1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Ai verificat stutul care iese din pompa vacum(tandem)?
    La mine se misca si pe acolo pierdea vacum, l-am rezolvat cu poxipol si acum merge asa. Poti verifica pompa tandem cu un barometru care sa masoare si vacumul, la mine am verificat cu un boostgauge care avea pana la -1bar gradat si atat i-mi si indica mai mult nu poate ceasu. Nu stiu cat ar trebui sa fie dar sigur daca mergi la un service specializat trebuie sa stie.
    Azi am demontat intercoolerul si am constatat ca avea o fisura mica la un stut care intra intr-o garnitura de cauciuc pentru prindere, daca suflam in el bolborosea un pic dar la aproape 2bari banuiesc ca pierdea ceva presiune. L-am lipit cu poxipol dar e ceva de moment pana voi cumpara altul.Astept sa treaca 24 de ore sa se usuce lipitura sa vad daca e vreo diferenta.
     
  2. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    @Ursy : Poti cumpara pompa vacuum si sh.
    Daca iti fasaie, verifica furtunul care trece im compartimentul bateriei(de la pompa vacuum la servofrana/pompa de frana). Acolo am avut si o fisura ...
    Lipitura cu poxipol nu va tine mult daca ai facut-o pe dinafara.
    Bafta.
     
  3. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Am facut un test la n75 cu vag-com dupa repararea intercoolerului si astea sunt rezultatele:
    Off 928.8mbar 99.6%
    On1091 mbar 00%
    Sunt usor sub presiunea ceruta. in timpul testului m-am uitata la acutator si are cursa de 2-3 cm si se activeaza si dezactiveaza repede dar cand merg cu masina de ex in sarcina cu treapta a3-a la accelerare se aude un fasait, mai mult ca o frecare pana in 3000 de ture dupa aceasta turatie nu se mai aude si parca motoru trage mai tare. Ce poate sa fie?
     
  4. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Nu va pot spune cat de dezamagit sunt ca nu reusesc sa ii dau de cap. Am verificat cu ajutorul unui vacuumetru (dupa N75) cant de vacuum si este mai mult decat in regula. Am pornit motorul, la relanti am tras de tija de la turbo in sus sa vad daca mai este loc sa mai urce. Am constatat ca a ajuns la capat si nu mai poate urca mai mult de atat. Deci vacuum mai mult decat suficient daca a ridicat tija pana la capat.
    Se pare ca ultima varianta ar fi ca tija de la supapa a fost reglata gresit in momentul reconditionarii. Altceva nu gandesc.
     
  5. ionnutz91bn 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2012
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI, 2008, BRE
    Turbo

    Salut tuturor,
    Am si eu o intrebare.Recent s-a dus turbo,adica se aude cum bate geometria si muult fum alb in spatele meu. Am comandat rapid una reconditionata de la cineva care pare de incredere si zice lumea ca stie ce face.Intrebarea e,trebuie curatat catalizatorul,instalatie,etc? Sau e posibil sa se fi stricat catalizatorul de tot?
    Multumesc anticipat.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Montezi turbo si vezi, dupa, ce se intampla. Nu cred ca s-a intamplat nimic referitor la catalizator. Bafta
     
  7. ionnutz91bn 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2012
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI, 2008, BRE
    Am curatat intercooler si instalatia de aer care avea legatura cu turbo unde aveam o gramada de ulei,mai ales in intercooler,am montat noul turbo si totul pare sa fie ok in afara de faptul ca se pare ca intra mai tarziu decat ar trebui,undeva la 2200-2400.Urmeaza sa fac un log zilele astea. Uni "mecanici" sustin ca ar fi infundat catalizatorul.Posibil?
     
  8. Bobo_19 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2014
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 2002
    Grija la senzorul de presiune caci va poate da niste probleme de neimaginat iar majoritatea mecanicilor nu gandesc, iti schimba injectoare, chiuloasa etc.

    Eu unul am patit-o cu senzorul de presiune trepida masina in special in mers si nu trecea turometrul de 2000-2500 mecanicul spunand ca e volanta, normal ca am schimbat kitul complet volanta + disc + placa presiune + rulment (1550 lei LUK). Am iesit de la mecanic, tot asa facea masina, i-am zis, a zis ca e un injector sa-i dau o turatie ridicata ca poate se desfunda :). I-am dat si s-a mierlit turbina (900 lei reconditionata) tot asa facea. A inceput sa schimbe injectoarele, toate, pompa tandem (nu le-am platit), tot asa apoi nu-s cum fara sa vreau am dat jos senzorul de presiune si i-am dat cu niste spray siliconic pe la mufa si in caput iar masina a renascut. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2014
  9. BogdyXDERS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2011
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 8E 1.9 TDI, 2003
    Fluierat puternic la turatii mari!

