1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Șurubul daca era nevoie de reglaj îl făceai cu ea jos,dar nu ar trebui să umbli la el. Poate ai probleme cu N75. Te poate păcăli,funcționând ok la BS, dar în mers nu.ar merita un N75 nou odată cu o turbina noua că sa elimini orice problema. Vezi și vacuumul cum e, la pompa tandem.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  2. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Ok am sa fac wekendul acesta si il postez. Am schimbat si N75 odata cu turbina
     
  3. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Am rezolvat problema cu lipsa de putere, intercoolerul era decapsulat si pierdea mare parte din aer pe acolo
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Iti suiera?
     
  5. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Mai rau de atat, se auzea cum iesea tot aerul pe acolo, se auzea direct suflat, nu mai suiera. Cand am demontat capacele ereau aproape desprinse de radiator.

    Eu momentan pe BS11 am 970/1170 on/off la cald. Ar fi vreo probleme daca o urc la 1200 si +?
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Lasa-l asa.
    Fa un log in mers si posteaza-l.
     
  7. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salutare ! Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului ?
     
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu e la prima tinerețe dar nici rau nu e.
     
  9. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Nu imi place cum trage si nui gasesc problema: turbina (miezul) e nou, N75 nou, surub de stop reglat cu VCDS. Poate pune cineva un log cu o functionare corespunzatoare la 1.9 tdi 130 cp ?
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pierzi presiunea pe traseu, de acolo și valorile mari pe debitmetru (maf) și nu trage. Probabil scoate și mult fum. Poate ai intercooler-ul spart dau vreun furtun crăpat. Ia-o la verificat.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Era o discutie pe vwforum cum ca debitmetrele pierburg asa "citesc". Si eu am asemenea valori dupa ce am pus debitmetru nou pierburg doar ca a mea fuge..
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Diferenta aici e mult prea mare. In principiu valoarea maf ar trebui sa fie 474* boost/1000, asta in conditii ideale dar pentru siguranta mai inmultesti cu un 0.95 ca nu ai cum sa ai eficienta volumetrica 100%. Facand acest calcul, nu are de unde sa dea atat cu turbina standard, deci intra aer prin debitmetru, dar se pierde undeva. Asta se observa si pe N75 cat de jos este. In mod normal pe awx ar trebui sa fie pe la 65-70% la 4000rpm la puterea normala(o sa caut un log relevant), dar la el e mai jos fiindca geometria trebuie sa stea inchisa ca sa poata mentina presiunea....si fiind prea inchisa sufoca motorul si nu respira, deci nu trage.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  13. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Ok Multumesc, am sa verific furtunele si intercoolerul de scurgeri si revin.
     
  14. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Imi poate da cineva valorile on si off pentru turbo 131 cp ? Vreau sa mai reglez si surubul de stor si tija. Multumesc.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La șurubul de stop nu ți-aș sugera sa umbli. La tija actuator ului mai poți strânge o jumătate de tura. Valorile ar fi 970-11**, adică sa ai o diferență de aproximativ 150 mbar. Teoretic se reglează folosind un pistol cu vacuum. Cu stutul de la pompa tandem stai bine?

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  16. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    stutul este bina, lam etansat. 970 off si 1100 on? Pe off trebuie sa fie tija intinsa la maxim si pe on sa fie pe surubul de stop?
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Da, ai înțeles bine. Pe off întinsă la maxim, adică geometrie deschisa complet și presiune mica gen 970-980. Pe ON e închisă pana în opritor,presiune mare peste 1100.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  18. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Dupa cate imi amintesc eu am cam 1173 pe on, e cam mare nu? Si vreo 960 pe off
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E foarte bine. Vezi totuși sa ai vacuum cum trebuie si sa nu se umfle vreun furtun fisurat când face presiune mare, dacă tot nu trage și scoate fum.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  20. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Pai pe vacuum nu mai am legat decat actuatorul de la turbo si vasul de vacum, restul aunt anulate ca nu mai am egr
     

Distribuie pagina asta