1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Curata geometria dar sa vada daca sunt probleme cu miscarea vanelor chiar cu ea curata. Daca nu sunt, atunci e ok.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Problem solved: inlocuit miez turbo. EGR in parametrii normali, fara overboost.
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    De ce ai luat decizia asta?
    Un miez de turbo se gaseste si pe Aliexpress....insa nu inseamna ca este mai bun ca unul de fabrica, curatat.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Aveam si joc in geometrie,nu doar mizerie.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil s-a largit locasul unde intra pinul ce actioneaza geometria, in cazul asta obligatoriu schimbi geometria sau improvizezi (sudura + strung).
     
  6. Alexey Volkoff 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2014
    Locație:
    Iaşi
    Masina:
    A4, 1.9, 1996
    Salut,
    Astazi cand mergeam cu masina prin oras am hotarat sa ies putin din oras, undeva pe la 140-150km a intrat in limp mode fara nici un martor aprins, pur si simplu numai tragea. Motor 2.0TDI BPW, am avut filtru de particule, l-am scos la Cristi din Roznov, Piatra Neamt. Mi-a resoftat si facut tot ce trebuie, am facut undeva la 10,000km fara probleme, mult mers prin oras, subturat. Am schimbat uleiul acum o saptamana, am citit pe undeva pe forum ca se mai intampla dupa schimbul de ulei. Am oprit si pornit motorul dupa limp mode si totul mergea normal, am mers undeva la 20-25km turat cu ea tare, schimbat in 4000mii, nu scoate fum, apa sta bine. Papa c-am 200-300ml ulei la 10.000km . Sunt curios sa vad daca problema persista si in zilele urmatoare insa sper sa nu se mai repete. Voi ce credeti ? Turbina a fost schimbata cand am luat masina, vara trecuta, nustiu daca a fost noua sau recodintionata.
     
    Gabriel Mihai și Glemeanu apreciază asta.
  7. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    eu am curatat egr si am 1.000 km facuti si nu a mai intrat in limp mode.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @Alexey Volkoff
    Vezi ce eroare ai stocata si apoi putem sa ti dam un sfat!!
     
  9. Iulyi99

    Iulyi99 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0tdi BPW
    Salutare,
    A dat rezultate curatarea turbocompresorului cu acel spray ? Te intreb pentru ca vreau sa-l incerc si eu. Multumesc.
     
  10. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Nu deloc. Poate suna ciudat dar nu mi-a intrat în Limp Mode deloc masina
     
    Iulyi99 apreciază asta.
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut.
    Ajutati-ma si pe mine cu o interpretare.
    Am schimbat turbo la AVD Turbo (acum 1000 km) si ,ieri, am schimbat EGR-ul (nou pe Pierburg).
    Astazi am facut un log si imi face overboost.

    upload_2017-4-23_14-21-18.png

    Mentionez ca inainte de a schimba EGR-ul nu imi facea overboost. Dupa ce l-am schimbat am incercat sa ii dau Basic Settings la EGR si facea ca dracu : balbaia, s-a auzit un zgomot ciudat(o bataie) si mai mai ca s-a oprit. Am oprit-o din cheie si i-am dat din nou. A facut testul dar cu EGR off masina tremura/balbaie. Am facut Basic Settings si pe N75, nu balbaie, exista diferenta de presiune intre N75 off si on.
    Sa se fi dus turbina sau nu e bun EGR-ul?
    P.s imediat dupa ce am schimbat turbo se auzea infundat (cum cred ca ar trebui sa se auda), acum nu se mai aude.
    Multumesc anticipat.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu ai cunparat EGR Siemens-VDO ?
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca te referi la OEM, vine tot pe Pierburg, din cate stiu eu.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din informatiile mele este Siemens-VDO. Eu pe masina am avut si am Siemens-VDO.
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pentru motoarele 2.0 vine pe Siemens, dar pentru 1.9 vin Pierburg. Initial l-am comandat pe OEM si in cutie era Pierburg, cu pret dublu.
     
  16. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare! ma poate ajuta cineva cu o informatie? ce piese sunt cele 2 valve? ambele intra in n75.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Sunt valvele care acționează EGR si ASV, daca nu cumva ma insel. La B6 asa sunt.
     
  18. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    ok, multumesc! sa inteleg ca ar fi vorba despre n239 si n18 ?
    ca idee cum as putea sa le testez pentru a verifica daca functioneaza in parametrii?
     
    Ultima editare: 3 Mai 2017
  19. Iulyi99

    Iulyi99 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0tdi BPW
    Salutare, De ceva vreme imi da batai de cap al meu audi a4 b7 BPW . Intre 120 si 150 km/h imi intra in limp mode. Daca merg pana in 120 km/h sau mai tare 150km/ h merge fara probleme.
    Pe tester nu imi da nici o eroare. E posibil din cauza geometriei variabile .!inainte am avut eroare p0299 si am schombat senzorul n75 , acum o pun pe tester si 0 erori ,nu am nici o alta problema la ea porneste frumos nu scoate fum se accelereaza normal nu am lipsa de putere in acceleratie .
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu ii faci un log in mers ?
     

Distribuie pagina asta