1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Si gata logurile, pozele nu le am caci nu mi le-a trimis nea mecanicu... turbina este curatata zic ei si in parametrii, Doamne ajuta sa fie bine acum. Pentru log-uri am redenumit extensia .csv in .txt, va rog sa schimbati extensia in .csv pentru vizualizare. Nu a mers zip, rar, csv. A fost schimbat si capac culbutori cu filtru epurator.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pare sa meargă ok turbina. Face repede presiune, nu face overboost.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Mii de multumiri, imi era frica de n75 si egr. Ceva dubios de confesat. Inainte sa duc turbo din nou la baieti masina tragea de parca avea 150 de cai, acum nu mai trage asa tare, dar cred ca avea dreptate omul unde am dus la reconditionat caci a luat cam jumate de joja de ulei si sa fi tras ulei in admisie si sa fi mers si cu un pic de ulei de simteam eu asa putere. O sa urmaresc si joja cu timpul si cand o sa vin la vara o sa mai fac niste loguri sa vedem cum sta. Eu am vazut un spike intr-a 4a la 1900 de ture era pe la 2.4 bar presiunea, deasta imi era de n75. Inca o data multumesc din suflet!! O sa cer si pozele sa le urc sa fie aici.
     
  4. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Si pozele cu turbo inainte de re-curatare, multumesc baieti de ajutor, raman dator, si sper sa scriu de acum pe forum numai pentru ajutorare:)

    Sincer nu mi se pare asa imbacsita incat sa se blocheze geometria, dar in fine. Oricum nu am o parere buna despre multi "mecanici" , inclusiv unde am fost eu, sper sa nu deranjez pe cineva, si daca deranjez imi cer scuze.
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    lipseste planeitatea
     
  6. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Problema a fost ca nu puteam sa stau langa ei. Astea doua poze le-am primit, de aceea ziceam ca nu mai am incredere in mecanici, ei tot tin ca au schimbat cu totul geometria (noua). Daca mai face cred ca iau drumul Bucurestiului, pentru ca in Constanta mai bine nu imi mai bat capul cu "deosebiti".
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca ai dus-o tot acolo pot sa pun pariu ca nu au refacut planeitatea.... intr-o luna e la fel.
    Daca nu poti sta sa vezi pe ce dai banii, iti asumi si probabilitatea sa fie 'tzeapa'.
     
  8. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Poate a 2-a oara au vazut greseala si au facut si planeitatea, daca nu, ghinionul meu ce sa zic.

    Daca mai face odata mers la cipos cumparat noua, si asta inapoi sa imi dea banii pe ea, ca m-am saturat de tinut masina in service. Am scris si mai sus ca a fost reconditionata, schimbat pale si asa este, am apucat sa misc de ax, foarte ok, fara joc, acum geometria nu stiu de ea nimic, ei tot tin ca au schimbat-o dar am dubii... Tot au dat-o cu are uzura axa cu came, ca filtru epurator (ala l-am schimbat) ca injector, ca segmenti si face presiune in carter, pe scurt balarii. Nu am timp de stat pe capul lor. Au zis ca am garantie 1 an, deci timpul nu a trecut, eu mai am 1 luna de stat dar vin la toamna si atunci o sa o "probez" cum trebuie. Multumesc de sfaturi, sunt binevenite in continuare.
     
  9. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Vin cu un update la problema mea. Dupa ce a fost recuratata turbina am facut aprox 200 km si a "mancat" aproximativ jumate de joja... Pe turbo pe partea de gaze unde se prinde capacul cu mijlocul a reaparut ulei langa surub, exact cum aparuse inainte sa se infunde pentru a 2-a oara. Maine mai am un drum, am facut plinul la ulei, daca tot mananca merg la mecanic sa vedem cu banii, eu cred ca nu este etansa pe partea de gaze/ lagarele proaste. O sa mai postez, va multumesc baieti. Am mai fost la alti mecanici care au zis ca nu ar fi probleme la injectoare si nici la axa cu came. Motorul se aude rotund, nu pierde putere, am cam ajuns la capatul nervilor din pacate.... Mentionez ca nu manca ulei inainte de reconditionare turbo si nici la vechiul proprietar.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fie iti cumperi miez Mellet, ori dezmembrari. E compromisa turbina asta.
    Daca te grabesti sunt niste baieti ok la Iasi (turboshop parca se numesc) care reconditioneaza cu miez Mellet.
    Din dezmembrari poti cauta si turbina de AVF, AWX (trebuie schimbat doar furtunul S, daca tu nu ai cu mufa rapida). Cauti sa nu aiba joc in ax si ulei pe evacuare.
    Cand am cautat pentru mine am gasit cateva prin CT, daca vrei ti le pot da.
    Personal, nu iti recomand Cipos dar, e alegerea ta.
     