    Fluierat puternic la turatii mari!
    Buna ziua. Am un Audi A4 B6 1.9 TDI, 131 CP, cod motor AWX.
    Joia trecuta am plecat la Brasov si pe drum am intampinat cateva probleme:
    -cand turez motorul sau il tin turat mai ales incepand cu 1900 RPM se aude un fluierat subtire si puternic ca intensitate ce se duce pana in turatii mari. Am verificat toate furtunele posibile si nici unul nu e rupt, spart, fisurat, etc. Am o problema cu EGR-ul, scapa putin ulei si ma gandesc ca acel ulei curge pe racordul flexibil de la evacuare si il fisureaza din cauza ca este incins. Se poate aceasta sa fie cauza sau poate alta?
    Multumesc anticipat pentru ajutor!
     
  10. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Nu are nici o legatura uleiul de la Egr si racordul flexibil, mai repede orienteaza-te spre rola intinzatoare a curelei de agregate. Masina trage bine?
     
  11. BogdyXDERS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2011
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 8E 1.9 TDI, 2003
    Masina trage foarte bine! Nu am probleme deloc in depasiri sau atunci cand accelerez brusc. Doar ce se aude acel suierat enervant. Cineva mi-a spus ca poate un palet de la turbo sa fie ciobit, dar nu prea imi vine sa cred.
     
  12. BogdyXDERS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2011
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 8E 1.9 TDI, 2003
    Am descoperit problema: garnitura de la galeria de evacuare, terminata! Am inlocuit-o si acum nu se mai aude acel zgomot enervant!
     
  13. audiA4_rules

    audiA4_rules 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5 B6 - 2004
    buna ziua,
    azi dimineata audi-ul meu A4 B6 115 cp an 2005 a inceput sa scoata un fluierat
    treapta 1 fluiera
    treapta 2 fluiera
    treapta 3 nu mai fluiera pana la 5 chiar daca accelerez brusc sau la maxim nu mai fluiera,
    un fluier lung si se opreste cand ajunge la turatia normala,relanti, nu mai fluiera deloc - turbine intra se simte, masina trage nu scoate fum....
    vi sa intamplat asa ceva?
    o zi faina
     
    Ultima editare: 27 Iun 2014
  14. BogdyXDERS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2011
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 8E 1.9 TDI, 2003
    Mie mi s-a intamplat si dupa ce am cerut 100.000 de pareri printre care mi se spuneau chestii ca: furtunele de presiune, EGR-ul, paletii de la turbina(desi masina trage excelent) am mers la cineva care chiar avea habar ce facea si a gasit GARNITURA DE LA GALERIA DE EVACUARE. Aceasta are 8 suruburi parca si 4 dintre ele nu erau stranse bine(culmea e ca in acea zona nu s-a umblat niciodata si nu imi dau seama cum de nu erau stranse bine). Din aceasta cauza s-a ars acea garnitura si a trebuit inlocuita. Garnitura a costat 20 de lei , dar manopera nu stiu deoarece atunci am schimbat mai multe la masina si mi-a spus pretul total. E urata treaba pentru ca trebuie dat jos turbo si de asta manopera e mai costisitoare. Bafta la gasirea si rezolvarea problemei.
    P.S.: vezi sa nu fie garnitura de la teava aia care face legatura intre EGR si turbina.(acolo s-a uitat prima data mecanicul)
     
  15. djbab 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2014
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A4, 2002, 1.9 TDI, AVF, 13OCP
    Salut! Posibila problema turbo AUDI A4 1.9 TDI PD

    Salut. Daca s-a mai intalnit cineva cu defectul.....masina mea nu mai trage. Pornesc motorul pare sa mearga, dar pe la treapta 5 si 130 km/h moare deodata. Nu mereu merge dupa repornire. Ca eroare am gasit P1557 Turbo supercharger overboost condition : control limit exceeded. Instalatia de vacuum e ok sigur. Turbina e curata. Am facut un experiment oarecum ciudat : scot mufa de la senzorul de presiune si se aprinde ESP in bord si masina merge la fel, prost. Ma opresc, dar nu opresc motorul, bag mufa la loc, se stinge ESP si masina trage bine 2-3 km. Stie cineva ce poate fi ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

    Possible Symptoms

    Reduced power output
    Limp mode
    Possible Causes
    Boost Pressure too High
    Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
    Charger Pressure Control defective
    VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
    Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

    Possible Solutions

    Check Hoses/Pipes to/between Components
    Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
    Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    Check / Clean mechanism for variable nozzles
     
  17. xxbogdanxx

    xxbogdanxx 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4, 1.9 tdi , 2004 , AVF
    salutare,
    stie cineva unde se poate curata turbina? ma refer in zona bacau, iasi, galati, sau focsani, cineva care stie ce face.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    0769 05 1111 - Galati.
     
    Georgecryss apreciază asta.
  19. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Salut! Spuneti-mi si mie din ce cauza nu se tureaza masina in sensul pana la 2000 de ture parca o sugruma parca ii taie acceleratia peurma dupa 2000 o ia deodata mentionez ca ambreaju este cam mort iar turbina se aude si la 1700 de ture. Ma gandesc si la ea poate nu face presiune cum trebuie
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pot fi multe cauze, furtune, senzori, etc... Incepe prin a face o scanare de erori si eventual un log in mers.
     

Distribuie pagina asta