasit pana acum pe cineva sa pateasca la fel.... Vedem ce iese dupa curatare, o sa ii fac si un log dupa ce iau masina.
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Si ai citit si despre faptul ca daca nu se reface planeitatea vanelor se infunda rapid turbina? Ai vazut daca ti-au facut aceasta operatiune?
     
  16. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Citit, ei zic ca sa schimbat tot in turbo.... Nu am vazut operatiunea, o sa intreb cand ajung la ei. Am mai gasit pe bmw forum treaba cu schimbat filtru epurator dupa reconditionat turbina. Mai sapam, multumesc de sfaturi!!
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Din păcate la Audi filtrul epuratoe e inclus în capacul de motor, deci se schimba cu totul. Totuși, nu vad de unde problema imbacsirii geometriei cu vapori de ulei ca oricum ii arde. Vezi sa nu cumva sa ai defapt probleme la injectoare.
     
  18. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Stiu, il am cumparat. :( Din ce teste am facut eu, stateau bine injectoarele (VCDS) iar mecanicul de la service, cu interfata Delphi, a zis ca sunt ok. Nu stiu ce sa mai zic. O sa ii fac un log la turbo si la injectoare dupa ce o iau d ela reparat. Multumesc.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce vezi pe VCDS nu e neaparat relevant. Daca nu iti consuma ulei, atunci tu ai fum prea mult care se depune pe turbina, ca altceva, ce sa se depuna acolo? Calculatorul limiteaza cantitatea de motorina in functie de aerul masurat, deci, nu ar avea de ce sa depuna nimic, doar daca e ceva mecanic defect.
     
  20. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    A consumat ceva ulei de cand am schimbat turbina dar nu scoate fum deloc,ciudat este ca inainte sa schimb turbo a stat neclintit pe joja, dupa ce am schimbat turbo a inceput sa consume, era imbacsita turbo, o sa pun poze mai pe seara, o sa bag si motorina mai scumpa....daca o sa mai faca ma las de marca.... Nu am timpul necesar sa stau cu ea prin service...
     

Distribuie pagina asta