  11. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Multumesc de raspuns, mai stau putin sa treaca Pastele, am mai facut 200 km si vad ca nu a mancat deloc( mers destul de tare). O sa urmaresc joja sa nu fi fost vreun placebo.
     
  12. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Salutare,
    Am ceva probleme cu masina in sensul ca uneori nu trage cum trebuie, in special cand ploua. In ultima perioada episoadele astea sunt din ce in ce mai dese. Am inlocuit valva N75 in speranta unei schimbari in bine dar fara niciun rezultat vizibil. La scanare cu VCDS am avut acum cateva zile:
    -17964-charge pressure control
    p1556-negative deviation
    iar azi de dimineata:
    p1557-positive deviation
    Am atasat 2 loguri. In prima poza este primul log iar in pozele 2 si 3 al 2-lea log facut cred in Limp Mode. Orice sfat e binevenit si va multumesc anticipat.

    Log1.jpg log2.jpg log2+.jpg
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De cate ori trebuie sa ne repetam pe forum pentru voi cei care nu cititi si sunteti niste lenesi in a cauta informatia deja scrisa / mentionata ?

    Positive deviation = turbina murdara / geometria blocata-intepenita.

    Inseamna ca presiunea masurata este mai mare decat cea pe care urmareste ECU sa o primeasca. Adica vanele turbinei sunt deplasate spre pozitia "boost mare" fata de cat ar fi cazul.

    Cauze:

    - Excess de vacuum inspre membrana actuatorului. (decupleaza furtunul de vacuum si astupa-l apoi vezi daca mai reapare eroarea)
    - Membrana actuatorului ruginita/murdara/gripata intr-o pozitie diferita de cea de repaos
    - Depuneri in mecanismul vanelor iar acestea sunt agatate intr-o pozitie de "boost crescut"
    - Senzorul de presiune defect (compara presiunea indicata cu motorul oprit fata de presiunea atmosferica), deci DA poti lua Limp Mode.

    Negative deviation sau control deviation = pierderi de vacuum

    1 Fault Found:

    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

    In traducere Actuator Turbo cu membrana sparta sau lipsa vacuum

    sau

    1. Ori membrana actuatorului este sparta, dar sistemul de vacuum este bun si comanda actuatorul degeaba, caci avand membrana sparta acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui inlocuit actuatorul.

    2. Ori actuatorul este bun, nu este spart, dar din lipsa de vacuum, acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui sa verifici eventuale neetanseitati ale sistemului de vacuum, sau poate nu mai produce vacuum pompa tandem. Mai sigur ai neetanseitati, deoarece daca nu aveai vacuum deloc observai ca si pedala de frana era mai rigida.


    Pur si simplu va bateti joc de toti cei care scriem pe forum pentru ca voi nu cititi (tot forumul indiferent de arie), avand aceasta obligatie inainte sa scrieti pe forum.

    Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala dar se pare ca lenea este mai pregnanta si de ce sa nu punem/scriem noi pagini aiurea si inutil pe forum daca se poate.
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  14. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Imi cer scuze daca am deranjat,chiar am citit topicul cap-coada,ma interesa in special interpretarea logului ca sa fiu sigur daca intr-adevar trebuie demontata turbina si curatata.Mi se pare ciudat faptul ca la interval de 2 zile eroarea s-a schimbat de la negative deviation la positive deviation!Multumesc pt explicatie!
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Problema ta e ca geometria e complet inchisa mecanic si nu se deschide. Evident, iei limp mode cu positive deviation. Verifica ce ai/ati facut cand ati montat N75, poate e vreun vacuum pus aiurea. Inainte era o problema ca N75 nu punea vacuum pe actuator si de aia luai negative deviation. Treburile astea s-au mai discutat de multe ori.
     
  16. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Am curatat turbina si totul a revenit la normal!Multumesc pt sfaturi!
     
  17. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salutare, ma pote ajuta cineva cu valorile turbo on /off pentru 1.9 tdi 131cp cu egr anulat fizic nu din soft . Am schimbat recent miezul turbinei si vreau sa reglez surubul de stop
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Surubul ala se regleaza pe banc in mod normal.
    Sau, poti regla si tu, dar trebuie sa ai VCDS si sa faci loguri in mers unde sa urmaresti valorile de presiune ceruta si facuta de turbina, dar trebuie ambele reglate, si stop si tija actuatorului.
     
  19. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    cu vcds am incercat si momentan am 970 off si on 1170 pe bs11, dar tot nu trage cum trebuie
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Valoarea pe off e ok, la fel si diferenta de presiune.
    Fa un log in mers pe 3, 10 si 11 sa vedem valorile.
     

Distribuie pagina asta